۶۸۶۷۳۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

رفته رفته به پایان سال ۹۶ شمسی نزدیک شده و برای استقبال از سال جدید آماده می شویم. ایام تعطیلات نوروز یکی از بهترین و خاطره انگیزترین ایام سال می باشد که می توان خستگی یک سال کاری را جبران کرد.

وب سایت روزیاتو - حسین علی پناهی: رفته رفته به پایان سال ۹۶ شمسی نزدیک شده و برای استقبال از سال جدید آماده می شویم. ایام تعطیلات نوروز یکی از بهترین و خاطره انگیزترین ایام سال می باشد که می توان خستگی یک سال کاری را جبران کرد. در این میان اکثر افراد و خانواده ها از قبل برای این ایام تعطیل برنامه ریزی کرده و هر یک به نحوی این ایام را می گذرانند؛ برخی با سفر و برخی با در کنار خانواده بودن. راه های مختلفی برای لذت بردن از این ایام وجود دارد که بسته به شرایط و علایق افراد متفاوت خواهد بود. در این میان تماشای برنامه ای تلویزیونی یکی از بهترین و معمول ترین روش هایی است که خانواده ها و افراد در نظر می گیرند. امروزه با توجه به این که دوران طلایی تلویزیون نامیده می شود بسیاری اوقات فراغت خود را با تماشای یک سریال تلویزیونی می گذرانند.

در سال های اخیر علاوه بر سریال های تلویزیونی داخلی و سریال های مخصوص نمایش خانگی، سریال های خارجی نیز طرفدارن زیادی پیدا کرده اند. بدین ترتیب قصد داریم در مطلبی دنباله دار و به تفکیک شبکه های تلویزیونی خارجی، مجموعه های برتر هر شبکه یا سرویس اینترنتی را به شما معرفی کنیم که در صورت علاقه در ایام تعطیلات نوروز به تماشای تعدادی از آن ها بنشینید. این قسمت را به سرویس اینترنتی آمازون (Amazon) اختصاص داده ایم و قصد داریم بهترین سریال های این غول رسانه ای ، اعم از قدیمی و جدید، را به شما معرفی کنیم.

۱۰- موتزارت در جنگل

مدت انتشار: از ۲۰۱۵ تاکنون (۳ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «موتزارت در جنگل» (Mozart in the Jungle) با بازی گائل گارسیا برنال داستان یک رهبر ارکستر جوان را روایت می کند که جانشین رهبر ارکستر پیر سمفونی نیویورک می شود. در میان دیگر بازیگران شناخته شده این سریال می توان به مالکوم مک داول، برنادت پیترز و سافرون باروز اشاره کرد. در این سریال از هیچ مرگ و جنایتی خبری نیست و نباید انتظار یک داستان اکشن را داشته باشید اما می توان آن را سریالی جذاب با داستانی مفرح دانست. ای سریال تاکنون دو بار نامزد دریافت جایزه گلدن گلوب بهترین سریال کمدی سال شده و یک بار نیز این جایزه را بدست آورده است. «موتزارت در جنگل» با حال و هوای شکسپیری خود از داستانی موزیکال برخوردار بوده و بدون شک تماشای آن لذت خواهید برد. جالب است که بدانید این سریال بر اساس خاطراتی واقعی ساخته شده است.


۹- بلوط های سرخ

مدت انتشار: ۲۰۱۵ تاکنون (۳ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال کمدی «بلوط های سرخ» (Red Oaks) با بازی کریگ رابرتز داستان یک مربی تنیس دانشگاهی در دهه ۱۹۸۰ به نام دیوید را روایت می کند که در یک کلوب شبانه مشغول به کار شده است. وی در زندگی خود هیچ هدفی ندارد و داستان سریال حول تصمیمات او می چرخد. پدرش می خواهد او حسابداری کار کشته شود و پدر نامزدش نیز می خواهد او را در یک شرکت سرمایه گذاری به کار بگمارد اما دیوید خود عاشق فیلمسازی است. اما در این میان وی تلاش می کند که اطرافیانش را نیز از خود راضی نگه دارد و همزمان خودش نیز شاد باشد. این سریال نیز تعریقی جدید از ژانر کمدی ارایه داده و تاکنون موفق بوده است. در این داستان ساده اما جذاب نیز پیام سریال کاملاً مشخص است: رویاهایت را دنبال کن و از تلاش و پافشاری بر خواسته هایت دست نکش.


۸- جالوت

مدت انتشار: ۲۰۱۶ تاکنون (۱ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «جالوت» (Goliath) تریلری تکان دهنده در مورد قانون است که نقش اول آن را بیلی باب تورنتون بازی می کند که برای بازی خیره کننده خود در این سریال توانست جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر را بدست آورد. وی در این سریال نقش حقوقدانی الکلی به نام بیلی مک براید را بازی می کند که در دنیایی که حقیقت تنها با پول و قدرت سنجیده می شود باید در طی یک پرونده پیچیده با شرکت سابق خود که اکنون در دست همسر و شریک سابقش است روبرو شود.

هیچ چیز جدید و تازه ای در مورد «جالوت» وجود ندارد و سریال نیز تلاشی برای پنهان کردن این موضوع ندارد و این دقیقا همان چیزی است که سریال «جالوت» را در این لیست قرار داده است. ای سریال را باید سریالی با سبک قدیمی اما خوش ساخت، با بازیگرانی خوب و بی نظیر و با داستانی پر از شخصیت های بد و فاسد و البته شخصیت های سالم و دوست داشتنی نامید. بدون شک از وقتی که برای تماشای این سریال اختصاص می دهید پیشمان نخواهید شد.


۷-شفاف

مدت انتشار: ۲۰۱۴ تاکنون (۴ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «شفاف» (Transparent) از داستانی جاه طلبانه، شجاعانه و بسیاری نوآورانه برخوردار است. این سریال در واقع داستان مردی را روایت می کند که پس از سال ها زندگی با همسر خود از او جدا می شود و در حالی که چندین فرزند بزرگسال نیز دارد اعلام می کند که همیشه حس کرده در درون خود شخصیت دیگری داشته است. در واقع وی بعد از این همه سال زندگی متوجه می شود که نقشش را اشتباهی بازی کرده و اکنون، هر چند خیلی دیر، تصمیم می گیرد آنطور که دوست دارد زندگی کند. سریال «شفاف» به موضوع زنان و مردانی که به اختلال هویتی جنسی مبتلا هستند می پردازد.

«شفاف» در بسیاری از لحظات غمناک بوده و دل شما را به شدت به درد می آورد اما در بخش های دیگر شما را امیدوار و البته شاد می سازد. این سریال داستانی متفاوت از دیگر سریال های تلویزیونی رایج دارد اما باید آن را یکی از بهترین سریال های در حال پخش دنیای تلویزیون دانست. سریال «شفاف» تاکنون ۲۸ بار نامزد دریافت جایزه امی شده و ۸ بار نیز این جایزه را به دست آورده است. سریال «شفاف» مشکلات افراد دارای مشکلات هویت جنسی را به زیبایی دردناکی به تصویر می کشد.


۶- یک می سی سی پی

مدت انتشار: ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ (۲ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «یک می سی سی پی» (One Mississippi) در واقع یک کمدی نیمه زندگینامه ای است که توسط تیگ نوتاور و دیابلو کودی ساخته شده است. این سریال داستان یکی دی جی اهل لس آنجلس را روایت می کند که تازه درمان سرطان سینه خود را به پایان رسانده است و بعد از مرگ نابهنگام مادرش تصمیم می گیرد به خانه اش در می سی سی پی برگردد. این سریال چنان آرام و یکنواخت و البته محدود پیش می رود که تا اپیزود ششم متوجه نمی شوید در داستان آن غرق شده اید. شاید بتوان این سریال را راهنمایی برای دوران سوگواری دانست اما نوتارو با سبک سری های خود در طول داستان نمی گذارد که بیننده از تماشای سریال خسته شود.

مرگ مادرش به شدت او را تحت تاثیر قرار داده اما وی راه های بدیع و جالبی برای کنار آمدن با این غم عمیق پیدا می کند. نوتارو با استفاده از اشتباهات و نقص های افراد اطرافش، انسانیت را در آن ها می یابد و در حالی که در فیلم به کررات به موضوعاتی مانند مرگ و سرطان پرداخته می شود اما با احترام و امیدواری تمام با شخصیت های داستان برخورد می شود. شاید بتوان «یک می سی سی پی» را نه سریالی کمدی بلکه یک درام درمانگر دانست که تماشای آن به هر کسی که اخیراً شخصی با ارزش را در زندگی اش از دست داده توصیه می شود.


۵- پیت آب زیرکاه

مدت انتشار: ۲۰۱۷ تاکنون (۱ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «پیت آب زیرکاه» یا «پیت ناقلا» (Sneaky Pete) از آن دسته سریال هایی است که از تیمی حرفه ای بهره می برد. دیوید شور و برایان کرانستون سازندگان نامدار این سریال بوده و جیووانی ریبیسی نیز نقش اول آن را بازی می کند. این سریال داستان یک جوان سابقه دار به نام ماریوس را روایت می کند که بعد از آزاد شدن از زندان خود را در معرض تهدید یک گروه جانی طلبکار می بیند. وی برای فرار از دست این گروه هویت هم سلولی خود، پیت، را جعل می کند و خود را جای او جا می زند. در این میان وی نزد خانواده عجیب و غریب پیت باز می گردد که در واقع از سن ۱۱ سالگی پیت را ندیده اند و به همین دلیل متوجه هویت واقعی کسی که خود را پیت جا می زند نمی شوند.

آن ها سال های طولانی است که فکر می کرده اند پیت مرده و دلیلی نیز برای شک کردن به او ندارند. برایان کرانستون نیز خود در «پیت آب زیرکاه»نقش شخصیت منفی داستان را بازی می کند. ماریوس در طول سه سال زندگی با پیت داستان های زیادی از زندگی او آموخته از این رو در فرو رفتن در نقش پیت مشکلی ندارد. این سریال با داستان جذاب خود یکی از اعتیادآورترین و تماشایی ترین سریال های ساخت سال های اخیر است.


۴- تور بزرگ

مدت انتشار: ۲۰۱۶ تاکنون (۲ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «تور بزرگ» (The Grand Tour) سریالی تلویزیونی در مورد مسابقات اتومبیلرانی و صنعت خودرو است که جرمی کلارکسون، ریچارد هاموند و جیمز می پس از خارج شدن از برنامه مشابهی در شبکه بی بی سی با نام «تخت گاز» (Top Gear) اقدام به ساخت آن کردند. این برنامه تلویزیونی دنباله دار به صورت نیمی زنده و نیمی ویدیوهای از قبل فیلم برداری شده در یک استودیو با بیش از ۳۰۰ تماشاگر حضوری اجرا می شود.

در هر قسمت ویژگی های یک یا چند خودرو بررسی شده و سپس در تستی عملی تمامی این ویژگی ها مورد آزمایش قرار می گیرند. همچنین شرکت کنندگان در این برنامه مسابقه ای می توانند تغییراتی را در خودروهای خود ایجاد کنند و با گروه های رقیب مسابقه دهند. در واقع این برنامه تلویزیونی شباهت بسیاری به برنامه «تخت گاز» دارد و برای کسانی که این برنامه را دیده اند بسیار آشنا و البته جذاب خواهد بود.


۳- بوش

مدت انتشار: ۲۰۱۴ تاکنون (۳ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «بوش» (Bosch) در مورد یک کاراگاه پلیس اهل لس آنجلس به نام هری بوش است که مانند یک کاراگاه معمولی قصد در حل پرونده های جنایی دارد اما یک شب در طی یک تعقیب و گریز با یک مظنون با شلیک گلوله وی را به قتل می رساند. در ادامه وی با مشکلاتی روبرو شده و از کار معلق می شود. وی که کاملاً مشخص است شرایط روحی خوبی ندارد اعلام می کند که در دفاع از خود مرتکب قتل شده است. رفته رفته گذشته دردناک او برای بیننده مشخص می شود و او برای پیدا کردن قاتلی که سال ها پیش مادرش را بقتل رسانده دست به کار می شود. این سریال داستانی گیرا و جذاب دارد که در هر اپیزود شما را به دنبال خود می کشاند. سریال «بوش» با بازی تایتوس ولیور در نقش کارآگاه بوش شما را با سریالی در ژانر نوآر روبرو می سازد که هیچ شباهتی به دیگر عنوان های تلویزیونی ژانر پلیسی و جنایی ندارد.


۲- مردی در قلعه بلند

مدت انتشار: ۲۰۱۵ تاکنون (۲ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

آیا تابحال با خود فکر کرده اید اگر متفقین جنگ جهانی دوم را می باختند چه می شد؟ اگر آمریکا به دو قسمت تقسیم شده و در حالی که بخش شرقی و غربی به ترتیب در اختیار ژاپنی ها و آلمانی بود چه اتفاقی برای مردم این کشور می افتاد و شرایط زندگی در این کشور چگونه بود؟ جواب این سوال ها را می توانید در سریال علمی تخیلی و هیجان انگیز «مردی در قلعه بلند» یا به شکل درست تر «مردِ قلعه بلند» (The Man in the High Castle) یافت. این سریال بر اساس رمانی نوشت فیلیپ کی دیک در سال ۱۹۶۲ نوشته شده و داستان های جذابی از گروه های مقاومت زیرزمینی، دسیسه های فاتحان جنگ جهانی دوم برای یکدیگر و جنگ سردی که بین این دو وجود دارد را همراه با دنیایی موازی به تصویر می کشد.

بازیگران مطرحی در «مردی در قلعه بلند» ایفای نقش می کنند که از آن میان می توان به روپرت ایوانز، الکسا داوالوس، دی جی کویلز و روفوس سول اشاره کرد و ریدلی اسکات نیز در نقش مدیر اجرایی در ساخت آن مشارکت دارد. این سریال با داستان جدید و غیرعادی و صحنه های اکشن و پیچیدگی های داستانی خود یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید در ایام تعطیل سال نو داشته باشید.


۱- خانم میزل شگفت انگیز

مدت انتشار: ۲۰۱۷ تاکنون (۱ فصل)

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

سریال «خانم میزل شگفت انگیز» (The Marvelous Mrs. Maisel) یک سریال کمدی است که می توان آن را تاثیرگذارترین و جذاب ترین سریال سرویس اینترنتی آمازون در حال حاضر دانست. این سریال داستانی هوشمندانه با طنزی دوست داشتنی دارد که همه گروه های سنی از تماشای آن لذت خواهند برد. وقایع این سریال در دهه ۱۹۵۰ در نیویورک سیتی رخ داده که در آن راشل برازناهان نقش زنی دوست داشتنی به نام میریام میزل را بازی می کند که پس از این که همسرش او را ترک می کند سعی می کند شانس خود را در حوزه استندآپ کمدی امتحان کند و با شوخی های بانمک خود طرفداراین زیادی پیدا می کند.

بدین ترتیب در حالی که زندگی خانوادگی میزل در حال فروپاشی است او فرصتی پیدا می کند که خود را به عنوان یک کمدین موفق نشان دهد، آن هم در روزگاری که این حرفه برای زنان یک تابو به شمار می آید. «خانم میزل شگفت انگیز» جذاب موضوعاتی از قبیل کمدیريال فمینیسم و مقداری از تاریخچه استندآپ کمدی را با هم ترکیب می کند و با بازی خیره کننده برازناهان به یکی از موفق ترین سریال های سال گذشته تبدیل شد که در مراسم گلدن گلوب نیز جوایز متعددی را به دست آورد.

بهترین سریال‌های خارجی برای تماشا در نوروز: سرویس Amazon

اگر چه در این مطلب تنها به ۱۰ مجموعه تلویزیونی برتر سرویس اینترنتی آمازون اشاره شد اما نباید از سریال های جذاب دیگری مانند «نیویورکر تقدیم می کند» (The New Yorker Presents)، «بتاها» (Betas)، «میهن پرست» (Patriot) و «رفیق کارآگاه» (Comrade Detective) و «فقط جادو بهش اضافه کن» (Just Add Magic) اشاره کرد که هر کدام زیبایی های خاص خود را دارند و هر یک می توانستند در این لیست حضور داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خانوم میزل شگفت انگیز خیلی خوب بود سریالش،اما بقیه سریالهای این لیستو ندیدم تاحالا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج