۶۸۲۲۴۸
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

زمان معرفی گوشی شیائومی Mi Mix ۲S

زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس ۲ اس (Xiaomi Mi Mix ۲S) رسما از سوی شیائومی اعلام شد. شیائومی یک پوستر تبلیغاتی از فبلت پرچمدار خود را منتشر کرده است که خبر از معرفی آن در فروردین ۹۷ می‌دهد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس ۲ اس (Xiaomi Mi Mix ۲S) رسما از سوی شیائومی اعلام شد. شیائومی یک پوستر تبلیغاتی از فبلت پرچمدار خود را منتشر کرده است که خبر از معرفی آن در فروردین ۹۷ می‌دهد.

زمان معرفی گوشی شیائومی Mi Mix ۲S

سرانجام تمامی شایعات و اخباری که در مورد زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس شنیده می‌شد به پایان رسید. کمپانی شیائومی در حساب کاربری رسمی خود در ویبو رسما زمان معرفی این فبلت پرچمدار و جذاب را اعلام کرده است. در پوستر تبلیغاتی که شرکت شیائومی اقدام به انتشار آن کرده است، زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس 2 اس 27 مارس (7 فروردین 97) اعلام شده است. اما این تنها اطلاعات پوستر جدید پرچمدار شیائومی نیست؛ عدد 273.741 خبر از کسب امتیاز این گوشی همراه با تراشه اسنپدراگون 845 کوالکام در سایت بنچمارک گیری AnTuTu می‌دهد که جذاب به نظر می‌رسد.

زمان معرفی گوشی شیائومی Mi Mix ۲S

شیائومی می میکس ۲ اس ظاهرا به یک نمایشگر ۵.۹۹ اینچی با نسبت ۱۸:۹ و وضوح +Full HD تجهیز خواهد شد. همانطور که اعلام شد، تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ قدرتبخش این گوشی خواهد بود که با یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراه شده است. به نظر می‌رسد این گوشی از رابط کاربری MIUI ۹ مبتنی بر اندروید ۸ اوریو بهره می‌برد که می‌تواند از تمامی قابلیت‌های جذاب اوریو نظیر هوم اسکرین بازطراحی شده، منو تنظیمات جدید و حالت تصویر در تصویر (Picture-in-Picture) برخوردار باشد.

زمان معرفی گوشی شیائومی می میکس ۲ اس قابل پیشبینی نبود

شیائومی در نمایشگاه MWC ۲۰۱۸ واقع در بارسلونا شرکت نخواهد کرد، بنابراین آن‌ها گوشی جدید خود را در وطن خود یعنی چین معرفی خواهند کرد. این نخستین باری نیست که آن‌ها در یک رویدادی به جز رویدادهای بزرگ حوزه تکنولوژی از محصولاتشان پرده برداری می‌کنند. سال گذشته نیز شیائومی گوشی Mi ۵C و نخستین تراشه ساخت خود با نام Surge S۱ را در نمایشگاه موبایل بیجینگ که نسخه‌ی آسیایی MWC اروپا است معرفی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج