جاباما
۶۸۵۵۳۷
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

پیشنهاد عباس جدیدی به رسول خادم

عباس جدیدی به رسول خادم پیشنهاد داد که در رسانه ملی حضور یابد و شفاف‌سازی کند.

خبرگزاری ایسنا: عباس جدیدی کشتی‌گیر سابق تیم ملی در خصوص سونامی استعفا در ورزش کشتی به «عصر ایران» گفت: پیشنهاد من این است که آقای خادم در رسانه ملی حضور یابد و توضیحات لازم را در این خصوص به مردم بدهند تا مردم نیز بتوانند در حل این مشکل مشارکت داشته باشند.

عضو سابق شورای شهر تهران ادامه داد: من فکر می‌کنم که منتقد را نباید به عنوان دشمن نگاه کنیم. منتقد نسبت به عملکرد و نتایج ضعیف کشتی را نباید با بحث‌های سیاسی مرتبط کنیم و به عبارتی نباید ورزش را سیاسی کنیم. عقب‌نشینی در مقابل اسرائیل نشانه ضعف است و به نظر من ما نباید از میدان به در برویم. اگر بخواهیم میدان را خالی کنیم باعث خوشحالی یک عده‌ای می‌شود که احساس می‌کنند جامعه کشتی و ورزش ایران کم آورده است.

وی افزود: اهالی کشتی همه محترم هستند و باید از آنها حمایت شود. این حمایت همه‌جانبه مردم از قهرمان‌های خودشان بزرگ‌ترین سرمایه ما ست و در همین راستا دولتمردان ما نیز باید به نظر مردم توجه نشان دهند. ما باید در این مسائل درایت به خرج بدهیم و نمی‌شود که در مجامع بین‌المللی با دروغ و چنین کارهایی به پیش برویم. دولت باید باید تدبیری بیندیشد که به نفع مردم کشور باشد و به عبارتی برای ورزش باید یک تصمیم کلی گرفته شود که مورد قبول اکثر مردم باشد. البته مسائلی در مراتب بالای سیاست وجود دارد که همگان امکان ورود به آن را ندارند اما به هر حال در تصمیمات دولتمردان ما نظر مردم باید جایگاه ویژه خودش را داشته باشد.

جدیدی یادآوری کرد: متاسفانه همه‌ چیز در جامعه ما سیاسی شده است اما سیاسی‌بودن ورزش ما با روح و آرمان‌های المپیک مغایرت دارد و حتی اسرائیل این پولتیک را می‌زند که ما را از صحنه‌های ورزشی حذف کند. شیطنت‌ها و سیاست‌های پلیدی که این رژیم به کار می‌برد، قطعا در اتاق فکرهای این کشور تصمیم‌گیری شده است و شنیده می‌شود که اسرائیل در ورزش‌های دیگر هم اقدام به خدمت گرفتن ورزشکاران دیگر کشورها کرده است تا برای ورزش ایران چالش ایجاد کند. حرف من این است که برای این افکار مهندسی‌شده آنها ما نیز تدبیری بیندیشیم و قطعا عقب‌نشینی و استعفای ما نشان‌دهنده ضعف در مقابل آنها خواهد بود.

قهرمان سابق کشتی اضافه کرد: بالاخره ما باید روی چنین نقشه‌های مهندسی‌شده، راهکاری ارائه دهیم که ورزشکاران ما در مقابل این موضوع ضربه نخورند و برای دستیابی به بهترین راهکار نیز باید به خرد جمعی مسئولین و مردم مراجعه کرد. به هر حال این موضوع یک تصمیم ملی است و من نمی‌توانم به صورت شخصی راهکاری ارائه دهم ولی به این اعتقاد دارم که در هر راهکاری باید منافع ملت و مردم در نظر گرفته شود.

جدیدی خاطرنشان کرد: در چنین مسائلی باید به این موضوع توجه کرد که وقتی ما عقب‌نشینی می‌کنیم در رسانه‌های بیگانه بازخوردهای بدی در دنیا خواهد داشت. به نظر من آقای خادم هم به عنوان یک سرباز ملت در حال خدمت‌رسانی به مردم است. در حال حاضر موضوع مدال‌آوری تیم‌های کشتی را در این بحث دخیل نمی‌کنیم و بحث فنی و جداگانه خودش را دارد که باید بررسی شود چرا کشتی ما در چند سال اخیر نتایج قابل قبولی نداشته است. اما بحث امروز کشتی این است که "چرا ورزش را به این شدت سیاسی کرده‌ایم؟". من فکر می‌کنم تصمیم آقای خادم برای استعفا برای این بود که یک پیامی به مردم و مسئولین برسانند که وضعیت بحرانی است.

وی افزود: باید به این نکته هم توجه کرد که اگر ما در چنین وضعیتی عقب‌نشینی مدیریتی داشته باشیم وجهه جالبی ندارد و باعث خوشحالی عده‌ای می‌شود که دوست ندارند موفقیت کشور ما را ببینند. به هر حال من قهر کردن را نمی‌پذیرم و البته وزیر ورزش باید به صحبت‌های آقای خادم توجه ویژه داشته باشند. باز هم تاکید می‌کنم که با عقب‌نشینی کاری پیش نمی‌رود بلکه با گفت‌وگو تدبیری برای این موضوع اندیشیده شود. دولتمردان ما در شورای برون‌مرزی و دیگر مدیران می‌توانند در یک تصمیم جمعی این مشکل را حل کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو رو به روح امواتت از این خبر چاپ نکن... میام خفت میکنم ها اها اه

    • عاشق وطن

      من که ازحرفهای اقای جدیدی چیزی سردرنیاوردم....دوگانه حرف میزنه...واصلامنطق درست حسابی درآن وجودنداره....خوب پیشنهادش چی بود!!!ورزش مابسیارسیاسی شده وموقتادرسراشیبی است .....ازورودخانم ها به ورزشگاه تامسابقه بااسراییل ونحوه برگزاری مسابقات وشعارها اطراف استادیوم هاو....

    • بدون نام

      این عباس همان محمود عباس هستش؟

    • بدون نام

      بشین سرجات عباس ..

    • بدون نام

      عباس صد رنگ خفه بمیر.در ضمن راجع به اون موضوع نظر همه مردم معلومه!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج