۶۸۳۶۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت امسال شاهد ماشین های بسیار عالی از برندهای مشهور دنیا بودیم. ماشین هایی از خودروسازانی همچون آئودی، پورشه و جگوار. در این پست ۸ دستگاه از بهترین خودروهای این نمایشگاه را انتخاب و معرفی کرده ایم.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت





برترین ها: در نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت امسال شاهد ماشین های بسیار عالی از برندهای مشهور دنیا بودیم. ماشین هایی از خودروسازانی همچون آئودی، پورشه و جگوار. در این پست 8 دستگاه از بهترین خودروهای این نمایشگاه را انتخاب و معرفی کرده ایم.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

Audi Sport Quattro Concept

اگر بخواهیم آخرین کانسپت آئودی را در دو کلمه توصیف کنیم باید بگوییم: زرد و قدرتمند. موتور این خودرو ۷۰۰ اسب بخار قدرت دارد و ۴ لیتری، توربوشارژ و هیبریدی V۸ است. این خودرو در حال حاضر فقط یک کانسپت است اما آئودی قصد تولید عمده آن را دارد.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

BMW i۸

در رابطه با این خودرو صحبت های بسیاری شده است اما بالاخره بی‌ام‌و آن را به طور رسمی رونمایی کرد. این خودرو ۳۶۲ اسب بخار قدرت دارد.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

Brabus Mercedes-Benz B۶۳S ۶×۶

خودروهای هیبرید هم به نوبه خود جالب توجه هستند. اما زمانی که یک ماشین ۷۰۰ اسب بخار قدرت و ۶ چرخ داشته باشد و باز دوگانه سوز باشد بسیار جالب تر هم می شود. این مدل مرسدس بنز دقیقا همین مشخصات را دارد و امسال در نمایشگاه فرانکفورت نگاه های بسیاری را به خود جلب کرد.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

Ferrari ۴۵۸ Speciale

ماشین های خاص متعددی در نمایشگاه امسال رونمایی شدند اما یکی از خاص ترین های این نمایش Speciale بود. فراری Speciale با ۴۵۸ اسب بخار قدرت و شتاب زیر سه ثانیه ای صفر تا صد کیلومتر جزو اتومبیل های برتر امسال بود.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

Jaguar C-X۱۷ Concept

جگوار امسال نمونه آزمایشی نخستین و تنها اس‌یووی تولیدی خود معرفی کرد اما هیچ اطلاعاتی در مورد جزئیات این مدل در دست ما نیست و فقط می دانیم آبی رنگ و زیبا است.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

Lamborghini Gallardo LP۵۷۰-۴ Squadra Corse

همچون فراری، لامبورگینی نیز مدلی را معرفی کرد که مطمئن است قدرت بالایی دارد و مشتری های بسیاری را به سمت خود جذب خواهد کرد. مدل Gallardo LP۵۷۰-۴ Squadra Corse لامبورگینی ۵۷۰ اسب بخار قدرت دارد و با قیمت ۲۵۹ هزار دلار آمریکا نمونه بارز یک سوپرماشین است.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت
Porsche 918 Spyder

پورشه 918 اسپایدر از ابتدای سال جاری میلادی به عنوان یک مدل کانسپت بر سر زبان ها بود و اکنون به عنوان یک مدل واقعی که تولید انبوه نیز خواهد داشت معرفی شده است. این مدل 887 اسب بخار قدرت دارد.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت

Toyota Yaris Hybrid-R Concept

این مدل یاریس ۴۲۰ اسب بخار قدرت دارد و هنوز یک مدل کانسپت به نام Hybrid-R به شمار می رود. اطلاعات بیشتری در دسترس ما نیست. اما تویوتا آن را در نمایشگاه فرانکفورت امسال به عنوان یک خودروی عالی و قابل توجه معرفی کرد.

برترین خودروهای نمایشگاه فرانکفورت
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج