۶۸۵۴۶۷
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

مشخصات فنی، زمان عرضه و قیمت HTC U۱۲

قیمت اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U۱۲) به همراه جزئیات مربوط به زمان عرضه و مشخصات فنی این گوشی لو رفت. به‌نظر کاربران باید خود را برای یک موبایل متفاوت آماده کنند.

وبسایت گجت نیوز - محمد قاسمی: قیمت اچ تی سی یو ۱۲ (HTC U۱۲) به همراه جزئیات مربوط به زمان عرضه و مشخصات فنی این گوشی لو رفت. به‌نظر کاربران باید خود را برای یک موبایل متفاوت آماده کنند.

مشخصات فنی، زمان عرضه و قیمت HTC U۱۲

اچ تی سی یکی از شرکت‌های محبوبی است که هیچ تلفن هوشمندی را در نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی نکرد. هرچند، از آنجایی که فقط چند ماه از معرفی و عرضه پرچمدار این شرکت ینی +U 11 نمی‌گذرد، چنین تصمیمی چندان هم غافلگیرکننده نخواهد بود. اما حالا یکی از کاربران توییتر با نام کاربری "Ikadmy"، اطلاعاتی کامل از اچ تی سی U12 را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده که در نوع خود جذاب است.

مشخصات فنی اچ تی سی یو ۱۲

بر این اساس، پرچمدار آینده تایوانی‌ها همانند نسل قبل به صفحه نمایشی 6.0 اینچی با نسبت 18:9 و وضوح 2K تجهیز خواهد شد. کاربران می‌توانند این موبایل را همراه با تراشه اسنپدراگون 845، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه خریداری کنند.

به نظر می‌رسد سرانجام اچ تی سی هم از سیستم دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی استفاده خواهد کرد و محصول جدید این شرکت با دو سنسور 12 مگاپیکسلی که با آرایشی عمودی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، به دست کاربران خواهد رسید. قاب پشتی همچنین میزبان اسکنر اثر انگشت نیز هست. عاشقان سلفی هم می‌توانند تصاویر خود را به کمک دوربینی جلویی 8 مگاپیکسلی ثبت کنند.

گوشی جدید اچ تی سی همراه با رابط کاربری Sense 10 و اندروید اوریو توسعه پیدا می‌کند. علاوه بر این، سازندگان از Edge Sense 2.0 که در واقع نسخه بهبودیافته قابلیت فشاری گوشی های اخیر این شرکت است هم استفاده می‌کنند تا تعامل کاربران با دستگاه افزایش کند. از دیگر ویژگی‌های مهم این اسمارت فون می‌توان به خشاب هیبریدی سیم کارت (فقط نانو)، استاندارد IP68 به منظور مقاومت در برابر آب و گرد و غبار و همین‌طور باتری 3980 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از نسخه 3.0 سیستم شارژ سریع کوالکام اشاره کرد.

زمان عرضه و قیمت اچ تی سی یو ۱۲

به گفته "Ikadmy"، قیمت اچ تی سی یو 12 ، 880 دلار بوده و این گوشی از آوریل (اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت) عرضه خواهد شد. این در حالی‌ست که نسل قبلی با قیمت 929 دلار به فروش رسیده بود. تصور می‌کنید این موبایل جدید تا چه اندازه بر موقعیت HTC در دنیا گوشی های هوشمند تاثیرگذار است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج