۶۸۱۱۷۰
۱۰ نظر
۵۰۰۷
۱۰ نظر
۵۰۰۷
پ

دولت دنبال سرکشی به حساب‌های مردم نیست

سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد پیشنهاد دولت مبنی بر سرک کشیدن به حساب های مردم از اساس سخنی باطل و نادرست بوده و این موضوع با سیاست های دولت مغایر است.

خبرگزاری تسنیم: سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد پیشنهاد دولت مبنی بر سرک کشیدن به حساب های مردم از اساس سخنی باطل و نادرست بوده و این موضوع با سیاست های دولت مغایر است.

چندی قبل تاج گردون رییس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۷ مجلس، گفت: دولت در نشست کمیسیون تلفیق با رییس جمهور خودش اختیار بررسی حساب ها برای حذف افراد پر درآمد یارانه بگیر را از مجلس درخواست کرد.

در این بین سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد" پیشنهاد دولت در لایحه بودجه سال ۱۳۹۷ برنامه معطوف کردن یارانه‌های نقدی به گروه‌های هدف شامل: مددجویان کمیته امام(ره)، مددجویان سازمان بهزیستی، زنان سرپرستان خانوار، افراد ساکن در دهستان‌های با ضریب ۶و ۷و ۸و ۹ ، بیماران خاص، عشایر، بازنشستگان، ایثارگران و سایر گروه‌های نیازمند (شامل کارگران ساختمانی، قالیبافان، صیادان، خادمان مساجد، باربران و...) بوده است.

طبق این پیشنهاد اولاً شناسایی گروه‌های مستحق دریافت یارانه نقدی تکمیل نشده است و بانکهای اطلاعاتی در اختیار دولت موظف به تکمیل اطلاعات و تدقیق آنها در سال ۱۳۹۷ خواهند بود. ثانیاً سایر افراد که نهایتاً در زمره گروه‌های مشمول دریافت یارانه نقدی قرار نمی‌گیرند، حق اعتراض و اثبات نیازمند بودن خود را خواهند داشت.

نکته اساسی این است که تحت این برنامه تنها یارانه نقدی افرادی که مستحق دریافت یارانه نقدی شناسایی نشده و در فرآیند راستی‌آزمایی نیز مشخص شود که شرایط دریافت یارانه نقدی را ندارند، حذف خواهد شد.

لذا ادعای پیشنهاد دولت مبنی بر سرک کشیدن به حساب های مردم از اساس سخنی باطل و نادرست بوده و همچنان که رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به دفعات اعلام کردند این موضوع با سیاست های دولت مغایر است.

در پایان تاکید می شود آنچه درخصوص یارانه‌بگیران اعم از پرداخت، اصلاح یا حذف در سال آینده انجام می‌شود براساس مصوبات مجلس محترم شورای اسلامی خواهد بود و تا زمان تعیین سازوکار حذف دهک های پردرآمد از سوی مجلس هیچ اقدامی از سوی دولت در این خصوص انجام نخواهد شد.

به این ترتیب، سازمان برنامه و بودجه کشور برخی اخبار و اظهارنظرها درباره پیشنهاد دولت در خصوص حذف افراد از دریافت یارانه را تکذیب کرد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رفیعی نسب

      من دوباره به حرف اوردی یکی به من بگه چه خبره درمملکت چرابرای موجود ی گرفتن تلفن بانک ملیکارمزدبرمیدارن ومدتهاست که درقبض تلفن همراه درامد دولت نوشته شده واقعا که دیگه نورال نور من ساکت نمیانیم دررابطه باکارمزد چرااخه برای چه کوفتتون بشه عبربانک ملیهم برمیداره حالایارانه که جای خوداداره

    • بیباک

      به دنبال رفع مشکلات مردم و کشور هم که نیست
      ............. این دولت در پی چیست ..........

    • بدون نام

      نیاز نداره حسابهای خودش پره البته منظورش از مردم دوستان خودشونن که نمیخوان مردم بدونن چقدر پول دارن

    • بدون نام

      توگفتی ماهم باورکردیم واینکه این قصه راهیچ وقت تمام نمیکنن

    • بدون نام

      مردم اکثریت مشگلی باسرکشی حسابشون ندارندانهاکه مشگل دارندرفقای مفت خورخودتون هستندپس منت سرمردم نگذارید مردم میگن حتماسرکشی بکنیدودزدهارابگیریدولی شماهرگزاین کاررانمی کنید

    • بدون نام

      فعلا که تا فی خالدون مارو گشته

    • بدون نام

      آره شما راست میگی .
      من یک زمین داشتم فروختم که با پولش یک خانه بخرم . پولش رو توی حساب بانکی گذاشتم . بعدا یارانه ام رو قطع کردند وقتی به فرمانداری رفتم تا علت را بپرسم گفتند شما تو حسابت پول زیادی داشتی برای این یارانه ات رو قطع کردیم گفتم اگر جمعیت شهر اگه خونه یا زمینی که دارند بفروشند از این پول بیشتر دارند و من برای خرید خونه زمینم رو فروختم و..... اما قبول نکردند و الان یارانه ام قطع است . اون زمان هم دقیقا همین حرف رو میزدند که ما به حسابها سرک نمیکشیم .

    • بدون نام

      دولت میگه چنین قصدی نداره از اونور اداره دارایی اعلام میکنه فلان حسابت اینقدر گردش مالی داشته !!!!!

      حالا دم خروس...

    • بدون نام

      نکه سر نمیکشید اگه دولت درسته بره حساب آقا زادهارو چک کنه

    • آقای حقیقت

      حتماسربزن چون توحسابم هزارتومان هم ندارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج