۶۸۱۳۶۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

نگرانی استقلال در اهواز؛ چپ پُر فولاد

 با تداوم مصدومیت نورافکن و زکی‌پور احتمالا باز هم حیدری در سمت چپ خط دفاع استقلال به زمین خواهد رفت. برابر او اما عبدالله ناصری وینگر راست فولاد قرار دارد که با ۴ پاس گل بهترین گلساز اهوازی‌هاست.

وبسایت نود: استقلال برای بازی روز شنبه برابر فولاد باز هم نورافکن و زکی‌پور را در اختیار ندارد و احتمالا مثل بازی برابر الهلال خسرو حیدری باید نقش مدافع چپ را در تیم شفر بازی کند. چپ خالی استقلال برای بازی فردا در حالی است که سمت راست هجومی فولاد نقطه قوت تیم اهوازی است و پورموسوی حساب ویژه‌ای روی حرکات هجومی عبدالله ناصری باز کرده است. به خصوص که در نبود بازیکنان تخصصی استقلال در سمت چپ خط دفاع و آمادگی نه چندان بالای حیدری در پست غیرتخصصی حالا فولاد فرصت بیشتری برای جولان در سمت راست هجومی خود دارد.

عبدالله ناصری که در نقش وینگر راست برای فولاد بازی می‌کند با ۴ پاس گل بهترین پاسور تیم پورموسوی تا به اینجای فصل است. فرصت‌سازی‌های او در سمت راست با حضور جانفزا، زهیوی و بیت‌سعید می‌تواند دروازه استقلال را هر لحظه با خطر جدی روبه‌رو کند. بیت‌سعید هم بعد از جدایی از استقلال دوباره در فولاد به روزهای اوج برگشته و نبود منتظری و البته نفوذهای پرتعداد وریا غفوری در سمت راست هم می‌تواند فضای مناسبی برای او به وجود آورد. البته احتمالا با توجه به آگاهی شفر از درخشش ناصری، سرمربی آبی‌پوشان وظایف دفاعی بیشتری را در سمت چپ به حیدری خواهد داد و به مانند بازی با الهلال شماره دو استقلال چندان وظیفه تهاجمی نخواهد داشت.

خسرو در بازی با الهلال که در سمت چپ خط دفاع آبی‌ها حضور داشت تقریبا هیچ نفوذی انجام نداد و از معدود بازی‌هایی بود که حیدری بدون حتی یک سانتر به پایان رساند. خسرو در نبردها با ۵ برد و ۳ شکست عملکرد به نسبت قابل قبولی را به جا گذاشت. باید دید او برابر بهترین گلساز فولاد هم می‌تواند عملکرد دفاعی کم‌نقص‌اش در بازی با الهلال را تکرار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایشالا میبریم ایشالا اس خوزستان هم باامتیاز برگرده اهوازبه امیدخدا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        استقلال بباز تالنگیا پیش ازعیدقهرمان نشن

    • کیسه

      غصه نخورید داور هست مدافع هم هست که گل به خودی بزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج