۶۸۳۲۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رکورد ناامید کننده «موراتا» در چلسی

آلوارو موراتا که قرار بود قبل از چلسی به منچستریونایتد برود در بازی مقابل شیاطین سرخ هم گل نزد تا تعداد بازی‌های پشت سر هم که او در آن‌ها گل زنده به عدد ۱۰ برسد.

خبرگزاری مهر: همه تیترهای بعد از بازی دو تیم فوتبال منچستریونایتد و چلسی درباره روملو لوکاکو بود، به این دلیل که او هم گل زد و هم پاس گل داد. اما در مقابل آلوارو موراتا رکوردی ناامیدکننده ثبت کرد و تعداد بازی‎های پشت سر هم که در آن گل نزده به عدد ۱۰ رسید.

این در حالی است که منچستریونایتد یکی از تیم‎هایی بود که برای خرید موراتا تلاش کرد و موفق نبود و برای همان پست لوکاکو را به خدمت گرفت که توانسته آمار قابل قبولی هم ارائه دهد.

البته مهاجم اسپانیایی در بدو ورود مشکلاتی هم داشت و به خاطر مصدومیت زودهنگام مجبور شد جایش در تیم کونته را به بازیکنی دیگر بدهد. اما در دیدار عصر یکشنبه دوباره او یکی دیگر از بازی‎هایی را تجربه کرد که در آن سردرگم بود. البته که باز هم روز بدشانسی‎اش بود و در این بازی یک بار توپ را از فاصله نزدیک به تیر دروازه زد و یک بار هم توپ را به تور چسباند که البته پرچم داور به نشانه آفساید بالا بود.

حالا ۱۰ بازی، ۶ بازی در لیگ و ۴ بازی در بازی‌های جام حذفی بوده که گلی نزده است. دقایق پشت سر همی که او نتوانسته گل بزند به ۵۷۵ رسیده و این بدترین رکورد او از زمان پیوستن به چلسی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج