۶۸۴۵۹۲
۴۳ نظر
۵۰۰۵
۴۳ نظر
۵۰۰۵
پ

هشدار جلیلی درباره «فتنه زرد»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: گاهی اوقات اخبار زرد جای موضوعات اصلی و مهم را گرفته و باعث فراموشی اولویت‌های اصلی می‌شود.

خبرگزاری مهر: سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در نشست «نقش آفرینی و مطالبه تخصصی تشکل های دانشجویی» جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه شهید بهشتی با تاکید بر لزوم مطالبه تخصصی دانشجویان گفت: مفاهیم کلی مانند عدالت، پیشرفت، امنیت و غیره در حوزه های مختلف باید تعریف و از دستگاه های مربوطه مطالبه شود.

وی افزود: یک وقت «امنیت» به معنای داشتن موشک و توان نظامی و بازدارندگی تعریف می شود اما یک وقت دیگر مفهوم امنیت باید در نظام سلامت تعریف و تبیین شود. این کار برعهده شما دانشجویان رشته علوم پزشکی است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ادامه داد: برای پیشرفت کشور نمی شود همه کارها را یک نفر انجام دهد بلکه باید کارها به صورت «جبهه ای» انجام شود.

جلیلی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به دانشجویان علوم پزشکی گفت: نکته دیگر این است که برای مطالبه تخصصی در رشته خودتان نیاز نیست تا حتما تحت عنوان دفتر بنده یا با رفت و آمد به اینجا، این کار را انجام دهید بلکه اگر بتوانید این کارها را در دانشگاه های خودتان و حتی به اسم تشکل های دانشجویی خودتان نیز انجام دهید بسیار مغتنم و برای کشور مفید خواهد بود.

وی با اشاره به «فتنه زرد» نیز به دانشجویان گفت: گاهی اوقات اخبار زرد و غیر اصلی جای موضوعات اصلی و مهم را می گیرد و همین باعث فراموشی اولویت های اصلی می شود که لازم است شما دانشجویان با عبور از این مسایل، بتوانید وظیفه اصلی خودتان را با «مطالبه تخصصی» انجام دهید.

جلیلی در پایان تاکید کرد: «دولت سایه» یعنی هر فردی در حد توان خود تحولات اصلی کشور را سایه به سایه دنبال کند، اگر کار خوبی می بیند آن را تایید و حمایت کند، اگر کار نادرستی می بیند برای تصحیح آن تلاش کند و اگر هم اولویت فراموش شده ای وجود دارد تذکر دهد. این کار در انحصار هیچ فرد و گروهی نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخ جون دوباره این پیداش شد ججلو کجابودی دلمون تنگ شده بود بازم حرف بزن بخندیم

    • بدون نام

      قرار مهمان این هفتهددورهمی باشی
      با اهنگهای جدید
      ججلو دوست دا ریم

    • بدون نام

      ججلو چطوری خوبی
      فکر رییس جمهورشدنو دیگه نکن
      بیا کنسرت بزار ماهم میایم میگیم به افتخار ججلو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ساكت شو بي ادب ساكت شو خموشششششششششششش

    • بدون نام

      همشون که وضعشون خوبه فریاد بدبختی بی عدالتی مردم را به فتنه تشبیه میکنند چرا حرف حقوق 20میلیونی نمیزنند

    • بدون نام

      حتما برو دکتر توهم خونت خیلی بالا رفته
      نگرانت هستیم
      عقده شده برات با هزار تقلب وجابجایی صندوق بازم نفر اخر شدی
      یعنی ملت ازت متنفرندددد د د

    • بدون نام

      تنفرملت یعنی اخر شدن با هزار مدل تقلب


      برو بمیر

    • بدون نام

      تفاله های احمدی نژاد ین
      ملت تنفردارن از شما

    • بدون نام

      خخخخخخخخ

    • بدون نام

      حالاکه راحت عضو تشخیص مصلحت می شوندکاش برای ماهم یک صندلی اضافه می کردند ما هم بریم سرکار

    • بدون نام

      منظور از فتنه زرد چی هست؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یه چیزی مثه هر حق خواهی میشه فتنه

    • رضا ماندگار

      شاید منظور اقای جلیلی زرده تخم مرغه؟

    • بدون نام

      اقای جلیلی اگر طاعون و وبا میامد بهتر بود شما بشوید سردمدار ایران الان ما حاضریم داعش بن لادن و تمام کفار مثل شمر یزید غیره باشد شما و دارو دسته تان نباشید این خواست ۷۹ملیون ملت ایران نابود باد جلیلی و همقطارانش

    • رضا ماندگار

      شاید منظور اقای جلیلی زرده تخم مرغه که گران شده!!!!!

    • بدون نام

      از کجا این حرف را درآورده که هی تکرار میکند. بابا تو خودت با آقات احمدی نژاد عین فتنه هستید.

    • بدون نام

      ارزش پول ملی= ناموس ملی

    • بدون نام

      جلیلی جان هفت تا رنگ بیشتر نداریم لطفا همه هشدارهاورنگهای ان را بده که ما خیالمان راحت بشه که دیگه رنگ ها تمام شد وهمچنین هشدارهای شما .

    • ایمان

      این جلیلی خود فتنه است و منفور ملت.

    • بدون نام

      وقتی نظر که پخش نشود نوشتن ندارد

    • بدون نام

      همون کیک زرده ??

    • بدون نام

      ای کاش...............
      بی خیال تاثیر نداره
      نرود میخ آهنی در سنگ

    • رضا

      این همه اسامی قرمز و زرد ...!
      یک جورهایی بیکار هستید که فقط لفاظی می کنید.

    • رضا

      فتنه زردش خوبه
      از همه رنگش خوبه
      روی ابرها نوشته
      بچه زرنگش خوبه!
      آقای جلیلی این دل نوشته را از من بپذیر
      و تا شما را داریم فتنه رنگارنگ نیز شود غمی نداریم
      چون فتنه شناسی چون تویی هست که بخواهد فتنه را رسوا کند
      فقط لحظه شماری میکنم برای روزی که بگویید
      فتنه صورتی وارد بازار شد
      بشتابید،بشتابید
      فتنه ها را با رنگش بشناسید
      توسط فتنه شناس همه فتنه ها آقای جلیلی

    • سید

      یه چند وقتی نبودی دوباره پیدات شد

    • بدون نام

      بابا تو هم یک روز سایه هستی یک روز زرد هستی.جمعا هم ۵۰۰ نفر با کل فامیلاتون طرفدار نداری.ولی بلدی چجوری نون در بیاری.

    • بدون نام

      مگه قرار نشد برای دفتر کیهان مسائل دنیا رو با حاج حسین حل کنید حیفه افکار شما دوتا نخبه توی مسائل ایران هدر بره

    • کامبیز

      آقای جلیلی جمع کن دکون بازارتو..... ماشالله چقدر سمج و پیگیر هستی..... اگه ۷۰ میلیون ایرانی امضاء بدن که از شما و افکار و عقاید شما متنفر هستن ول میکنی اخوی ؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      حکایت موسسات مالی ومردم ودولت:این است که سرپرست خانواده به جهت رفاه وآسایش اعضای خانواده لوازم وامکاناتی را تهیه میکند واعضاء خانواده هم درخورنیازخود از آن امکاناتی که توسط بزرگ خانواده تهیه شده وباتوجه به ایمانی که به بزرگ خانواده دارند ازآن امکانات استفاده میکنند حال چنانچه درحین استفاده مشکلی برای اعضاءخانواده بوجود بیاید شرعآ وقانونن رفع مشکل وظیفه بزرگ خانواده میباشد نه اینکه بیاید وحاشیه سازی وفرافکنی کند که فلانی چرا شمارفتی ومثلآ فلان غذا را تناول کردی که این مشکل برایت پیش بیاید همه مادر حکومت اسلامی به حاکمان خود ایمان داریم و هرچیزی که درجامعه موجود میباشد را با اطمینان استفاده میکنیم مانند موسسه ای که بیش از20 سال قدمت دارد وبیش از700 شعبه درسرتاسرکشوردبیش از10هزارنیرو وبیش از7ملیون سپرده گذاروتابلوی آنان نیز به نام جمهوری اسلامی وتحت حاکمیت اسلامی بوده که مردم به آن اطمینان کرده واموال خودرانزدآنان به امانت گذاشته .هیچیک ازآنان مربوط به یهودیان یاارمنی ها ویاآنان که ماکافرمیدانیمشان نبوده خوب حالا شمابیا بچه ات راقانع کن من35 سال شب وروززحمت کشیدم وزره زره ازجانم مایه گذاشتم پس آندازکرده ام برای آینده شماها .....

    • بدون نام

      حکومت ها میتوانند کسانی را که به دلائل مختلف بانظام خوددرستیزه میباسند باعملکرد مثبت به گونه ای باآن معارضان برخورد کنند که به مرور پی به روش اشتباه خود بانظام مربوطه ببرندوبه زنجیره خدمتگذاران آن نظام تبدیل شوند.حالا میتواند عکس آن نیز از مسولین نالایق اتفاق بیفتد وکسانی را که تمام وکمال پای نظام خود ایستاده را باعملکرد خائنانه خود..افراد دلسوز وپاکباخته رااز نظام واسلام دلسرد کرده وبه نوعی تبدیل به معارض کنند کاری که طی این چند سال دولت به اصطلاح تدبیر وناامید ودوستارحقوق شهروندی بامردم کرده ازجمله خود بنده.13 سالم بوده باشناسنامه دیگری رفته ام به جنگ بامتجاوز وبعد از قطعنامه به پیش خانواده ام برگشتم البته سلامتیم را هدیه نظام کردم وهمچنین برادرم که عزیزترین کسم بوده را دراین را فدا کرده ام هرگز ریالی خودرا طلبکار ازنظام ندانسته .حالا 35 سال آمده ام باتمام توان شبانه روز کارکردم وخانواده را درمضیغه قراردادم واندکی پس انداز به همراه سنوات خدمتم گذاشتم درون موسسه ای مزین به امام معصوم ووابسته به نهاد پاک انقلابی به صورت موقت 6ماهه حالا 8ماهه که ازسرسیدم گذشته و3تا بچه بیکار وعزب دارم ونیاز فوری به خاطر سامان دادن به زندگیم حالا بماند که چه فلاکت هایی طی این چند ماهه نصیب من وخانواده ام شده .صدقه نمیخواه .رانت نمیخواه.ویژه خواری نمیخواهم .سپرده ام که ثمره عمرم بوده که خالصانه برای اندوخته ام تلاش کرده ام وبصورت موقت درون موسسه وابسته به نظام اسلامی به امانت گذاشته ام رامیخواهم خیلی سختتان است حق مردم را بهشان پس بدهید بگوئید تا تکلیفمان را بدانیم وما هم جزء معارضان شما بشویم

    • بدون نام

      عزیزان زیادبه خودتان زحمت ندهیداون روستایی که دورترین نقطه کشورزندگی میکند ازتمام مشکلات کشورومردم باخبرهستند اونوقت چراباید مسولینی که تمام امکانات دراختیارشان است از مشکلات مردم بی خبرباشند برویداگرعرضه دارید مسائل بوجودآمده توسط خودتان رابرطرف کنید اگرهم نمیتوانید اینقدر مرد وانسان باشید بگویید توان حل مشکل رانداریم وخودراکناربکشید تا آنان که پاکدستن وایثارگرند بیایند ومشکلات را بدون حاشیه حل کنندچراباید تقاص بی عرضگی شماها رامردم بیچاره بدهندشماها بااین کاری که درون موسسات مالی کردید وسپرده مردم زحمت کش وبیچاره وبی دفاع را بالاکشیدید نه تنها اموال مردم معتقدرا سرقت کردید بلکه اعتقادسپرده گذار وخانواده ملیونی آنان رانیزبه سرقت بردیدوایمان آنان را نسبت به اسلام ونظام کم رنگ کردید که این خطرش ازسرقت اموال خیلی بیشتر میباشد. حالا بااینهمه تبلیغات توانستید باکم کردن سود بانکها اقتصاد وچیزهای دیگر را اصلاح کنیدآیامجبورنشدید دوباره سودبانکی راافزایش دهیداین کارشما فقط بازی بودبرسراعتقاد وسلامت وآرامش مردم وجامعه که آن رابرهم زدید.؟؟..نمونه کارخوب ومثبت این است:..بهمنی ادامه داد: ما ١٧٠٠ تعاونی را در آن زمان ساماندهی کردیم و یک‌نفر هم از سپرده‌گذاران اعتراض نکردندوحق هیچیک ازسپرده گذاران ضایع نگردید. به این موسسات وزارت تعاون مجوز داده بود مثل قرض‌الحسنه نیروی انتظامی که ما اینها را جمع کردیم. حالا یکی می‌گوید که شما آمده‌اید از ثامن‌الحجج تشکر کردید. بله من این کار را کردم، چون همین موسسه ٢٣ موسسه کوچک را جمع کرد، الان هم اگر یکی ١٠ موسسه را جمع کند، دست او را می‌بوسم؟!

    • بدون نام

      احمدی نژادتازمانی که حرف مردم ودردمردم را میزند دردل مردم جای دارد{انسان ممکن است اشتباه کند والا معصوم قلمداد میشود} خیلی ادعادارید بیایید مشکلات عمده مردم را که با بی عرضگی خودتان ایجاد شده را حل کنید آن وقت مردم مجبورنیستن به دامن احمدی نژاد پناه ببرند مردم الان مانند کودکی هستن که والدین خودراازدست داده وهرکس که بیاید وبه جای آنان محبت ورسیدگی کند به اوپناه میبرند..... مردم مالباخته ملیونی عصبانیند ودراین میان فقط احمدی نژادهست که حرف مردم را میشنود بامردم میخندد وبا مردم گریه میکنداین بدبختیهائی که شما دردولتتان برسرمردم بیدفاع آوارکرده اید یک درصدش هم زمان احمدی نژاداتفاق نیفتادمردم عقل وشعوردارند وخوب راازبدتشخیص میدهند وکسانی را که به اموالشان خیانت کند راهرگز نمیبخشند شماها فقط قسمت شادی و حاپولی کردن های نظام را دوست دارید آخر کجای دنیا سراغ دارید که اینقدر به مردم ظلم شده باشد .... آخه نامسلمونها هیچ میدانید دررابطه با اموال مردم درون موسسات مالی چه خیانت وظلم ماندگاری مرتکب شده اید شماها نه تنها مال مردم بلکه ایمان واعتقاد مردم را به یغما برده ایداین قصه وغصه ماندگار است وخاطره بسیار بدی را دراذهان مردم گرفتاردارد. ......

    • بدون نام

      دوستانی که پوز روشنفکری میدهید لطفآ همدیگر را نکوبید راهکار درست وسریع برای برون رفت مردم ازمنجلاب وکثافتی که توسط مسولین ایجادشده ارائه دهید احمدی نژاددرون قلب مردم گرفتارجادارد چون حرف مردم راخوب گوش میکند بامردم خوشحال وبامردم غمگین است درزمان دولتش هرگزچنین دزدی های علنی ووسیع ازمردم بی دفاع نشد بیشتر به مردم پائین دست توجه داشت تا دزدان بالا دستی حالا چند نفرسوء استفاده کن دوروبرش را گرفته اند ماهم که معصوم نیستیم که هیچ اشتباه نداشته باشیم بهترین خصلتش این بودکه ازمردم مظلوم دزدی نکرد.حرف ما احمدی نژاد6سال رئیس جمهورارزشی بودنه آن دوسال آخر که برایش حاشیه درست کردند.... الان حرف مردم این است که ماسرمایه عمر خویش رادرون بانک یاموسسه ای گذاشتیم .... ابتداءمردم میخواهند بدانند که چه کسانی هستند که خودرا درلباس گرگهای وحشی درنده درآورده اند تاعده ای مردم مظلوم وبی دفاع ازازنظام واسلام بدبین کنندمااگربه احترام خون شهداء ورهبرعزیز نبود هزارباره سایه سنگین مسولین خائن کنونی راازسراین نظام واسلام کوتاه کرده بودیم ترس مااین است که دشمن شورش علیح دزدان وغارتگران اموال مردم را به نام مسول جمهوری اسلامی قلمدادکند والا مردم آزاده ایران تاکنون اجازه عرض اندام به این شغالان را نمیدادند پس کسانی که مسول قطع کردن دست دزدان اعتقادوسرمایه مردم هستید درنگ نکنید که فرداهم خیلی دیراست .....اگرخیلی جدی هستید به جای محکوم کردن زبانی این وآن درد مردم رادرمان کنید

    • آقای حقیقت

      انواع فتنه رانام ببرید:فتنه سبزفتنه زردفتنه قرمزفتنه قهوه ای ووووووو

    • بدون نام

      آقا شما را به هر چه وهر که میپرستید اینقدر با اعصاب نداشته مردم بازی نکنید زودتر تکلیف سپرده گذاران ثامن الائیمه را مشخص کنید کافر که گیر نیاورده اید که بخواهید داخل پرس قرارش دهید تا مسلمان شود اکثر کسانی که داخل این موسسه سپرده گذاری کردند به خاطر اسم مقدسش وبا اطمینان به اینکه وابسته به نهادی بود که حتی یک درصد هم فکر کلاه برداری نمیکردند.الان نزدیک 8ماهه که نه زندگی داریم ونه اعصاب من باموسسه قرارداد 8ماهه بستم چون با برنامه ریزی که کرده بودم بعد 6 ماه نیاز به پولم داشتم الان حدود 6ماهه که شدیم عروسک کوکی اینهازندگیم دارد ازهم پاشیده میشود سلامتی خودم واعضاء خانواده به خطر افتاده 3تا بچه بیکار وعزب دارم جرم ما این است که به ارکان این نظام ایمان داریم وپارتی نداریم .آقایان هم که انگاری ما متجاوزان صهیون هستیم که میبایست متوسل به ارباب ویا کدخدا بشویم. تاکنون ودر هیچ حکومتی چنین مال مردم خوری صورت نگرفته ودر هیچ جایی از دنیا دیده نشده دولت بااین اعتدال وعدالتت که بوی تعفنش همه جاراگرفته
      چرا بانک مرکزی نسبت به رفع مشکل سپرده‌گذاران موسسه ثامن که اصلآ حق برداشت از پول خود را در این موسسه ندارند، هیچ اقدامی انجام نمی‌دهد؟

    • ایران

      برو بابا .اینم یکی بدتر از احمدینژاد

    • بدون نام

      فتنه زرد یعنی حمله با موز و گلابی و سیب زرد . شایدم لیمو پرت کنیم طرفشون . تازه یادم نبود زالزالک هم زرده . من فتنه البالویی دوست دارم

    • بدون نام

      چه نظرات بی کیفیتی، واقعا کی به کیه

    • بدون نام

      فتنه های ایران رنگین کمانی میشن. رنگی هست نشده باشه

    • شترمرغ

      دلقک بخندان ما را راست میگی که رفراندم همان انتخابات است قبول و تو و اطرافیانت در این رفراندم ها که رفوزه شدید چی؟

    • بهار

      بابا به خدا خودتون فتنه اید اگر مسولین وظایفشون به درستی انجام بدن وفتنه گر هم بیاد اتیش بسوزنه هیچوقت تیغش نمیبره مردم پایبند به نظام میمونن چون مسولش مسولیت پذیر و کار بلده

    • مهدی

      فتنه زرد یعنی زرد کردن

    • بدون نام

      ابن فتنه زرد هی خودت هستی وگرنه هیچ کس تا بحال نشنیده .خودت دارید این را برنامه ریزی می کنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج