۶۸۶۶۲۱
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

رپورتاژ آگهی

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴

بهار نرم نرمک از راه می‌رسد و بوی زندگی نو و آغاز دوباره به مشام می‌خورد. در این روز‌ها همراه یکدیگر از طبیعت بیاموزیم و تغییر را از خودمان آغاز کنیم. سیاهی روز‌های گذشته را دور بریزیم و با امید به روز‌های سپید سال پیش رو چشم بدوزیم. در آخرین روز‌های سال ۹۶ با ویژه نامه اسفند و فروردین مجله منزل در کنار شما خواهیم بود.

بهار نرم نرمک از راه می‌رسد و بوی زندگی نو و آغاز دوباره به مشام می‌خورد. در این روز‌ها همراه یکدیگر از طبیعت بیاموزیم و تغییر را از خودمان آغاز کنیم. سیاهی روز‌های گذشته را دور بریزیم و با امید به روز‌های سپید سال پیش رو چشم بدوزیم. در آخرین روز‌های سال ۹۶ با ویژه نامه اسفند و فروردین مجله منزل در کنار شما خواهیم بود.


مسابقه عکاسی چیدانه و منزل


وب‌سایت چیدانه با همکاری مجله منزل، قصد دارد به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۷ مسابقه عکاسی در فضای اینستاگرام برگزار کند. برای شرکت در این مسابقه ابتدا باید این صفحه از مجله و قاب کاغذی موجود در آن را جدا کنید. از حال و هوای روز‌های پیش از نوروز، ایام نوروز، خیابان‌های شهر و هر چیزی که تداعی‌کننده فصل بهار و عید نوروز است، عکس بگیرید. این قاب عکس بهاری شماست! بدیهی است عکس‌هایی در مسابقه بهاری معتبر هستند که قاب موجود در این صفحه از مجله منزل در آن‌ها حضور داشته باشد. شما همراهان عزیز چیدانه و منزل برای شرکت در مسابقه کافی است عکس‌های بهاری خود را با هشتگ #قاب_بهار از تاریخ ۱۵ اسفند ۹۶ تا آخر فروردین ۹۷ به صفحه اینستاگرام چیدانه دایرکت و یا به شماره تلگرام چیدانه (۰۹۳۳۸۸۰۴۵۲۵) ارسال کنید. هم‌چنین می‌توانید در صورت قفل نبودن صفحه خود، عکس قاب بهاری را با همین هشتگ نیز منتشر کنید. جوایز نفیس بهاری چیدانه و منزل در انتظار شماست!

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


سنت‌های نوروزی را بدانیم


نوروز و آداب و رسومش برای هیچکس نا آشنا نیست. اما بخشی از سنت‌ها از گذشته تا امروز مانده اند و به زندگی ما وارد شده اند بی آنکه پیشینه آن را بدانیم. ما در آخرین منزل شماره اسفند از ریزه کاری سنت‌های نوروزی و ناگفته‌های هفت سین مطالبی آورده ایم.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


مد و معماری، سال نو با زیورآلات خاص


اگر در انتخاب پوشش و زیورآلات خاص پسند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب مد و معماری ویژه نامه منزل را از دست ندهید. در این شماره از مد ومعماری میزبان دو طراح زیورآلات بوده ایم که با وجود طراحی‌های خاص خود گویی سلیقه مخاطب را می‌شناسند و اصلا همین شناسایی مخاطبان در نوع انتخاب زیور آلات توانسته است میان آن‌ها و مشتریان پلی ایجاد کند. استفاده از نقوش معماری در این زیورآلات باعث شده است که انتخاب قطعی خاص پسندان امروزی باشد.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴

دست سازه‌های خلاقانه، خلاقیت با ظروف سرامیکی


دست سازه‌های خلاقانه یکی از پرطرفدارترین مطالب مجله منزل در هر شماره است. در بخش خلاقیت این شماره از حال و هوای بهار و عید نوروز دور نشدیم. ظروف سرامیکی یکی از محصولات پر طرفدار این روز‌ها است. سمانه پور حمزه دختر هنرمند ایرانی چند سالی است که آتلیه سرامیک خود را راه انداخته و با استفاده از خلاقیت و ایده‌های ناب خود طرح و نقش را با سرامیک در می‌آمیزد. در میان ظروف سرامیکی او، هفت سین‌های سفالی یکی از پز طرفدار‌ترین و زیباتری محصولات است. برای آشنایی بیشتر با این هنرمند و ظروف او سری به صفحه خلاقیت ویژه نامه عید مجله منزل بزنید!

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


دکوراسیون بهاری، سبک شبی شیک را امتحان کنید


حتما این روز‌ها برای تغییر در دکوراسیون داخلی منزل خود به سبک‌های بهاری فکر کرده اید. در این شماره سبکی از طراحی داخلی را به شما معرفی می‌کنیم که گویی امتداد طبیعت سبز و دلنشین در فضای خانه است. سبک شبی شیک که سرآغاز آن از بریتانیای کبیر است ترکیبی از رنگ‌های خنثی و رنگ‌های پاستلی مانند سفید، آبی آسمانی و صورتی کمرنگ است و جزئیات بهاری ناب آن می‌تواند به شما کمک کند تا یک دکوراسیون کاملا متناسب با حال و هوای بهاری داشته باشید.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


نظم دهی به آشپزخانه


خانه تکانی یکی از سخت‌ترین مراحل عید نوروز است. اماحس آرامش و نظم بعد از آن می‌تواند به طور مستقیم بر روح و روان ما تاثیرگذار باشد. آشپزخانه یکی از فضا‌هایی است که چزئیات زیاد آن باعث میشود تا زودتر از مکان‌های دیگر دچار به هم ریختگی شود. به همین دلیل در این مطلب از شماره ۱۱۴ ماهنامه منزل راه و روشی برای نظم دهی آشپزخانه به شما پیشنهاد کردیم تا اصول نظم دهی را بدانید. با رعایت آن‌ها نظم و آرامش به قلب خانه شما باز می‌گردد.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


تورخانه گردی با ویلایی در قلب مزرعه


تورخانه گردی منزل اسفند و فروردین ماه در ویلا و مزرعه سحر و فرشاد گذشت. ویلایی که درقلب طبیعت بود و با حضور در آن میشد به سادگی بوی بهار را احساس کرد. این ویلا که در شهریار واقع شده است سبک معماری فارم هاوس دارد و همه فاکتور‌های یک ویلای آرام و دلنشین را دارا است. با ویژه نامه بهار مجله منزل قدم به این ویلای مدرن و زیبا بگذارید.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴

تغییر دکوراسیون با ایده‌های ارزان قیمت


اگر برای تغییر دکوراسیون منزل در عید نوروز زمان و بودجه کافی ندارید قید تغییر را نزنید. شما می‌توانید به سادگی با تغییر بخش‌های کوچ خانه تغییرات بزرگی را به وجود آورید. مجله منزل در این راه همراه شماست. در مطلب ایده نو در این شماره ما راهکار‌های ارزان قیمت و ساده برای تغییر را به شما معرفی می‌کنیم.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


روایت خانه در خانه مرتضی دره باغی


هنرمندان واقعی در حقیقت آن‌هایی هستند که از هر خانه و فضایی بهترین فضا را بیافرینند. خانه مرتضی دره باغی از همین خانه‌ها بود. روایت خانه این شماره از مجله منزل با گزارش فاطمه افشاریان در خانه این هنرمند گذشت. هنرمندی که هم هنرش زبان زد است و هم منش و رفتار هنرمندانه اش... روایت خانه این نقاش هنرمند را در روایت خانه ویژه نامه منزل دنبال کنید و لذت ببرید.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


نقوش سلجوقی در خانه‌های امروزی


ایران در هر دوره از حکومت‌ها شاهد هنر‌هایی مخصوص به همان دوره بوده است. در حقیقت مردم هنرمند ایرانی در گذر زمان نقوش را شکل دادند و تکامل بخشیدند و در زندگی خود استفاده کردند. اگر از خوانندگان مجله منزل باشید این بخش از هنر ایرانی را دنبال کرده اید. در این شماره ۱۱۴ مجله منزل به دوره سلجوقی رسیدیم و طرح و نقش سلجوقیان در معماری امروز را بررسی کرده ایم.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴


معماری خانه آرام اصفهان


نیاز به طبیعت در زندگی ماشینی امروز در همه خانه‌ها احساس می‌شود. به همین دلیل معماران برجسته پروژه‌های خود را بر این اساس طراحی میکنند. یکی از نمونه‌های برجسته در این زمینه پروژه خانه آرام است که در اصفهان واقع شده است. معمار این پروژه مهندس علی کرباسچی است و این خانه را با توجه به یکی از اصلی‌ترین نیاز‌های جسمی و روحی انسان یعنی ایجاد حس آرامش در محیط خانه طراحی کرده است.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴

گلدان‌های خود را کجا قرار دهیم؟


اگر به گل و گیاه علاقه مندید و در خانه‌های آپارتمانی زندگی می‌کنید مطلب خانه سبز را در این شماره از دست ندهید. در خانه سبز منزل اصول درست قرار دادن گلدان در محیط‌های مختلف منزل را به شما خواهیم گفت.

مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴
شما می توانید ماهنامه منزل را با جلد بالا از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه نمایید.
همچنین می توانید نسخه الکترونیکی مجله منزل را به صورت آنلاین از طریق اپلیکیشن طاقچه یافیدیبو دریافت نمایید.
مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴
مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴
مجله منزل - شماره‌ی ۱۱۴
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج