۶۸۶۱۶۵
۱۴ نظر
۵۰۰۱
۱۴ نظر
۵۰۰۱
پ

مامور راهور قلابی دستگیر شد

مامور راهور قلابی که از رانندگان اخاذی می کرد دستگیر شد.

خبرگزاری مهر: مامور راهور قلابی که از رانندگان اخاذی می کرد دستگیر شد.

در نشست خبری رئیس پلیس پایتخت، وی عنوان کرد: در شش ماهه گذشته ۵ نفر را که در قالب ماموران راهنمایی و رانندگی اقدام به اخاذی می کردند را دستگیر کردیم.

وی گفت: آخرین نمونه آن امروز دستگیر شده است. این افراد در پوشش ماموران نیروی انتظامی از مردم اخاذی می کردند از مردم می خواهیم در مواجهه با ماموران کارت شناسایی از آنها مطالبه کنند.

فردی مذکور در پوشش مامور پلیس راهنمایی و رانندگی در خیابان‌های نواب و جمهوری از شهروندان اخاذی می‌کرد، به دام پلیس افتاد.

با تماس‌های مردمی با سامانه ۱۹۷ و ذکر این مطلب که یک نفر با مشخصات معلوم در محدوده خیابان نواب و جمهوری به عنوان مامور پلیس راهنمایی و رانندگی از افرادی که بدون داشتن طرح وارد محدوده می‌شدند و یا جرائم دیگر را انجام می‌دادند اخاذی می‌کرد شناسایی این فرد در دستور کار ماموران بازرسی پلیس راهور قرار گرفت.

بعد از اعزام ماموران به محل مورد نظر و بررسی موضوع فرد مورد نظر که به لباس راهور و درجه سروانی در آن محدوده در حال فعالیت بود توسط پلیس دستگیر می‌شود.

متهم در پاسخ به سؤال خبرنگاران گفت: لباس پلیس را به قیمت ۶۰ هزار تومان خریداری کرده و بیسیم اش نیز تقلبی است.

مامورنما بیشترین پولی را که در این بازه زمانی از مردم کلاهبرداری کرده ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده است.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور با اعلام این مطلب که هم اکنون تعداد شکات ۸ تا ۹ نفر هستند اعلام کرد این فرد برای بررسی و تحقیقات بیشتر در اختیار دستگاه قضایی قرار خواهد گرفت.

این مرکز به افرادی که اعتراض در خصوص خلافی خودرو دارند اعلام کرد که می‌توانند با مراجعه به هیأت‌های رسیدگی پاسخ شکایت خود را دریافت کنند؛ همچنین آموزشگاه‌های راهنمایی و رانندگی در خصوص گواهینامه به صورت شفاف عمل می‌کنند بنابراین نیازی نیست که شهروندان در این امور و برای تسهیل کار خود به افرادی مراجعه کنند که کاری جز شیادی و کلاهبرداری ندارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شش ساله شمال

      اخه چخبره خدایاخودت برسان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شش ساله جان حساب کتاب هم از دست خدا دراومده دیگه او هم اصل را با جعل اشتباه میکنه،

    • بدون نام

      همه چی قلابی ش اومده بازار
      واقعی ها هم قلابی شدن

    • بدون نام

      تقاضای عاجزانه ازقوه قضائیه و نیروی خدمتگذارناجادارم چهره پلید این خائنین که جرم عمومی این چنینی مرتکب میشوند رادررسانه ها به ملت شریف نشان دهندکه این امردو حسن دارداول اینکه باعث میگردد کسانی قصدچنین کارهایی رادارند ازترس رسوایی که برای بعضی شکنجه ای بدتراززندان وجریمه است ازنیت خود برگردند دوم اینکه مردم آنهارا بشناسند تا درصورت صدق پیداکردن توبه گرگ مرگ است مجرم پس ازتحمل مجازات دوباره واردجامعه شدوارتکاب راتکرارکرد سریع رسوا شود وخودش هم نگوید من که درزندان بودم کی مرادیده یاکی میداند من بخاطرفلان جرم مجازات شده ام تیری به شانس بزنم که ببینم این باربه چه هدفی میخورد

    • بدون نام

      لطفا ازادش کنید مگه دزدی در کشور ما جرم است که با اب وتاب از دستگیری صحبت میکنید.

    • بدون نام

      مامورجعلی زده دست اصلیها

    • رسول 10 ساله از تهران

      من نمیدونم چرا مجبورم میکنند نظر بزارم من گیج شدم همین

    • هموطن

      همش بخاطر فقر و بیکاری هستش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در حقیقت متاسغم برای آن ماموران کار کشته ای که ما را ارشاد میکند هنگام برخورد با مامور از او کارت شناسایی دریافت کنیم، برای مامورین اصلی کسی مگر از جان خود سیر شده باشد بگوید کارت شناسایی ات را نشان بده دوم اینکه هنگامی که اصل مامور جعل شده است. مطمئن باش کارت شناسایی خوشگل تر و قابل قبول تر از مامور اصلی ارائه میکند چون مامور جعلی میداند که مامور اصلی به هیچ وجه من الوجود کارت شناسایی ارائه نمی کند، بعد به ما میگن که کارت شناسایی بخواهید، واقعاً خنده دار است،

    • A 21

      یاد داعشیا افتادم، که به اسم اسلام جنایت میکنن تا
      چهره ی مسلمونو مخدوش کنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی مامور اصلی به هیچ وجه من الوجود کارت شناسایی ارائه نمیکند اگر هم بگی یک انگ و برچسب میزنن، از آن طرف وقتی خود مامور اصلی جعل شده کارت شناسایی کار سختی نیست چون او میداند ارائه کارت شناسایی در این مملکت رسم نیست مگر از جانت سبر شده باشی،

    • نجفی شیراز

      چراباید زمینه کار وجود داشته باشه که کسانی بتونن بااین عناوین اقدام به چنین کارهایی بکنند مشکل جای دیگه هست چراتو بقیه کشورها کسی نمیتونه با عناوین جعلی ازمردم اخاذی کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودشون دست دارند از بالا تا پایین!!

      • بدون نام

        آخر مگر زمینه این کارها از بی دست و پایی مثل من که بر نمياد وقتی روز روشن در هرکدام از دوایر دولتی شما جوابی گرفتی این مسایل درست میشه طرف حقوق میگیره نشسته اونجا لم داده از پایین نا بالا هیچکی جوابگو هیچی نیست حالا این مهم است،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج