۶۸۱۵۶۹
۱ نظر
۵۰۳۵
۱ نظر
۵۰۳۵
پ

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

هر ساله سریال های تلویزیونی زیادی منتشر می شوند. در حالی که بسیاری از آن ها خیلی زود فراموش شده و ادامه پخششان کنسل می شود اما برخی از آن ها به دلیل پتانسیل بالا و داستان های اورجینال و جذابی که دارند به سرعت تماشاگران را مجذوب خود می سازند.

برترین ها - ترجمه از حسین علی پناهی: هر ساله سریال های تلویزیونی زیادی منتشر می شوند. در حالی که بسیاری از آن ها خیلی زود فراموش شده و ادامه پخششان کنسل می شود اما برخی از آن ها به دلیل پتانسیل بالا و داستان های اورجینال و جذابی که دارند به سرعت تماشاگران را مجذوب خود می سازند. با این حال به دلیل تعدد سریال های تلویزیونی برخی از این سریال های جذاب نادیده گرفته می شوند. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با عجیب ترین و غیرمنتظره ترین سریال هایی که باید در سال ۲۰۱۸ به تماشای آن ها بنشینید را به شما معرفی کنیم.

اخطار: از آنجایی که ناچار به اسپویل کردن بخشی از داستان این سریال ها هستیم از خوانندگان عزیر تقاضا داریم هنگام خواندن این مطلب به این موضوع توجه داشته باشند.

1- پایان این دنیای لعنتی

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

شبکه نت فلیکس با یک داستان عاشقانه بسیا متفاوت به نام «پایان این دنیای لعنتی» (The End of the F***ing World) سال 2018 را آغاز کرد. این کمدی رمانتیک سیاه با بازی الکس لاوثر در نقش جیمز داستان نوجوانی را روایت می کند که به جامعه ستیز بودن خود واقف است. وی تصمیم می گیرد برای اثبات بیشتر این باور شخصی دوست تازه خود به نام آلیسیا را با نقشه ای از پیش تعیین شده به قتل برساند اما خیلی زود متوجه می شود که کشتن این دختر بسیار سخت تر از آنی است که او فکر می کند و زندگی این دو به یکباره به هم گره می خورد. این دو در نهایت تصمیم می گیرند که با هم از خانه فرار کنند و در مسیر فرار خود خشونت و نفرت انگیز بودن خود را به نمایش می گذارند. رفته رفته سفر این دو به یک کشتار تبدیل می شود. این سریال در اوایل سال کنونی میلادی منتشر شد.

۲- آفتاب سوزان

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

در سریال درام «آفتاب سوزان» (Hard Sun) ساخته شبکه بی بی سی وان، جیم استورجس و اگنس دین نقش دو افسر پلیس لندنی را بازی می کنند که یک حافظه کامپیوتری را می یابند که حاوی اطلاعاتی در مورد یک اتفاق ویرانگر است که در ۵ سال آینده زندگی روی کره زمین را به طور کلی نابود خواهد کرد. رابطه این دو حتی قبل از پیدا کردن این حافظه کامپیوتری نیز با مشکلاتی همراه بوده اما پس از این اتفاق اوضاع بین این دو پیچیده تر نیز می شود زیرا هر یک تصمیم متفاوتی در مورد کاری که باید انجام دهند دارند.

اگر چه این دو کاملاً متضاد هم هستند اما باید برای نجات دنیا با هم ائتلافی تشکیل دهند. کارگردن این سریال نیل کراس است که سریال موفق «لوتر» را در کارنامه دارد. این سریال اوایل سال میلادی کنونی از شبکه بی بی سی وان پخش شده و انتظار می رود که پخش آن از شبکه هولو نیز در نیمه دوم اسفند ماه آغاز شود.


۳- بَری

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

بیل هیدر در سریال اکشن «بَری» (Barry) ساخته شبکه اچ بی اُ نقش یک نیروی ویژه دریایی سابق را بازی می کند که اکنون به آدمکشی روی آورده اما در یکی از ماموریت هایش در لس آنجلس عاشق بازیگری شده و تصمیم می گیرد حرفه اش به عنوان آدمکش را کنار بگذارد.

اگر چه داستان فیلم ظاهراً ساده بنظر می رسد اما با توجه به استعداد کمدی هیدر باید انتظار جذابیت ها و پیچیدگی های غیرمنتظره ای را از این سریال داشت. در این سریال بازیگران مطرحی حضور دارند که بیش از پیش بر جذابیت آن افزوده اند. هیدر خود کارگردانی و نویسندگی مشترک این سریال را بر عهده داشته و پخش آن نیز از ۲۵ مارس (۵ فروردین ۹۷) آغاز خواهد شد.


۴- قلعه سنگی

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

شبکه هولو در سال ۲۰۱۸ شما را به یکی دیگر از دنیاهای مخوف استفن کینگ خواهد برد. سریال رازآلود «قلعه سنگی» (Castle Rock) بر اساس شخصیت های متعددی از داستان های استفن کینگ ساخته شده که همگی داستان های پرفروشی بوده اند. در این سریال آندره هالند نقش هنری را بازی خواهد کرد که یک وکیل محکومین به اعدام است که گذشته تاریک و پیچیده ای دارد. اگر چه داستان این سریال تاکنون مخفی مانده اما باید انتظار داشت که طرفداران داستان های ترسناک استفن کینگ از این سریال استقبال خوبی داشته باشند.

در این سریال سیسی اسپیسک و بیل اسکارشگارد نیز در نقش های ماندگار خود از داستان های کینگ حضور خواهند داشت. جی جی آبرامز نیز در مقام کارگردانی سریال تضمین گر این موضوع خواهد بود که باید منتظر داستانی ترسناک و پیچیده باشیم.


۵- روانپزشک

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

این تریلر روانشناسانه و ترسناک که داستان آن در دهه ۱۸۹۰ می گذرد از شبکه تی ان تی پخش شده و در آن دانیل برول نقش دکتر لازلو کریزلر را بازی می کند که به دنبال یک قاتل سریالی بیرحم می گردد که کودکانی را در شهر نیویورک سیتی به قتل رسانده است. در این راه همکارش جان مور (لوک ایوانز) و سارا هاوارد (داکوتا فانینگ) از اداره پلیس با او همراهی خواهند کرد. در سریال «روانپزشک» (The Alienist) دکتر کریزلر می خواهد به هر ترتیب که شده این قاتل سریالی را پیدا کند حتی اگر این کار به معنای سر زدن به مخوف ترین و خطرناک ترین جاهای شهر باشد.

بدین ترتیب باید انتظار داشت که این سریال که قسمت هایی از آن نیز پخش شده بتواند تماشاگران را با داستان پیچیده و ترسناک خود سرگرم نماید. با توجه به اینکه جیکوب وربورگن، که ساخت سریال موفق «آینه سیاه» (Black Mirror) را در کارنامه دارد، کارگردانی این سریال را بر عهده داشته و کری فوکوناگا و اریک روث نیز در نقش تهیه کننده سریال حاضر شده اند باید تماشاگران انتظار یک سریال جنایی درگیر کننده و جذاب را داشته باشند.


۶- کربن تغییر یافته

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

سرویس نت فلیکس قصد دارد با سریال علمی تخیلی «کربن تغییر یافته» (Altered Carbon) یک سریال با کیفیت دیگر را منتشر کند. داستان این سریال ۱۰ قسمته در ۷۰۰ سال آینده رخ داده که ذهن انسان دیجیتالی شده و می تواند از بدنی به بدن دیگر منتقل شود. این سریال داستان یک قهرمان زبده سابق به نام تاکشی کوواکس (جوئل کینامان) را روایت می کند که به مدت ۵۰۰ سال زندانی شده و سپس زنده شده است.

در روزگاری که تکنولوژِی واژه «مرگ» را بی معنی ساخته وی باید راز یک قتل را کشف کند تا بدین ترتیب شانسی برای یک زندگی مجدد بدون دردسر داشته باشد. نت فلیکس سرمایه گذاری گسترده ای روی این سریال انجام داده و می توان آن را از بهترین سریال های علمی تخیلی دانست که کارگردانی آن را لائتا کالوگوریدیس بر عهده دارد که فیلم «جزیره شاتر» (Shutter Island) را ساخته است. هر ۱۰ اپیزود این سریال اوایل ماه میلادی کنونی منتشر شده اند.


۷- روانی

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

سریال کمدی «روانی» (Maniac) ساخته سرویس نت فلیکس بازیگران سرشناسی مانند جونا هیل و اما استون را در خود دارد. کری فوکوناگا (کارگردان سریال «کارآگاه واقعی») کارگردانی این سریال که داستانش در یک مرکز نگهداری از بیماران روانی می گذرد را بر عهده دارد. در واقع داستان این سریال در یک دنیای فانتزی که این دو بازیگر در درون ذهن خود ساخته اند رخ می دهد که شرایط را برای داستان های پیچیده و باورنکردنی فراهم می سازد.

اگر چه هنوز اطلاعات بیشتری در مورد این سریال تلویزیونی وجود ندارد اما با توجه به حضور بازیگران سرشناس و کارگردانی خبره باید انتظار داشت که سریال «روانی» از پربیننده ترین سریال های سال ۲۰۱۸ باشد. علاوه بر استون و هیل، بازیگران مطرح دیگری مانند جاستین ثرو، جمیما کرک، جولیا گارنر و سالی فیلد در این سریال حضور خواهند داشت.


۸- موزاییک

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

استیون سودربرگ در سریال «موزاییک» (Mosaic) ساخته شبکه اچ بی اُ بار دیگر به سراغ داستانی جنایی و ترسناک رفته است. این سریال به پرونده مرگ الیویا لیک (شارون استون) می پردازد که یک نویسنده سرشناس کتاب های داستانی کودکان بوده و پس از آشنایی با یک غریبه و عشقی که بین این دو شکل گرفته به سرعت ناپدید می شود. پخش شش اپیزود اول این سریال در تاریخ ۲۲ ژانویه (۲ بهمن) آغاز شده و با توجه به توانایی های غیرقابل انکار سودربرگ در حوزه نویسندگی و کارگردانی باید انتظار داشت که این سریال از محبوب ترین سریال های سال باشد.


۹- رویاهای الکتریکی

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸


سرویس اینترنتی آمازون در حال بازگرداندن رمان «رویاهای الکتریکی» (Electric Dreams) بر اساس رمان های علمی تخیلی مشهور فیلیپ کی دیک در قالب یک سریال تلویزیونی ده اپیزودی است که در واقع گلچینی از برخی رمان های او می باشد. نویسندگان مطرح بسیاری در زمینه نوشتن فیلم نامه قسمت های مختلف این سریال نقش داشته اند که از آن میان می توان به دی ریس، جک ثورن و متیو گراهام اشاره کرد.

در این سریال بازیگران مطرحی نیز مانند برایان کرانستون، آنا پاکین، ترنس هاوارد، استیو بوشمی، گرگ کینیار، ورا فارمیگا، جنل مونی و جونو تمپل نیز حضور خواهند داشت. با توجه به این تیم پرستاره باید انتظار تجربه جدیدی در زمینه سریال های علمی تخیلی را داشت. این سریال اوایل ماه ژانویه سال 2018 از سرویس آمازون منتشر شد.


10- آژیر

سریال‌های عجیب و غریب و غیرمنتظره ۲۰۱۸

شبکه فری فورم سال 2018 با یک سریال ترسناک به نام «آژیر» (Siren) وارد کارزار سریال های تلویزیونی برتر سال شده است. داستان این فیلم در یک منطقه ساحلی رخ می دهد که با ورود یک تازه وارد آشوبی شدید ایجاد می شود و در این میان دو دانشمند سعی دارند دریابند که چه اتفاقی باعث بازگشت یک شکارچی باستانی از عمق دریا شده است.

این سریال در مورد پری های دریایی است که برخلاف تصور شما نه تنها دوست داشتنی نبوده بلکه بسیار بیرحم و خطرناک هستند. تریلرهایی که از این سریال تاکنون پخش شده نشان می دهد که شبکه سازنده سرمایه گذاری گسترده ای برای ساخت این سریال انجام داده است. بر اساس اطلاعات منتشر شده این سریال در روزهای آغازین فروردین 97 منتشر خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه داستانهایی با موضوعات جالب و متفاوت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج