جاباما
۶۸۱۱۲۴
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

واکنش یک نماینده به حوادث خیابان پاسداران

یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی موارد عده‌ای فرصت‌طلب تجمع و خواست مسالمت‌آمیزی را به خشونت می‌کشند، گفت: قاعدتا تحقیقات روشن خواهد کرد از بین بازداشت شدگان حوادث اخیر گلستان هفتم چه کسانی مقصر اصلی، چه کسانی مسبب بوده و چه کسانی خارج از محیط دراویش دست به اقدامات مخرب زدند.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در برخی موارد عده‌ای فرصت‌طلب تجمع و خواست مسالمت‌آمیزی را به خشونت می‌کشند، گفت: قاعدتا تحقیقات روشن خواهد کرد از بین بازداشت شدگان حوادث اخیر گلستان هفتم چه کسانی مقصر اصلی، چه کسانی مسبب بوده و چه کسانی خارج از محیط دراویش دست به اقدامات مخرب زدند.

یحیی کمالی‌پور با اشاره به حادثه چند شب گذشته گلستان هفتم اظهار کرد: کشاندن فضای کشور به سمت خشونت از سوی هر قشر و گروهی خصوصا در شرایط فعلی قابل پذیرش نیست اما اینکه چه علل و عواملی باعث شد فضا به خشونت کشیده شود قابل بحث و بررسی است و بدون بررسی دقیق آن نمی توان اعلام کرد که چه کسی مقصر حادثه است.

وی افزود: همین که نیروی انتظامی در این درگیری تلفات داده و سه نفر از نیروهای آن شهید شده‌اند نشان می‌دهد آنها قصد مقابله و برخورد خشونت آمیز نداشته اند. اما در مقابل اینکه افرادی بوده‌اند که فضا را به خشونت کشیده اند و به اموال عمومی آسیب زده اند قابل بررسی است. از بین آنها عده‌ای زیادی بازداشت شده‌اند و تحقیقات نشان می‌دهد که چه کسانی مقصران اصلی، چه کسانی مسبب بوده اند و چه کسی خارج از محیط دراویش دست به اقدامات مخرب زده است.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس خاطرنشان کرد: متاسفانه فضا در کشور به گونه‌ای شده که وقتی در جایی تجمع و خواست مسالمت آمیزی هست، عده‌ای فرصت طلب آنجا را به خشونت می کشند و آن را به مسئله ضد امنیتی تبدیل می کنند.

وی یادآور شد: کمیسیون قضایی در جلسه خود این موضوع را بررسی می کند و از ابتدا تا انتهای کلیه عوامل موثر در موضوع را رصد خواهد کرد.

کمالی پور در پایان اضافه کرد: خویشتنداری از ناحیه همه گروه‌ها مورد خواست ما است. نباید اجازه دهیم در شرایطی که دشمن و دنیای استکبار با تمام توان می خواهند کوچکترین مسائل ما را به موضوعات بزرگی تبدیل کنند به دست خودمان به آنها بهانه بدهیم بلکه باید مانع از این شویم که شرایطی به وجود بیاید که هجمه‌ای علیه کشور صورت گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ما تو این مملکت جز حوادث و کشتار کشتار چیزی نمیبینیم

    • بدون نام

      و دیگر هیچ.

    • بدون نام

      درود بر نماینده عزیز بالاخره ملت یه نمانده داشت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج