جاباما
۶۸۳۷۲۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تریلر فیلم Paterno با بازی آل پاچینو منتشر شد

شبکه HBO اولین تریلر کامل فیلم Paterno را منتشر کرده که درام جدیدی به دنبال جنجال مربی فوتبال تیم Penn State، جو پترنو (Joe Paterno) درباره شایعه سوء استفاده جنسی جری سنداسکی است.

سینما گیمفا: شبکه HBO اولین تریلر کامل فیلم Paterno را منتشر کرده که درام جدیدی به دنبال جنجال مربی فوتبال تیم Penn State، جو پترنو (Joe Paterno) درباره شایعه سوء استفاده جنسی جری سنداسکی است. این فیلم با بازی آل پاچینو (Al Pacino) که گریم سنگینی روی صورتش شده، رایلی کو (Riley Keough)، گرگ گرانبرگ (Greg Grunberg)، کتی بیکر (Kathy Baker) و آنی پاریس (Annie Parisse) توسط کارگردان برنده اسکار، بری لوینسون (Barry Levinson) ساخته شده و نگاهی بر هرج و مرج ایجاد شده در دانشگاه در رابطه با شایعه سوء استفاده دارد. این فیلم به بررسی اتهامات صورت گرفته علیه سنداسکی قبل از انتشار این شایعه نیز می‌پردازد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

تریلر این فیلم نگاهی بر این درام جذاب دارد که زمان را میان مواجه پترینو با سوالات بسیار دشوار و آن‌هایی که وظیفه پرسیدن این سوالات را بر عهده دارند، تقسیم می‌کند. این مسئولیت ابتدا بر عهده رایلی کو در نقش سارا گانیم است که زمانی گزارشگر The Patriot-News در پنی‌سیلوانیا بوده است. این فیلم بین تحقیقات گانیم درباره این شایعه و فشاری که روی مربی آمد تا از کار خود در دانشگاه استعفا بدهد، نوسان دارد.

سهم تحقیقات روزنامه‌نگاری در این فیلم در فیلم‌های اخیر The Post و Spotlight دیده شده و نیاز به روزنامه‌نگاران برای پرسیدن سوالات دشوار از مسئولین را نشان می‌دهند. و همان‌طور که تریلر فیلم نشان می‌دهد، این دست ار سوالات اغلب باعث فرار آن‌هایی می‌شود که دوست ندارند چیزی بشنوند یا پاسخ دهند. به نظر می‌رسد لوینسون درام قدرتمندی دارد که بیشتر فیلم روزنامه‌نگاری است تا اینکه بخواهد شرح حال مستقیمی باشد.

اگرچه این فیلم سرانجام ساخته شده و به نظر می‌رسد بازی عالی پاچینو که اخیرا کم کار شده را شاهد خواهیم بود. شاید قوی‌ترین شاخص، واکنش پاچینو به سوالاتی است که توسط بیکر درباره اطلاعات پترینو در رابطه با سنداسکی و چگونگی نزدیک شدن او به کودکان، پرسیده می‌شود. این سوالات با واکنش شدید به استعفا پترینو و اخراجش مواجه می‌شود که می‌گوید:

من میلیون‌ها دلار پول برای این دانشگاه بدست آوردم. من کارمندان و تیمی دارم که می‌توانند قهرمان بین‌المللی شوند. حالا می‌خواهید من را اخراج کنید؟ سعی‌تان را بکنید.

در کل، پترینو تلاش HBO Films است که ممکن است جایزه امی را برای این کانال به همراه داشته باشد. این فیلم جایزه امی ببرد یا نه، توجهات زیادی به خود جلب خواهد کرد چون وقایعی را پوشش می‌دهد که هنوز در ذهن مردم تازه هستند.

فیلم Paterno از شنبه ۷ آوریل روی آنتن شبکه HBO می‌رود.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر تصویر زیر کلیک کنید

تریلر فیلم Paterno با بازی آل پاچینو منتشر شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج