۶۸۲۹۴۶
۱۶ نظر
۵۰۱۴
۱۶ نظر
۵۰۱۴
پ

عباسی: حرف مسئولان نظام با عملشان یکی نیست

رئیس اندیشکده یقین گفت: وعده ها و حرف های مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران با عملشان یکی نیست.

خبرگزاری مهر: حسن عباسی بعدازظهر دوشنبه در جمع دانشجویان و فعالان عرصه سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی که در محل دانشگاه بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه ناکارآمدی مسئولان به علت این است که حرف ها و وعده های آنان با عملشان همخوانی ندارد، اظهار کرد: در حال حاضر چهار میلیون دانشجو و ۷۰ هزار استاد در کشور مشغول به فعالیت هستند، جای سوال دارد و قانع کننده نیست که آقایان می گویند اصلاح زیر ساخت ها امکان پذیر نیست؛ در پاسخ به آنان باید گفت که کم کاری کرده اید.

عباسی افزود: جای تاسف دارد که رئیس فرهنگستان علوم جمهوری اسلامی ایران می گوید نمی شود علم دینی تولید کرد.

آغاز موج ناامیدی در بین مردم

وی با بیان اینکه توسعه اقتصادی یک‌جانبه سبب روی کار آمدن توسعه سیاسی و اصلاحات شد، تصریح کرد: در سال ۹۲ مسئله امید روی کار آمد که تنها سه سال پایدار بود اما کم کم و امروز موج ناامیدی در بین مردم جامعه شکل گرفته است.

رئیس اندیشکده یقین با تاکید به دانشجویان و جوانان اعلام کرد: در آینده نزدیک شاهد زلزله عظیمی در علوم دانشگاهی خواهید بود چرا که بی‌ثباتی عجیبی درزمینه های علمی به وجود می‌آورند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود به سپری شدن ۳۹ سالگی انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان نظام نمی توانند پیشرفت و توسعه ایران را ببینند به طوری که جان بولتون آمریکایی گفت۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را نخواهید دید.

عباسی تصریح کرد: همچنین سعودی‌ها و اسرائیلی‌ها با اقدامات خود گمان دارند که می توانند ایران را تضعیف کنند در حالی که با این حرکات ذات حقیقی خود را به جهانیان نشان می دهند.

وی در ادامه مطرح کرد: در زمان پیامبران الهی و ائمه معصوم(ع) مردم با وجود آگاهی از معصوم بودن آنان، پشتیبان ولی نبودند، اما امروز مردم پشتیبان ولایت‌فقیه هستند و سازوکار کشور را با دیانت خود پیش برده اند و انقلاب اسلامی ایران توانست رکورد ۳۹ سالگی خود را بزند.

رئیس اندیشکده یقین بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران صرفا به علت وجود ولی‌فقیه نیست که ۳۹ سال دوام آورده است، اگر به تاریخ برگردیم می بینیم پیامبران و امامان به علت نداشتن پشتیبان و امت نتوانستند ۳۹ سال دوام بیاورند.

عباسی اضافه کرد: علیرغم اغتشاشات، آسیب ها و تهدیدات در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه امسال شاهد حضور ۵۵ میلیون نفری مردم در سراسر کشور بودیم.

وی اظهار کرد: با وجود گرانی، بیکاری و مشکلات دیگر در جامعه تنها ایمان قلبی مردم سبب پایداری نسبت به انقلاب شده و همین امر ۳۹ سال انقلاب اسلامی ایران را مقاوم نگاه داشته است.

وی با بیان اینکه روی کار آمدن دونالد ترامپ سبب آغاز جنگ‌های هیبریدی یعنی فعال‌سازی گسل‌ها و شکاف‌های اجتماعی علیه ایران در طول ۶ ماه اخیر شد، گفت: نمونه این جنگ ها را در اغتشاشات اخیر شاهد بودیم که توسط عده ای ضد انقلاب به وجود آمد که کمتر از یک هفته به طور کامل سرکوب شد.

مسئولان بی کفایت از مردم عذرخواهی و طلب بخشش کنند

رئیس اندیشکده یقین در ادامه به عذرخواهی مقام معظم رهبری طی هفته گذشته اشاره کرد و گفت: ایشان به علت اجرا نشدن عدالت در جامعه چنین حرفی را بر زبان آوردند، اما این عذرخواهی باید از دهان مدیران و مسئولان بی‌کفایت کشور شنیده می شد و از مردم طلب بخشش می کردند.

عباسی با ابراز تاسف اظهار کرد: علیرغم هشدارهای مداوم مقام معظم رهبری به منظور اجرای عدالت در جامعه اما گوش شنوایی وجود ندارد.

وی در ادامه به قدرت ایران در ساخت موشک‌های بالستیک و ناتوانی در عرصه تولید خودروی باکیفیت ملی اشاره کرد و گفت: تنها راه ساخت خودروی باکیفیت در کشور برخورد جدی و همانند آن فرد نظامی که بهترین موشک بالستیک را می‌سازد باید پاسپورت مدیران شرکت های خودرو ساز را گرفت.

رئیس اندیشکده یقین همچنین با اشاره به پشت گوش انداختن سخنان مراجع تقلید در خصوص سیستم ربوی بانک‌های کشور، مطرح کرد: گویا مسئولان نظام و مجلس به سیستم ربوی بانک‌ها اعتقادی ندارند که همین امر برکت را از کشور برده است.

عباسی اضافه کرد: آقایان به خود بیایند چرا که خشک‌سالی، زلزله‌ها و بلایای طبیعی نشانه ای از ربوی بودن بانک ها و شاید دیگر اقدامات باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      طرف مغزش معیوبه و حرف هاش ناشی از سوزش جای دیگری است.

      پاسخ ها

      • بهزاد

        واقعا .....

    • بدون نام

      مدیران نادان در کل کشور = نفاق و دزدی و فساد در کشور

    • بدون نام

      وقتی که رییس اندیشکده و استاد دانشگاه و دکتر و روشنفکر ما شما باشی همین وضع خواهد بود.
      مومن کمی هم از علل واقعی نابسامانی بگو و اینکه چگونه شد که هر دو لتمردی را سر کار اوردیم.ناتوان و بدفرجام بود و اینکه چرا درحل ابتدایی ترین مسایل در مانده ایم مثل حجاب کنسرت موسیقی رفتن بانوان به استاد یوم.
      حالا بیکاری و اعتیاد و فساد و ریزگر د و خشکسالی پیش کش

    • بدون نام

      مرگ بر فساد مرگ بر تنبلی مرگ بر رخوت وسستی مرگ بر نادانی مرگ بر بی عاری مرگ بر شیطان

    • بدون نام

      آفرین به حسن عباسی این مسولان بی لیاقتندکه بایدازمردم عذرخواهی کنندنه محموداحمدی نژادکه دلسوز ضعفاست

    • حسین

      خب ماهم میگیم اینادروغگو هستن یعنی همین، ولی نظرات ماچاپ نمیشه چون از کوچیک جامعه تا بالا دروغ ولاپوشانی وجود داره ، برترین ها و اخبارداغ هم فرقی با مسیولین دروغگو ندارن وقتی حرف حق روسانسورمیکنید شما بدتراز اونا وجنایتکارترید

    • ع

      اقا اگرعذرخواهی کنن خوبه که بله حرف وعملشان یگی نیست سال بعد پدرهمه مادرمیاد زلزله هم بیاد کلشون تکون نمیخوره ففط حرف میزنن عمل خبری نیست

    • علیرضا

      آقای عباسی نظریه پرداز نظام ، بهتر است به جای انتقاد ، راه حل ارائه می کردی .

    • بدون نام

      خدا شفات بده

    • میثم

      این موضوع ۴۰ سال سابقه دارد.
      ......... مخصوصاً وقتی رئیس جمهور بک روحانی (آخوند) باشد.......
      ..... مردم اعتراض کردند ..... مسؤلان نالایق و نادان گفتند ... آنها اغتشاشگر هستند ....

    • بدون نام

      ۵۵ ملیون نفر مطمئنی .حالا که مسولین به حرف رهبری گوش نمیدن باید چی کار کرد

    • بدون نام

      مرگ بر نادانی مرگ بر رخوت و سستی

    • بدون نام

      خودت یکی شی

    • بدون نام

      ...بیسواد بیشخصیت

    • بدون نام

      کارشناس مسائل استراتژیک .......متوحم. , چرا ادرس اشتباه می دهی ؟ از دشمن جز دشمنی انتظاری نداریم , صد بار گفتی موشک ,موشک و باز هم موشک , ان چیزی که کشور رو نابود کرده نبود. ,تفکرعلمی عقلانی , فساد و ادمهایی مثل تو است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج