۶۸۳۶۰۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

استارتاپ آموزش الکترونیکی آغاز به کار کرد

محمد جعفری معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران گفت: در بحث استارتاپ ویکند به دنبال این هستیم که از ایده هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنیم.

خبرگزاری مهر: استارتاپ ویکند مطالعه و آموزش الکترونیکی در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران افتتاح شد.

محمد جعفری معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران در دوازدهمین کنفرانس یادگیری و یاددهی الکترونیکی ایران گفت: در بحث استارتاپ ویکند به دنبال این هستیم که از ایده هایی که در حوزه مطالعه و آموزش الکترونیک وجود دارد، حمایت کنیم.

جعفری ادامه داد: این استارتاپ امروز چهارشنبه ۹ اسفند آغاز و تا جمعه ۱۱ اسفند ادامه دارد؛ در روز اول شرکت کنندگان ایده های خود را مطرح می کنند که حدود ۱۰ تا ۱۲ ایده انتخاب می شود و ۱۰ تیم بر اساس این ایده ها تشکیل می شود که در این سه روز برای این تیم ها، بحث های مشاوره ای و کارگاه های آموزشی برگزار می شود.

وی افزود: این تیم ها در روز سوم دوباره ایده های خود را در حضور یک سری داور و سرمایه گذار مطرح می کنند که بعد از داوری ایده ها به سه تیم اول جوایز نقدی به مبلغ پنج، هفت و ۱۰ میلیون تومان پرداخت می شود.

معاون مرکز نوآوری و کارآفرینی پارک علم و فناوری تهران گفت: هدف ما از برگزاری این استارتاپ ویکند این است که بتوانیم از سه تیم اول برگزیده این استارتاپ در پارک علم و فناوری تهران حمایت کنیم؛ ما در تلاشیم که به این سه تیم در پارک علم و فناوری تهران فضا یا میز کار دهیم و حمایت های خود را ادامه دار و به آنها کمک کنیم که بتوانند تیم اصلی خود را تشکیل دهند تا یک هسته کارآفرین ایجاد شود و بتوانند در این حوزه برای خود یک کسب و کار ایجاد کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج