۶۸۴۲۳۶
۱۹ نظر
۵۰۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: اشتباه‌ نیمه اول به قیمت باخت‌مان تمام شد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از شکست تیمش در دربی تهران ابراز تأسف کرد و گفت: بازی را باختیم و اشتباهی که همان نیمه اول مرتکب شدیم، به قیمت باخت‌مان تمام شد.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایونکوویچ پس از شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل استقلال در دربی ۸۶، اظهار داشت: متأسفانه موفق نشدیم شادی مدنظر را به هواداران‌مان هدیه بدهیم. می‌دانم برای همه دربی چقدر مهم است، اما دربی همین است و یک اشتباه همه چیز را عوض می‌کند. به استقلال بابت برد تبریک می‌گویم، همین‌طور به بازیکنانم که در این فصل همه تلاش خود را کردند.

به خاطر هواداران‌مان غمگینم

وی افزود: متأسفانه شرایط بازی طوری بود که شاید بدترین نیمه اول را ارائه کردیم. بازی را خوب کنترل نکردیم، بازی خوبی ارائه نکردیم، اما همان‌طور که گفتم فشار و استرس برد تأثیر خودش را روی بازیکنان گذاشت. در نیمه دوم به شکل قابل توجهی بهتر بودیم و ابتکار عمل دست ما بود، مدام موقعیت ایجاد می‌شد، اما این موقعیت‌ها در شلوغی بود. طبیعی است وقتی ۲۰ بازیکن در یک فضای کوچک متمرکز می‌شوند، سخت می‌شود توپی را گل کرد. تکرار می‌کنم بیشتر از همه به خاطر هواداران غمگینم که نتوانستیم آنها را با برد و قهرمانی‌مان خوشحال کنیم.

اشتباه‌مان در نیمه اول به قیمت باخت‌مان تمام شد


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه تیمش فقط ارسال از جناحین را در دستور کار داشت که تا قبل از حضور صادق محرمی هم این ارسال‌ها ناقص بود در حالی که بازیکنان استقلال هم توپ را به راحتی بر می‌گردانند، گفت: بله، دقیقاً دقت عمل کم بود. همان‌طور که گفتم به سختی می‌توان در جای شلوغ توپ را گل کرد. موقعیت زیاد بود، اما شلوغی زیادی به وجود آمده بود و توپ هم جای مناسبی ارسال نمی‌شد. متأسفانه بازی را باختیم و اشتباهی که همان نیمه اول مرتکب شدیم، به قیمت باخت‌مان تمام شد.

سخت است با فشردگی حریف نتیجه را جبران کرد


برانکو در خصوص اینکه تغییر بازیکن داد، اما تغییر تاکتیکی نداده بود که خط هافبک استقلال با این اشتباه تاکتیکی او هر کاری دلش را خواست انجام داد و پرسپولیس به اشتباه او باخت، اظهار داشت: من از انتقاد ناراحت نمی‌شوم. این حق شماست که تفسیر کنید و مواضع و نظرات‌تان را اعلام کنید. ما نتوانستیم توپ‌های‌مان را در نیمه اول به درستی پاس بدهیم و وقتی در نیمه دوم هم موقعیت از دست می‌دهیم، این‌طور می‌بازیم. ما تلاش کردیم با تعویض‌های‌مان شرایط را تغییر بدهیم و در نیمه دوم هم ابتکار عمل دست‌مان بود. خیلی سخت است در چنین شرایطی با فشردگی حریف، نتیجه را جبران کرد.

استقلالی‌ها از اشتباه ما استفاده کرده و بردند


وی درباره واکنش به اظهارات شفر که گفته بود پرسپولیس بزن زیرش بازی کرد، گفت: متوجه نظر شفر نشدم! اگر انتظار داشتند گل بیشتری بزنند، شاید می‌خواستند ما نیمه فعال باشیم. آنها نیمه اول خوب بودند، اما ما در نیمه دوم کاملاً مسلط بودیم و فشار می‌آوردیم. وقتی یک اشتباه به قیمت شکست تمام می‌شود، همین است. آنها از اشتباه ما استفاده کرده و بردند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اینکه تیمش در نیمه دوم پاس‌های بیشتری داد و بازی فعال‌تری نسبت به استقلال داشت و این نشان‌دهنده تغییر تاکتیک تیمش بود، اما به نظر می‌رسد استقلال نسبت به بازی‌های قبلی تغییر کرده بود و تیکی تاکا و مدل پرسپولیس بازی می‌کرد، تصریح کرد: من در مصاحبه قبلی‌ام هم گفتم که استقلال تیمی عالی دارد. حالا فرق دارد که آنها اکنون 16 امتیاز عقب‌تر از ما هستند. ما در طول فصل ثبات عالی از خودمان نشان دادیم و باخت بسیار کمی هم در طول لیگ داشتیم.

استقلال به راحتی خودش را به این نقطه از جدول نرسانده است


وی تصریح کرد: ما تیمی هستیم که تعداد زیادی ملی‌پوش دارد و استقلال هم همین‌طور از ملی‌پوشان زیادی بهره می‌برد. در این تیم مامه که تازه آمده یا حسینی، چشمی، شجاعیان که ملی‌پوش هستند، بازی می‌کنند. استقلال به راحتی خودش را به این نقطه از جدول نرسانده، اما دربی همیشه یک مسابقه خاص با روند خاص خودش است. انتظارات هم همیشه خاص است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ۶ تایی ۴ تا خور

      برو بابا. با این ترکیب برای باخت اومده بودی.

    • مهرداد س

      اشتباه اول لج بازی برانکو با بهترین گلساز لیگ بود همین

    • بدون نام

      بروبابا گندشو دراوردی بااین لج بازی هات چرا مسلمان نباید بازی کنه ماهینی به چه در د میخوره یا ربیع خواه

    • پویان

      تو میتونی مربیهای بیسواد ایرانی را ببری.ولی به هیچ عنوان.در حد کیروش و شفر نیستی

    • بدون نام

      شعر نگو آقای برانکو ...لطفا

    • صابر

      ما به لجبازی وعدم چینش خوب شما باختیم

    • بدون نام

      اقای برانکو ترکیب اشتباه دادی...مسلمان که انگار اصلا نمیبینی...ربیع خواه که شده ایینه دق...محرمی هم که بیخود شصت دقیقه رو نیمکت بود

    • حسن بارانی

      اقای برانکو مرد بازی های بزرگ نیستی نظر من پرسپولیسی هرچی بازی بزرگ بوده باختی

    • ع ض

      اقای برانکو سلام
      متاسفانه شما مهره چینی بدی برای دربی انجام دادی
      اولا ب جای ربیع خواه باید نوراللی جوان را در زمین بازی میگذاشتی
      دوم اینکه خود منشا مهاجم بهتر از رسن استک یک هافبک است
      سوم بجای امیری در نیمه دوم باید محسن میلمان را میاوردی
      ضمن اینکه سیامک نعمتی اماده را برای چه زمانی بیرون زمین میگذاری وقتی محسن مسلمان را بازی نمیدهی
      با تشکر ع ض 65 ساله از اصفهان

    • بدون نام

      دو پنالتی پرسپولیس کوفت داور و اقای براتون بهتر نسبت به تعویض بدنساز پرسپولیس اقدام کند چون پرسپولیس در حساسترین بازیهای آسیای با مشکل بدنی مواجه میشود همانند بازی با الهلال که اگر بازی را میبرد به فینال میرفت ولی بازیکنان افت بدنی مواجه شدن و بازی را باختن متاسفانه الان دو سال پرسپولیس دو ساله چند تا بازی خوب بازی میکند و چند تا بازی افت میکند بهتره مارکو تعویض شود آقای شفر وقتی دید استقلال مشکل بدنی دارد بدنساز خود را تعویض کرد و الان مشکل بدنی استقلال حل شده است

    • بدون نام

      ربیع خواه و ماهینی در حد پرسپولیس نیستند آقای برانکو چرا نمی خواهید قبول کنید؟؟؟

    • مهدی

      تو یه ترسویی لعنتی همچین ترکیب دفاعی چیندی انگارجلو بارسلونا بازی داشتیم

    • بدون نام

      به نظرم باید دست از لجبازی برداره برانکو
      و مسلمان را بازی بده

    • علی رضایی

      جالب این است که اصلا به روی خودش نمیاره که مقصر این باخت خود این آقاست. با اون ارنج اشتباهی که تو زمین گذاشته بود میخواست برنده هم باشه.

    • بدون نام

      تا وقتی بازیکنی مثل ربیع خواه همیشه فیکسه اوضاع همینه

    • بدون نام

      باسلام برانکوازروزی که بابهترین هافبک بازی سازخود لج کرده پرسپولیس خوب بازی نمیکنه امروزهم بااین شکل ارنج تیمی مستحق باخت بود تاکی لج بازی توباشگاههای آسیا هم درنبود مسلمان تیم نتیجه نمیگیره

    • میکائیل 25 ساله از خوزستان

      لعنت به شرف برانکو

    • بدون نام

      فشار زیادی رو تیم بود و باید از لحاظ روانی بیشتر روشون کار میکرد، ضمن اینکه بنظر بی برنامه بودن، در مورد ترکیب هم که بنظر من ماهینی و ربیع خواه خسته بودن و باید زودتر تعویض میشدن و بجای رسن منشا باید از اول بازی میکرد تا فشار استقلال کمتر میشد ضمن اینکه تعویض کامیابی نیا اشتباه بود و باید ماهینی تعویض میشد، در کل نیمه اول افتضاح بازی کردن!

    • بدون نام

      متاسفانه اکثر کاربران عقیده دارن اگر مسلمان در زمین بود پرسپولیس بازنده نبود ولی هیچ کدام به ضعف بدنی پرسپولیس اشاره نکردن با این وضعت بدنی بازیکنان پرسپولیس اگر مسلمان هم داخل زمین بود کاری از پیش نمیگیرد قبل از اینکه پرسپولیس از آسیا حذف شود براتون باید مربی بدنساز پرسپولیس را عوض بکند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج