۶۸۵۷۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

سیب زمینی خوشگل دوشس را بخورید

دستور تهیه این غذا بسیار ساده است و می توانید آن را در مهمانی هم سرو کنید. کافی است، پوره سیب زمینی را آماده کنید و در فریزر بگذارید. هر وقت مهمان داشتید، ۲۰ دقیقه قبل از شام، پوره را از فریزر دربیاورید.

سیب زمینی خوشگل دوشس را بخورید





برترین ها: دستور تهیه این غذا بسیار ساده است و می توانید آن را در مهمانی هم سرو کنید. کافی است، پوره سیب زمینی را آماده کنید و در فریزر بگذارید. هر وقت مهمان داشتید، 20 دقیقه قبل از شام، پوره را از فریزر دربیاورید و در دمای 425 درجه فارنهایت فر بگذارید تا طلایی شوند.

زمان آماده سازی: 10 دقیقه
زمان پخت: ۴۵ دقیقه

سیب زمینی خوشگل دوشس را بخورید

مواد لازم:

• یک کیلوگرم سیب زمینی، پوست کنده و خرد شده
• نمک
• ربع فنجان خامه پرچرب
• 4 قاشق غذاخوری کره
• ربع قاشق چایخوری جوز هندی
• نیم قاشق چایخوری فلفل سیاه
• ۳ عدد زرده تخم مرغ

دستور تهیه:

۱. سیب زمینی ها را در قابلمه بزرگی بریزید و روی آنها آب سرد بریزید. چند قاشق چایخوری نمک به آب اضافه کنید و بگذارید ۲۵ دقیقه جوشد تا سیب زمینی ها نرم شوند.

۲. وقتی که سیب زمینی ها در حال پختن هستند، ۲ قاشق غذاخوری کره را آب کنید و کنار بگذارید. این کره را باید روی سیب زمینی بمالید و سپس در فر بگذارید. فر را از قبل بگذارید در دمای ۴۲۵ درجه گرم شود.

سیب زمینی خوشگل دوشس را بخورید

۳. وقتی سیب زمینی ها پختند، آب آنها را با آبکش بگیرید و دوباره سیب زمینی ها را داخل قابلمه بریزید و روی حرارت کم بگذارید. بگذارید تا یک دقیقه بخار آنها دربیاید. ۲ قاشق غذاخوری کره را به آنها اضافه کنید و خوب آنها را بکوبید تا کره کاملاً به خورد آن برود. جوز هندی، فلفل سیاه، خامه پرچرب را اضافه کنید و دوباره بکوبید. وقتی کاملاً مخلوط یکنواختی بدست آوردید، نمک بزنید و زرده ها را اضافه کنید. دوباره خوب مخلوط کنید. اگر سیب زمینی را زیادی بکوبید، در نهایت چسبناک می شود.

سیب زمینی خوشگل دوشس را بخورید

۴. با یک کیسه پلاستیکی که نوک آن را سوراخ کرده اید یا با استفاده از کیسه های لوله دار که نوک ستاره ای دارند، سیب زمینی را به شکل گل روی کاغذ روغنی درست کنید. یا اینکه می توانید بجای فرم دادن به سیب زمینی ها، کل مخلوط را داخل ظرف پیرکسی بریزید و با استفاده از چنگال سطح آن را تیز تیز کنید. فرم های گلی بعد از اینکه از فر درآمدند، رنگ طلایی زیبایی می گیرند. در هر دو مدل باید با فرچه روی سطح سیب زمینی ها کره بمالید تا بعد از ۲۰ دقیقه ماندن در فر در دمای ۴۲۵ درجه فارنهایت، وقتی آنها را در می آورید، قسمت های کره ای طلایی و زیبا شده باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج