۶۸۳۵۳۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس اعلام شد

گوشی مفهومی کاملا بدون حاشیه ویوو اپکس یکی از ستارگان کنگره جهانی موبایل امسال بود. حال یک روز پس از معرفی، زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس لو رفته است. این گوشی در خاک چین معرفی خواهد شد.

وبسایت گجت نیوز - معین کریمی: گوشی مفهومی کاملا بدون حاشیه ویوو اپکس یکی از ستارگان کنگره جهانی موبایل امسال بود. حال یک روز پس از معرفی، زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس لو رفته است. این گوشی در خاک چین معرفی خواهد شد.

زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس اعلام شد

بی‌تردید ویوو اپکس یکی از برجسته‌ترین محصولاتی بود که در نمایشگاه MWC 2018 بارسلونا معرفی شد. یک نمایشگر بزرگ 5.99 اینچی و پنل اولد کاملا عاری از حاشیه همراه با اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر که نصف صفحه را در بر می‌گیرد و محدود به نقطه خاصی نمی‌شود، یک اسپیکر درون نمایشگر و یک دوربین سلفی شبیه به پریسکوپ، تماما از گوشی ویوو ایکس محصولی منحصر به فرد و جذاب ساخته‌اند که گویا با تلفنی از جنس آینده ملاقات خواهیم کرد.

این محصول در واقع تنها گوشی هوشمند به معنای واقعی تمام صفحه در جهان است که تا به امروز (هرچند مفهومی) معرفی شده است. تنها نکته منفی رویداد خبری ویوو این بود که ما تنها با یک نسخه آزمایشی و مفهومی آن ملاقات کردیم و نتوانستیم محصول تولید شده را در دست بگیریم. یک خبر خوب که ساعاتی قبل به بیرون درز پیدا کرده نشان می‌دهد فاصله زیادی تا رونمایی رسمی ویوو اپکس باقی نمانده است.

زمان رونمایی رسمی ویوو اپکس اعلام شد

مراسم رونمایی رسمی ویوو اپکس در چین برگزار می‌شود

یک بنر تبلیغاتی مربوط به مراسم رونمایی رسمی ویوو اپکس به تازگی در اینترنت دست به دست می‌چرخد که نشان می‌دهد کمپانی ویوو در آینده‌ای نزدیک میزبان یک رویداد خبری در چین برای نمایش این گوشی از جنس آینده خواهد بود. ظاهرا زمان برگزاری این رویداد ۵ مارس (۱۴ اسفند ماه ۹۶) است و می‌توانیم در انستیتو شرکت ویوو واقع در هانگژو چین با نخستین نسخه تولیدی این گوشی ملاقات کنیم. البته این تنها گمانه زنی است و فقط امیدواریم که رویداد ۵ مارس ویوو معطوف به گوشی ویوو اپکس باشد.

در حال حاضر مشخصات فنی این گوشی اعلام نشده است. تنها جزئیاتی که از این گوشی در دست داریم، حضور یک نمایشگر بزرگ ۵.۹۹ اینچی بر روی یک پنل اولد است. ظاهرا این نمایشگر از نسبت ۱۸:۹ برخوردار بوده و ارائه کننده وضوح +Full HD همراه با نسل جدید اسکنرهای اثر انگشت درون نمایشگر است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج