جاباما
۶۸۲۴۷۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
۲۳ نظر
۵۰۰۰
پ

٦ چالش پرسپولیس برای داربی ٨٦

پرسپوليس از قهرماني‌اش در ليگ هفدهم مطمئن است. مدافع عنوان قهرماني از شش بازي باقي‌مانده خود تنها به سه امتياز نياز دارد تا براي چهارمين بار قهرمان ليگ برتر شود.

روزنامه شرق: پرسپوليس از قهرماني‌اش در ليگ هفدهم مطمئن است. مدافع عنوان قهرماني از شش بازي باقي‌مانده خود تنها به سه امتياز نياز دارد تا براي چهارمين بار قهرمان ليگ برتر شود. پرسپوليس البته مي‌تواند تمامي بازي‌هاي خود را هم ببازد و قهرمان شود. ذوب‌آهن تيم دوم جدول اگر در شش بازي باقي‌مانده سه امتياز از دست بدهد، پرسپوليس با همين ٥٧ امتيازي کنوني‌اش قهرمان خواهد شد. ساير تيم‌ها هم در هيچ صورتي به پرسپوليس نخواهند رسيد. با اين حساب بايد قهرمان ليگ هفدهم را پرسپوليس در نظر گرفت. قرمزها پنجشنبه به مصاف رقيب سنتي‌شان خواهند رفت. پرسپوليس با برد در اين بازي به اهداف زيادي خواهد رسيد.

يک؛ برد در داربي هميشه يکي از اهداف اصلي استقلال و پرسپوليس در شروع فصل بوده است. وينفرد شفر و برانکو ايوانکوويچ به تعدادي از بازيکنان اصلي‌شان استراحت دادند که در بازي پنجشنبه برنده شوند. برد در داربي باعث خواهد شد که پرسپوليس بتواند در اين فصل دبل کند (پيروزي در رفت و برگشت). از طرفي در چند سال اخير در مصاف‌هاي رودررو برتري با پرسپوليس بوده است.

دو؛ پرسپوليس مي‌تواند در همين پنجشنبه قهرمان شود. البته شايد نياز نباشد پرسپوليس استقلال را ببرد و قهرمان شود. پيش از اين قرار بود قبل از بازي استقلال-پرسپوليس، ذوب‌آهن در خانه پارس جنوبي جم به ميدان برود. باخت ذوب‌آهن باعث مي‌شد که پرسپوليس قبل از سوت داربي قهرمان شود. تساوي ذوب‌آهن هم موجب خواهد شد پرسپوليس براي قهرماني يک امتياز نياز داشته باشد. ديروز سازمان ليگ بازي ذوب‌آهن و داربي را هم‌زمان کرد. پرسپوليس حالا براي اينکه از قهرماني‌اش مطمئن شود، بايد استقلال را ببرد. قرمزها اگر به اين مهم برسند، اولين تيم تاريخ در ليگ برتر خواهند بود که در يک سال دو بار قهرمان مي‌شوند.

سه؛ پرسپوليس چه در داربي قهرمان شود و چه در هفته بيست‌‌وششم، تبديل به زودهنگام‌ترين قهرمان تاريخ ليگ برتر خواهد شد. در تاريخ هرگز تيمي شش يا پنج هفته مانده به پايان ليگ، قهرمان نشده است.

چهار؛ پرسپوليس ٥٧امتيازي همين الان با شش بازي باقي‌مانده از چند قهرمان ليگ‌هاي ١٦تيمي تاريخ ليگ برتر بيشتر امتياز کسب کرده. رکورد امتياز در ليگ ١٦تيمي با ٦٦ امتياز در اختيار خود پرسپوليس است. قرمزها اگر در شش بازي باقي‌مانده ١٠ امتياز ديگر بگيرند، رکورد امتياز در ليگ ١٦تيمي را مي‌شکنند و به باکيفيت‌ترين قهرمان تاريخ ليگ برتر تبديل مي‌شوند. از طرفي رکورد امتياز در تاريخ ليگ برتر در ليگ‌هاي ١٨تيمي با ٦٧ امتياز ثبت شده که پرسپوليس مي‌تواند براي شکستن اين حدنصاب هم خيز بردارد.

پنج؛ در تاريخ ليگ برتر بيشترين اختلافي که بين تيم‌هاي اول و دوم ثبت شده، به فصل قبل برمي‌گردد که پرسپوليس با ٩ امتياز اختلاف نسبت به استقلال قهرمان شد. پرسپوليس هم‌اکنون از ذوب‌آهن تيم دوم جدول ١٦ امتياز بيشتر دارد و مي‌تواند با حفظ همين روند بيشترين اختلاف با تيم دوم را ثبت کند.

شش؛ پرسپوليس اگر داربي را ببرد، اختلاف خود با استقلال را به ٢٢ امتياز افزايش مي‌دهد. قرمزها بيشترين اختلافي را که در تاريخ ليگ برتر با استقلال ثبت کردند، ١٦ امتياز است که مي‌توانند رکورد خود را بهبود ببخشند. استقلال هم يک بار فصل را با ٢٤ امتياز بيشتر از پرسپوليس به پايان رسانده که حالا پرسپوليس مي‌تواند اين رکورد را هم بشکند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      چرا در آسیا نتیجه نمی گیره .ابر و باد و فدراسیونو داوری جمع کردند تا لنگ قهرمان گردد

      پاسخ ها

      • کیسه

        دکتر گفته هر چی بگی مام بگیم درسته داره میسوزه آب جواب نمیده خاک بریز اختلاف تا سرورتون چقدره بی خیال آسیا تخصص شماست :-)

      • بدون نام

        پماد سوزش رو بزار همونجا که میسوزه دوپینگی فوتوشاپی شیشتایی از العین و سرورت کیسه کش

      • بدون نام

        اره عزیزه من ابرو بادو داور و فدراسیون دست به دست هم دادن تا پرسپولیس قهرمان بشه . تو چرا زور بهت داره . داری میسوزی که پرسپولیس طرفدارش زیاده . بسوز عزیزم. استفراقیای بی مصرف خنگ خدا

      • مهدی

        کیسه جیان ،خخخخخخخخ

      • مهدی

        وقتی اسم پرسپولیس میخوای بیاری ذهنت رو اب بکش کیسه کش .
        هشتصد روزه از پایین ب بالا سرورتون رو میبینید .

      • بدون نام

        عقده ای شما زمان قلقلک میرزا توی یه جام چهارجانبه با شرکت تیم های درجه شیش قهرمان شدید و به اون افتخار میکنید ؟ اگه عرضه دارید الان قهرمان بشید کیسه کش

      • محسن

        کی می خادجلو‌ شو بگیره

    • بدون نام

      این چه مقاله ایه. این ۶ چالش خو همش یکی بیشتر نیست

    • قرمزته

      بچه شیرهای قرمز به هیچ عنوان کیسه رو دست کم نگیرید
      حمله حمله حمله پرسپولیس کوبنده

    • محمدحسین

      دوستانی ک میان بایک بازی تو اسیا تیم رو میگن چرا نتیجه نمیگیره سال پیشم دیدن کی ابرو داری کرد کی فاتحه کرد ب ابروی فوتبال ایران!جوجه رو اخر پاییز میشمارن...برین فعلا تیم خودتونو جم کنید اینجا جرتوپرت نگین

    • بدون نام

      استقلال میبره البته اگه دارو بازی بزار خوبم میبره ...کور شود هر انکه نتوان دید

    • لنگپلیس

      استقلال حمله کن لنگی سوراخه

    • بدون نام

      لزومی نداره ی شش تایی که به دسته دو دسته سه رفته با ابر قهرمان ایران مقایسه بشه اشقل در حدی نیست که با سرورشون مقایسه بشه .

    • بی نام

      امیر کیسه ای! آب رو همونجایی بریز که میسوزه.خخخخخخ۶۶۶۶۶۶

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما شیش تا خوردیم شما هم همون شش تا خوردید عجب روی دارید سوسولا با داور فدراسیون به اینجا رسیدید وگرنه شما همون تیمی هستید که قشقایی سوراختون کرد

    • حسینی

      امیرآقا خیلی کم لطفی، از رژیم طاغوت تا الآن تاج و استقلال تیم وابسته به حکومت بوده و فدراسیونها هم همیشه به نفع تاج بوده و هستند.

    • احسان پرسپولیسی شیش آتیشه

      حمله حمله حمله حمله حمله پرسپولیسه قهرمانه ایران
      پرسپولیس زلزله محبوب هرچی دله
      کیسه سولاخه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        محبوب قشقایی

    • بدون نام

      سر تا پا باشگاه لنگ یه ستاره اس ارزش نداره

    • سپهر

      ایشالله لنگگگگگ رو سوراخ میکنیم وعزا میکنیم جشنتونو

    • سپهر

      این اراجیف رو کی نوشته ،مسخره بازیه مگه ،قهرمان شدی نوش جونت ولی چرا از زمین و هوا داری وصله رکورد میزنی ،ندید بدیدا

    • مریم

      چرا زدید ۸۶ وقتی میگم اخبارتون رو قبل از زدن توی سایت نمیخونید این هم یک نمونه بارز دیگه اش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج