۶۸۲۴۲۹
۱۰ نظر
۵۰۰۸
۱۰ نظر
۵۰۰۸
پ

تامین ۱۲ هزار کانکس در مناطق زلزله‌زده از سوی دولت

معاون عمرانی وزیر کشور با بیان این که بسیاری از اخبار خوب به درستی منتقل نمی شود، گفت: دولت فعالیت های زیادی برای بهبود شرایط در مناطق زلزله‌زده انجام داده و تامین ۱۲ هزار از ۱۵ هزار کانکس مستقر در مناطق زلزله زده از سوی دولت انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا: معاون عمرانی وزیر کشور با بیان این که بسیاری از اخبار خوب به درستی منتقل نمی شود، گفت: دولت فعالیت های زیادی برای بهبود شرایط در مناطق زلزله‌زده انجام داده و تامین ۱۲ هزار از ۱۵ هزار کانکس مستقر در مناطق زلزله زده از سوی دولت انجام شده است.

سید محمد علی افشانی شامگاه یکشنبه در بزرگترین پویش مردمی برای زلزله‌زده کرمانشاه که در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد، گفت: فعالیت های زیادی از سوی دولت به منظور بهبود شرایط مناطق زلزله زده کرمانشاه انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه با ساخت و احداث منازل، تمام مشکلات زلزله زدگان التیام پیدا نمی کنند گفت: التیام یافتن مشکلات ناشی از این حوادث در تمام دنیا زمانه زیادی را می طلبد.

افشانی خطاب به خیران حاضر گفت: شاخص انسان بودن، درد جامعه را احساس کردن است و تنها افرادی که منافع جامعه را به منافع شخصی خود ترجیح می‌دهند می‌توانند از دارایی شان دل بکنند.

معاون عمرانی وزیر کشور در ادامه با اشاره به آیاتی است قرآن کریم گفت: بارها در قرآن و دیگر روایات تاکید شده تا پیش از آنکه از دنیا بروید و دستتان از دنیا کوتاه شود اموالتان را وقف کنید.

وی در ادامه با اشاره به کمک سراسری مردم کشور به زلزله زدگان کرمانشاه گفت: در این اتفاق، همبستگی مردم که سرمایه‌ای ملی است اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش قرار است با کمک مردم و خیران ۳۱۳ منزل مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه ساخته شود.

این گلریزان به همت جامعه خیرین مدرسه ساز ، کمیته امداد امام خمینی برگزار شد.

در این همایش سید پرویز فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی، برخی از نمایندگان شورای شهر تهران و اعضای جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاردوک

      به جای وارد کردن سنگ پا و دسته بیل کانکس وارد میکردید
      آخه یه ذره شرف خوب چیزیه، هشت هزارتام که سپاه ساخت
      فقط دروغ و دروغ و دروغ

    • بدون نام

      با گذشت این همه مدت دیگه بایستی همه مردم مناطق زلزله زده اسکان داده میشدن بدون هیچ دغدغه و نگرانی، ولی اینجور نشده و باید بگم مسئولین و دولت مردان و مدیران خاک بر سرتون

    • بدون نام

      عوام فریبی خسته تان نکرده واقعا ؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      نوش داروی از مرگ سهراب شرم اور

    • میثم

      از ابتدا مردم به زلزله زدگان کمک کردند ...... به حساب دولت تمام شد ........
      ......... دروغ بالای دروغ ..... از ابتدا کاملاً مشخص بود ........

    • بیخیال

      کجاس که من مقیم منطقه نمیبینم تا کی میخواین دروغ و دزدی کنید.

      پاسخ ها

      • میثم

        ....... در آینده ساخته می‌شوند .... دولت در حق شما بزرگواران ظلم کرد
        ....... مردم هیچ کوتاهی نکردند .... جای دیگر رفت ......

    • بام

      ماکه همش میشنوبم مشگل دارن چرازودتر ندادین همت میخوادباگمک بزرگان خونهاشون بسازین خیلی بد

    • بی نام

      آقای فتاح هم در این همایش حضور داشت که در کمک کردن به ساختن خانهای هموطنان عزیز کرمانشاهیمان شرکت داشته باشد آقای فتاح جای شما در این همایش اضاف است چرا چون شما خیر نیستید بلکه نان بر هستید چطور وجدانت قبول کرد نان یک نابینای از کار افتاده مستمری بگیر را که نه کسی ونه حامی ونه درامدی را دارد قطع کردی چطور شب راحت میخوابی در صورتی که باعث وبانی فقر وگرفتاری خانواده ای شده ای ایا کار کمیته امداد مرحوم وبنیان گذار کبیر اسلام امام خمینی کمک به نیاز مندان بود یا نان بری ولا برای تو زشت وننگ است در این منسب ودر چنین همایشهای شرکت کنی از خدا وعذابش بترس از امام راحل خجالت بکش که چنین کاری با خانواده فقیر نابینا کردی آدرس میدهم تا بدانی که این حرفها راست است یادروغ استان بوشهر شهرستان تنگستان بندر دلوار ....

    • یک ایرانی بی خانمان

      باسلام یکی از این خیرین هم به ما کمک کنه تا ما هم صاحب خانه بشیم چهل ساله که اواره وبی خانمانیم حاظرم بابت کمکش ماهیانه و بصورت اقساط پولش را پس بدهم پس خواهشا خیرین در یغ نکنید خدا یار ویاورتان باشد بخدا کارتان بدون اجر نخواهد ماند بخدا رفتم بانک مسکن شهرستان خودمان گفت باید پانزده میلیون تومان اوراق بگیری تا هشتاد میلیون وام خرید خانه و بیست میلیون وام جعاله بهت بدیم با دوضامن کارمند و سندثبتی خانه اونهم با قسط ماهیانه دومیلیون تومان که خود رئیس بانک گفت شغلت چیه گفتم آزاد گفت این وام برای کارمندی که حقوقش ده میلیون باشه خوبه نه شما پس ای خیرین با خدا به منهم کمک کنید باتشکر وسپاس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج