جاباما
۶۸۱۲۲۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

اکران خیریه فیلم‌ سینمایی «اسرافیل» با حضور عوامل و بازیگران این فیلم و همچنین ناصر ملک‌مطیعی در پردیس سینمایی زندگی برای آزادی سه زن زندانی برگزار شد.

ایسنا: به نقل از روابط عمومی فیلم، اکران خیریه فیلم سینمایی «اسرافیل» در حالی در پردیس زندگی برگزار شد که ناصر ملک‌مطیعی، سعید سهیلی، میلاد کی‌مرام و ساعد سهیلی به همراه پژمان بازغی بازیگر و مستانه مهاجر تهیه‌کننده این اثر در مراسم حضور داشتند.

میلاد کی‌مرام در ابتدای مراسم، ناصر ملک‌مطیعی را «عالیجناب تاریخ سینمای ایران» خطاب قرار داد و از او دعوت کرد روی صحنه برود.

ملک‌مطیعی ضمن ابراز تاسف از سانحه هوایی اخیر در کشور، اظهار کرد: به خانواده‌های داغدار تسلیت می‌گویم و امیدوارم چنین اتفاقاتی دیگر در کشور رخ ندهند. خدا را شکر می‌کنم که امروز در میان شما هستم و همیشه آرزو داشتم رو در روی مردم از آن‌ها بابت اینکه طی این ۶۰، ۷۰ سال من و خاطره حضورم را فراموش نکردند، تشکر کنم.

در ادامه ملک‌مطیعی به خاطرات حضورش در سینما اشاره کرد و افزود: من جزو بدنه سینمای ایران هستم که از ۱۶ سالگی تا به امروز عاشق سینما و فیلم بوده‌ام. جای همکارانم که هم‌اکنون در بین ما نیستند، بسیار خالی است. اما باید بگویم که سینمای جوان امروز ما باعث سربلندی ماست و سینمایمان امروز در محافل بین‌المللی حضور دارد.

این بازیگر پیشکسوت سینما با اشاره به مراسم خیریه فیلم «اسرافیل» عنوان کرد: افتخار می‌کنم امشب برای اکران فیلمی حضور دارم که قرار است به آزادی سه خانم محترم منجر شود. خوشحالم که در این امر خیر سهیم شدم و شنیده‌ام که این گروه قرار است چنین اکران‌های خیریه‌ای را ادامه دهند که بسیار قابل تقدیر و تشکر است. هر کسی در این راه قدمی بردارد، هر چقدر هم کوچک هم باشد قابل احترام است.

سعید سهیلی از دیگر حاضران مراسم درباره درباره ناصر ملک‌مطیعی گفت: ۲۰ سال قبل در فیلم «غوغا» دیالوگی برای شخصیتی که شهرام حقیقت‌دوست بازی می‌کرد نوشتم که می‌گفت: سینما یعنی بهروز، ناصر و... که فردین جای خودش را دارد.

او اضافه کرد: در صفحه شخصی‌ام نوشتم ناصر یعنی امیر، ناصر یعنی کبیر، ناصر ملک مطیعی امیرکبیر سینمای ایران است و بعد از اتفاقات تلخ صدا و سیما نوشتم این مشکل از اشکالات فنی است. قاب تلویزیون برای قامت این مرد بزرگ، کوچک است.

در ادامه مراسم اکران خیریه فیلم سینمایی «اسرافیل»، به مناسبت تولد سی‌سالگی ساعد سهیلی، کیکی برای او آورده و جشن تولدی در میان مردم برای او گرفته شد که با غافلگیری این بازیگر همراه بود.

سپس پژمان بازغی بازیگر «اسرافیل» ضمن تبریک تولد ساعد سهیلی، گفت: ما در کنار کسی مانند آقای ناصر ملک‌مطیعی درس پس می‌دهیم. اگر فیلم ما را ببینند و بپسندند، افتخاری را نصیب ما کرده‌اند. جای بهروز وثوقی خالی است و صد افسوس که فردین را زود از دست دادیم و قدرش را ندانستیم.

او در پایان گفت: عواید حاصل از فروش امشب فیلم «اسرافیل» به آزادی سه زن که جرایم غیرعمد دارند اختصاص خواهد یافت و این انتخاب به دلیل حضور کارگردان زن فیلم آیدا پناهنده، تهیه‌کننده زن فیلم مستانه مهاجر و قصه فیلم که به مسائل زنان می‌پردازد صورت گرفته است.

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

اکران خیریه «اسرافیل» برای آزادی ۳ زن زندانی

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج