جاباما
۶۸۳۸۴۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

احتمال نیمکت نشینی خطرناک‌ترین زوج استقلال

 شاید غافلگیری شفر در بازی فردا، استفاده از یکی از دربی بازهایش در ترکیب اصلی باشد.

وب‌سایت نود: خیلی از مربیان ایرانی اعتقاد دارند که دربی بازیکنان مخصوص به خودش را می‌خواهد. یکسری از بازیکنان هستند که به قول معروف تخصصشان دربی است! این بازیکنان شاید در بازی‌های دیگر کم‌رنگ‌تر باشند اما در این بازی حساس می‌توانند به برگ برنده دربی برای تیمشان تبدیل شود. شاید این تفکر در میان مربیان خارجی خیلی پرطرفدار نباشد.

استقلال دو بازیکن با کارنامه خوب در دربی دارد که در بازی فردا به احتمال زیاد نیمکت‌نشین خواهند بود. جابر انصاری و فرشید اسماعیلی. انصاری با زدن دو گل در دربی بهترین گلزن فعلی آبی‌هاست و فرشید اسماعیلی هم با یک گل و یک پاس گل در رده بعدی قرار دارد. با این حال با توجه به ترکیب چند هفته گذشته شفر حضور این دو در ترکیب اصلی با شانس کمی همراه است. البته نکته ویژه در مورد این دو بازیکن این است که تخصص آنها فقط در دربی نیست. این دو بازیکن در بقیه بازی‌های این فصل لیگ هم عملکرد خوبی داشته‌اند و همچنین یک رکورد ویژه را هم به خود اختصاص داده‌اند.

جابر انصاری و فرشید اسماعیلی خطرناک‌ترین زوج استقلال و دومین زوج خطرناک لیگ هستند. علیپور و وحید امیری در رده نخست قرار دارند. یعنی امیری ۴ پاس ارسال کرده که علیپور تبدیل به گل کرده است و جابر انصاری با زدن سه گل روی پاس‌های فرشید اسماعیلی در رده دوم قرار گرفته‌اند. این در حالی است که انصاری و اسماعیلی دقایق بسیار کمتری از زوج پرسپولیسی‌شان در زمین حضور داشتند. جالب است که این دو بازیکن در میان بازیکنانی که بالای ۵ بازی برای استقلال انجام داده‌اند بیشترین آمار شوت به سمت دروازه حریف را دارند. فرشید اسماعیلی با میانگین ۲،۷شوت در هر بازی در رده اول قرار دارد و جابر انصاری با میانگین ۲،۴ نفر بعدی در لیست استقلالی‌هاست. باید دید این آمار و سابقه و تجربه خوب این دو بازیکن مقابل پرسپولیس تغییری در تصمیم شفر برای ترکیب تیمش ایجاد خواهد کرد یا نه. البته حضور تیام، جپاروف و شجاعیان ئ عملکرد بسیار خوب آن‌ها هم جا را برای این دو بازیکن تنگ‌تر از قبل کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج