جاباما
۶۸۱۰۱۰
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

علت جمع‌آوری تصاویر شهدا در شیراز

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز ضمن ادای احترام به ساحت شهدا، جمع‌آوری تعدادی از بنرهای تصاویر شهدا را اقدامی معمول و با هدف نوسازی این تصاویر همزمان با آغاز سال نو دانست.

خبرگزاری ایسنا: رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز ضمن ادای احترام به ساحت شهدا، جمع‌آوری تعدادی از بنرهای تصاویر شهدا را اقدامی معمول و با هدف نوسازی این تصاویر همزمان با آغاز سال نو دانست.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، میرزاوند گفت: احترام به خواست خانواده های شهدا که حضرت امام(ره) آنان را به چشم و چراغ ملت تعبیر فرمودند، همیشه سرلوحه‌ی کار تمام مدیران و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

او گفت: اگر قرار است شیراز به استقبال بهار و سال نو برود چه بهتر که این کار با زیباسازی و غبار روبی تمثال مبارک شهدا انجام شود چرا که مدد گرفتن از ایثارگران عرصه‌های جهاد و شهادت در آستانه نوروز، اقدامی در مسیر تغییر حال شهروندان به احسن‌الحال است.

او با اشاره به جوسازی‌های برخی گردانندگان شبکه‌های مجازی برعلیه شهرداری شیراز، بی اطلاعی را بسترساز چنین هجمه‌ها و تخریب‌هایی دانست و با تعبیر چنین حرکت‌هایی به ظلم علیه زحمت‌کشان خدمات شهری، گفت: متاسفانه برخی از حرکت شهرداری سوءبرداشت کرده و تعویض و نوسازی تصاویر شهدا را به شکلی دیگر تعبیر کرده‌اند.

میرزاوند با بیان اینکه، تعویض بنرهای تصاویر شهدا، کمترین وظیفه‌ی سازمان سیما و منظر شهری شیراز برای آذین‌بندی شهر در آستانه‌ی سال نو است، گفت: این سازمان براساس قراردادی که در سنوات گذشته با پیمانکار مربوطه منعقد شده است، تصاویر قدیمی و بعضا آسیب دیده شهدا را جمع‌آوری کرده و بنرهای تازه را نصب می‌کند.

رییس سازمان سیما و منظر شهری با اشاره به اینکه متحدالشکل کردن و یکسان سازی سیما و منظر شهری در دستور کار این سازمان قرار دارد، زیبا سازی قاب تصاویر شهدا را بخشی از همین برنامه دانست.

میرزاوند با تصریح اینکه موضوع جمع‌آوری و نوسازی تصاویر شهدا اقدام جدید نیست و در گذشته هم انجام شده است، گفت: ترمیم قاب تصاویر شهدا به همراه نوسازی آنها براساس قراردادی که با بخش خصوصی در سنوات گذشته منعقد شده بود، ادامه داشته و این اتفاق، رویداد جدیدی نیست و به نظر می‌رسد این تلاش باید ارج نهاده شود چراکه همه ما وامدار خون شهدا هستیم و هرگونه خدمت برای زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان کوچکترین وظیفه‌ی هر فرد، نهاد و سازمانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تبریز

      همه میدونن چی به چیه !!!

    • بدون نام

      بهترنیست همین هزینه هاروبه مستضعفین بدهیدکه شب عیدی دلشون خوشحال بشه

    • بدون نام

      بابا مردم دیگه نمیخوان زده شدن از همه چیز بفهمین اینو

    • جواد

      فقط داره چرت میگه‌ مردیکه هیچی بارش نیس اومده شده شهردار تمام پروژهای شیراز رو‌تعطیل کرده معلوم نیس داره چه غلطی داره میکنه وقتی گندش بالا میاد که اینم یه اختلاس گنده کرده فرار کرده رفته پیش رفقاش اونور اب این خط اینم نشون

    • بدون نام

      مردم همه چیزو میدونن
      .....

    • بدون نام

      حیف به شهیدامون حیف به جوونها که رفتن از کشور دفاع کردن حیف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج