۶۸۲۰۲۲
۱۰ نظر
۵۰۰۳
۱۰ نظر
۵۰۰۳
پ

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد

انتشار تصاویر جانباختگان هواپیمای یاسوج جرم است

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان نسبت به انتشار تصاویر و فیلم‌های اجساد جانباختگان که برابر قانون جرم محسوب می‌گردد، خودداری کنند.

خبرگزاری ایسنا: رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهروندان نسبت به انتشار تصاویر و فیلم‌های اجساد جانباختگان که برابر قانون جرم محسوب می‌گردد، خودداری کنند.

سرگرد روح الله شهبازی‌پور افزود: با توجه به حادثه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج و پیدا شدن برخی از اجساد قربانیان ممکن است برخی افراد در فضای مجازی نسبت به انتشار تصاویر و فیلم‌های خصوصی گرفته شده از اجساد این عزیزان اقدام کنند.

وی اظهارکرد: کاربران باید هوشیار باشند و در فضای مجازی به ویژه در شبکه‌های اجتماعی، هر عکس و فیلمی که در این خصوص دریافت می‌کنند، انتشار ندهند زیرا این اقدام علاوه بر اینکه کاری غیراخلاقی می‌باشد، غیر قانونی و طبق قانون جرم تلقی می‌گردد.

رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که کاربران باید به آن دقت کنند، احترام به حقوق متوفی است، هشدار داد: در صورت مشاهده مواردی از این قبیل در فضای مجازی، مراحل قانونی جهت شناسایی افراد متخلف انجام و طبق قانون با متخلفین برخورد مناسب صورت خواهد گرفت.

سرگرد شهبازی پور از شهروندان خواست در صورت برخورد با موارد مشکوک در فضای مجازی آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس cyber police.ir بخش ارتباطات مردمی گزارش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در تمام کشورهای غرب انتشار عکس وفيلم از بدن مرده انسان وحتی حیوانات طبق قوانینشان جرم محسوب میشود وتحت پیگرد قرار دارد

      پاسخ ها

      • خر شناس

        10:28: دانشمند فیلسوف بفرمائید پس فیلم های 18 سال ممنوع ترسناک و اکشن چیست در سینما و تلویزیون کشورهای آمریکا و اروپا نشان داده و میشود فیلم های مستند : ؟

    • محمد

      پس چرا رسانه ملی از صبح تا شب اجساد سوری ها و یمنیها رو نشون میده جرم نیست؟! میدونید رسانه ملی با این کارش چه آسیبی به روح و روان مردم میزنه!!!!!!

    • بدون نام

      چرا پیگیر نمیکنید جرمی که ثابت نشده؟

    • pepero

      تو این یه مورد جرم؟
      ‌چرا
      مگه این مورد چه رازی داره که عکسشم پخش کنی جرم؟

    • بدون نام

      موافقم و کار بسیار ناپسند و غیر انسانی است و لی جرم هم مصادیقی و تعریفی داره !

    • بدون نام

      1404 عرض کردم در کشورهای غربی برای مثال دو ساختمان دوقلو در قلب نیویورک فرو ریخت سه هزار نفر کشته شدند شما یک کلیپ یا یک عکس دیدید یا همین آخری در مدرسه ای در آمریکا شما عکسی مشاهده کردید شماها اخبار هم بلد نیستید بخونيد فقط در جایگاه مخالف نشستی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرد حسابی در اثر تخریب برج جنازه ای پیدا نشد کمی مغز تو بکار بنداز زیر هزاران تن بتن و آهن و آتش جنازه؟ !!!

    • نسیرین

      اخه یکی نیس به اینا بگه چرا باید این همه مسافر و سوار هواپیمایی کنن که بیست روز قبلش نقص فنی داشته ؟؟!!!هواپیما که خود به خود سقوط نمیکنه حتم اون هواپیمای خرابشده یه نقص فنی و اساسی در اون لحظه و در اون شرایط بد هوایی پیدا کرده که خلبان از پسش نتونشته یر بیاد وگرنه یه خلبان کار خودشو خوب بلده.. به هر حال این بی تقاوتیها باز جون 65 انسان و گرفت و خانواده هاشون و داغدار..و بعدشم با یه پیام تسلیت همه چی تمام.. طبق معمول

    • نسرین

      من نمیدونم چرا باید 65تا انسان بی گناه رو سوار هواپیمایی کنن که بیس روز قبلش نقص فنی داشته اخه هواپیما که خود به خود سقوط نمیکنه حتما در اون لحظه و در لون شرایط بد هوایی که وجود داشته یه نقصی پیدا کرده که خلبان نتونسته از پسش بر بیاد وگرنه یه خلبان به خوبی کار خودشو بلده... به هر حال این بی تفاوتیها یاز یه مشت خانواده رو داغدیده کرد و با یه پیام تسلیت ختم ماجرا.. طبق معمول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج