جاباما
۶۸۳۸۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

فاطمی: ۴ نفر نقش اول شهرآوردند!

فراز فاطمی تجربه بازی در شهرآورد را دارد.

خبر ورزشی: فراز فاطمی سال‌های اوج فوتبالی‌‌اش را در استقلال سپری کرد و اما برای پرسپولیس هم توپ زد شهرآورد ۸۶ را فوتبالی متفاوت با دیگر شهرآورد‌های قبلی پیش‌بینی کرد و با خبرورزشی حرف زد.


* برانکو یا شفر! کدام‌یک برتر از دیگری است؟
این قیاس خیلی سخت است. کارنامه عملکردی هر دو مربی پیش ‌روی ماست؛ یکی (برانکو) با تیم قهرمان و ترمیم شده راهی لیگ شده و نتیجه عالی هم گرفته است. پرسپولیس الان با ۱۶ امتیاز اختلاف نسبت به ذوب‌آهن در صدر است و این یعنی عملکرد صد درصد موفق بین ۱۶ تیم لیگ برتری و از طرفی شفر هم عالی کار کرده است.
* چطور؟
او تیم ته جدولی را تحویل گرفت. در حالی که هیچ یک از بازیکنان استقلال را نمی‌شناخت و در نیم‌فصل هم کار خاصی با فصل نقل و انتقالات نکرد و فقط این اواخر یکی، دو بازیکن را به جمع نفرات استقلال اضافه کرد ولی تیم را از رده آخر جدول به سوم آورده است.
* یعنی هر دو خوب هستند؟
به همین دلیل معتقدم استقلال و پرسپولیس یک فوتبال خیلی زیبا، حتی بیشتر و بهتر از همیشه را رودرروی هم ارائه خواهند داد. در این مدت هم بسیاری از کارشناسان گفته‌اند که در لیگ دو تیم فوتبال بازی می‌کنند و پرسپولیس و استقلال همان دو تیم بودند.
* نفرات برتر شهرآورد را چه بازیکنانی می‌دانید؟
در استقلال رحمتی و مامه تیام و در پرسپولیس سیدجلال حسینی و علیپور. این چهار نفر نقش اول‌های شهرآورد ۸۶ هستند البته به نظر بنده.
* چطور؟
رحمتی چون علیپور به عنوان آقای گل فعلی لیگ در خط حمله پرسپولیس است و دروازه‌بان استقلال می‌تواند با سِیوهایش (مهارهایش) نقش مهمی در گل نخوردن استقلال داشته باشد و از طرفی مامه تیام باید ناکامی مهاجمان استقلال در دور رفت که آن همه موقعیت را از دست دادند، جبران کند.
* در تیم پرسپولیس چطور؟
در پرسپولیس هم علیپور چون در دیدار رفت گل زده و امید اول پرسپولیسی‌ها برای گلزنی محسوب می‌شود. سیدجلال هم قطعاً روز مهمی را مقابل مهاجم استقلال دارد که از سری A به تهران آمده و می‌خواهد برای شفر گل بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج