۶۸۲۶۵۵
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

روغنی: قطعاً دربی را می‌بریم

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم برنده دربی ۸۶ خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم،: ابوالفضل روغنی در حاشیه نشست دربی ۸۶ اظهار داشت: محبت، مهربانی و همراهی را ما باید به نوعی به مردم تفهیم کنیم و به آنها آموزش دهیم. این جلسه برای این است که ما تلاش کنیم ضمن اینکه با هم در زمین رقیب هستیم و حتماً استقلال را شکست می‌دهیم، بیرون از زمین هم رفاقت داشته باشیم.

وی درباره اینکه احتمال دارد اتفاقاتی روی سکوهای و بین تماشاگران رخ دهد،‌ تصریح کرد: ما از طرفداران‌مان خواهش کردیم که با توجه به اینکه بالاترین مقام فوتبال دنیا (اینفانتینو) در این بازی حضور دارد، ادب، اخلاق و شئونات را رعایت کنند. ما کشوری با قدمتی نزدیک به هشت هزار ساله هستیم و باید دقت کنیم حداقل مقابل خارجی‌ها این فرهنگ بالا را به نمایش بگذاریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره پیش‌بینی خود از نتیجه دربی ۸۶ گفت: ما قطعاً بازی را می‌بریم. به نظرم ما با اخلاف بیش از یک یا دو گل پیروز می‌شویم.

روغنی در مورد اینکه بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و استقلال هم قرار بوده است در این نشست شرکت کنند، عنوان کرد: ما چنین قراری با کسی نداشتیم. قرار بود اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل دو باشگاه فقط در این نشست حضور داشته باشند. ضمن اینکه تیم‌ها الان در حال تمرین هستند و قطعاً استقلالی‌ها هم تمرین می‌کنند.

وی درباره آخرین وضعیت محسن مسلمان و دلیل بازی ندادن برانکو به او،‌ تصریح کرد: همه ما در هیئت مدیره تلاش‌مان این است که تمام مسائل فنی را به کادرفنی ربط دهیم. طبیعتاً خود برانکو باید در این مورد تصمیم بگیرد. حقیقت این است که باید در تیم مدیریت باشد تا بازیکن‌سالاری به وجود نیاید. به نظرم برای اینکه وحدت تیم به‌هم نریزد و بازیکن سالاری به وجود نیاید، باید یک تنبیه و تشویق‌هایی در تیم صورت گیرد. به نظرم تصمیم برانکو درست بوده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه هواداران این تیم می‌ترسند اتفاقاتی مشابه رامین رضاییان برای مسلمان هم رخ دهد،‌ گفت: ما همیشه برای تصمیمات برانکو احترام قائلیم و می‌دانیم او یکی از بهترین مربیان است. او همیشه می‌گوید هیچ‌کس از پرسپولیس بزرگ‌تر نیست و بازیکن در پرسپولیس معنا پیدا می‌کند. قرار نیست ما بازیکن‌سالاری کنیم، چون این به تیم ضربه می‌زند.

روغنی درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس، یادآور شد: تقریباً همه بازیکنان برای تمدید قرارداد صحبت کرده‌اند و تا به این ساعت مسئله رفتن هیچکس مطرح نبوده است.

«آیا مسلمان هم برای تمدید قرارداد صحبت کرده است؟»، وی در پاسخ به این پرسش گفت: ممکن است نظر مسلمان چیز دیگری بوده باشد، اما نظرش برگشته. آخرین صحبت‌ها بر تمدید قرارداد او با باشگاه بوده است. مسلمان بازیکن خوب و با تکتیکی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس گفت: این باشگاه به قول گرشاسبی مثل یک شعبه دادگاه عمل می‌کند. هر روز یک پرونده جدید مطرح می‌شود. هر آن ممکن است یک خطر اتفاق بیفتد که این اتفاق هم در حال افتادن است. در حال خطری جدی باشگاه را تهدید نمی‌کند.

روغنی در مورد آخرین وضعیت پرونده محمد امین آرام طبع بازیکن پیشین پرسپولیس عنوان کرد:‌ از این پرونده اطلاع ندارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • iliya

      روغنی جوجه ها رو آخر پاییز می شمارن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخخ
        روغن باید آفتابگردان باشه

    • بدون نام

      روغنی؟؟؟؟؟ اونوقت روغن چیه؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        روغن بچه

      • بدون نام

        فکرکنم روغن بچه باشه ازاین روغنا که میمالن به کشاله رون وچندجای دیگه نوزاد

    • Hiss

      ای ولا انشالله میبریم

    • بدون نام

      طرفداران باشگاه پرسپولیس خیلی با شخصیت و بامرام هستند.از طرفداران و دوستان عزیز خواهش میکنم بزرگی خودشون را نشون بدن و جواب یاوه گوییهای ی عده ادم بی ادب را ندن اونا با حرفاشون شخصیت خودشون را نشون میدن. فقط تیم محبوبمون را تشویق میکنیم. جواب ابلهان خاموشی ست. پرسپولیس بزرگترین اسطوره ها در ایران و اسیا و دنیا داره

    • بدون نام

      حالا این گریسی چکاره هست ؟؟

    • بدون نام

      وقتی ک لنگ پاره شد میفهمی

    • بدون نام

      چرت نگو

      پاسخ ها

      • بی نام

        کبسه ها مفهوم این (۱۹+) چیه؟ خخخخخخخ ضمنا" گریس رو از وینفرد شوفرتون بپرسین. من واسه ششتقلالیای پایتخت خوشحالم که بعد از شش سال باز یه جام قهرمانی رو می بینن جامی که مجددا" سرورشون بالای دست میبره. 666666

    • بدون نام

      روغنی بوی روغن سوزیت میاد خخخخخخخخخخ

    • صلاتی شهسوار

      روغنی جوری بسوزونیمتون که ازتون جز روغن سوخته چیزی نمونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج