۶۸۷۵۴۶
۳۷ نظر
۵۰۳۶
۳۷ نظر
۵۰۳۶
پ

نامه جمعی از قهرمانان کشتی به مقام معظم رهبری

جمعی از کشتی گیران و کادر فنی تیم های ملی، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان خواستند با توجه به مناسبات اخیر بوجود آمده در ورزش دنیا، به شورای عالی امنیت ملی دستور فرمایند از طریق تشکیل تیم های دیپلماسی مشکل بوجود آمده را حل کنند.

ایسنا: جمعی از کشتی گیران و کادر فنی تیم های ملی، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی از ایشان خواستند با توجه به مناسبات اخیر بوجود آمده در ورزش دنیا، به شورای عالی امنیت ملی دستور فرمایند از طریق تشکیل تیم های دیپلماسی مشکل بوجود آمده را حل کنند.

بنابر اعلام فدراسیون کشتی، متن این نامه به شرح زیر است:

محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دامت برکاته

با سلام و احترام

ضمن آرزوی سلامتی برای حضرتعالی و سربلندی ایران عزیز در تمامی عرصه ها، به استحضار می‏ رساند، کشتی و ورزش، از معدود عرصه هایی است که با کمترین هزینه، پرچم پرافتخار کشورمان را برفراز تمامی پرچم های ملل دنیا قرار می دهد و همه جهانیان بهنگام نواختن سرودملی مان می ایستند و ادای احترام می کنند. اما امروز با قدرت گرفتن مناسبات سیاسی رژیم صهیونیستی در "کمیته بین المللی المپیک"، کشتی و ورزش کشور با مسئله محرومیتهای سنگین و تعلیق رشته های ورزشی، بسیار متفاوت از شرایط قبل مواجه می باشد. دغدغه مهمی که رفع نشدن آن، هر لحظه ممکن است منجر به تعلیق کشتی و ورزش کشور شود.

این بدان معنا نیست که ما می‌خواهیم در مورد رسمیت یا عدم رسمیت رژیم صهیونیستی صحبتی داشته باشیم هرگز و بطور قطع مرجع تصمیم گیری در این باره نهادهای دیگری هستند.

اما تمامی کشتی گیران و ورزشکاران ملی خواستار آن هستند، که باتوجه به شرایط جدیدی که در فضای مدیریتی ورزش در دنیا شکل گرفته و خطر محرومیت های پیاپی، که قهرمانان و مربیان ملی ما را تهدید می کند، و صدالبته مطمئن هستیم این وضعیت به هیچ وجه مد نظر حضرتعالی نیز نمی باشد، دستور فرمایید شورای عالی امنیت ملی، با ابلاغ این موضوع مهم، به دستگاه دیپلماسی کشور و تشکیل تیمهای دیپلماسی، با ورود به "کمیته بین المللی المپیک"، جلودار حمایت از عرصه افتخارافرینی برای کشور عزیزمان ایران و قهرمانان ملی اش باشند.

در واقع لازم است این مراجع، تمام تلاش خود را به کار بندند تا موضوع محرومیت ورزشکار، مربی، کشتی و ورزش کشور را، در صورت عدم مبارزه با کشتی گیران و ورزشکاران عاریتی رژیم صهیونیستی، از طریق مذاکره و تعاملات مستقیم و غیرمستقیم و سایر ابزارهای دیپلماتیک با "کمیته بین المللی المپیک" و نیز رایزنی با سایر کشورهای اسلامی و دارای مواضع مشترک در جهان برطرف نمایند، تا ضمن حفظ سیاست های نظام سیاسی و اعتقادی کشور، موضوع اعمال محرومیت ها که بعنوان ابزاری جهت تخریب مسیر کسب افتخار قهرمانان ملی کشور، اسباب سوء استفاده قدرتهای سیاسی حاکم بر "کمیته بین المللی المپیک" گردیده است، متوقف شود.

رهبر گرانقدر، تمامی سازمانهای مسوول در این میدان ما را تنها گذاشته اند. البته سالهاست ما را تنها گذاشته اند. اما الان شرایط مانند قبل نیست. پیش از این در صورت عدم رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی، کسب نتیجه در همان مسابقه را از دست می دادیم، اما اکنون صحبت از چند سال محرومیت و حتی محرومیت مادام العمر است. آنهم نه فقط ورزشکار، بلکه مربی و رشته ورزشی وی هم محروم می شوند...

ما مردانه جنگیم، اما هیچکدام از سازمانهای مسوول نمی خواهند در شرایط بغرنج و پیچیده امروز، در حمایت از کشتی گیران و ورزشکاران ملی پوش در کنار ما بایستند.

دستور اقدام عاجل از سوی حضرتعالی در این زمینه ، به شورای عالی امنیت ملی، موجب آرامش خاطر ما فرزندان و سربازان ایران زمین است.

توفیق روز افزون شما را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بیچاره ما مردم !!!!!!!!!!!!!

    • محسن

      شهیدان هشت سال جنگیدن هیچ منت و... سر مردم نزاشتن بعدا شما چند بار از مسابقه محروم شدید میخواید پا روی شرف و انسانیت بزارید و با رژیم کودک کش مسابقه بدید

      پاسخ ها

      • علی

        .یکی جواب بده که چرا ورزشکاران لبنانی.سوری وفلسطینی با اسراییلیها مسابقه میدهند ولی ایرانیا بخاطر اونا مسابقه نمیدن

      • مهدی

        داداش گلم،لطفا شهیدان را عین وام های میلیاردی و رانت و شغل های مدیریتی مصادره نکنید.

      • بدون نام

        سنه نه

    • بدون نام

      باید به خواسته بر حق کشتی گیران توجه کنند

    • بدون نام

      همه کشورهای دنیا به رسمیت می‌شناسن حالا اصرار ما چه نمی‌دونم!
      .

    • بی نام

      ککاش یکبار بجای لجبازی با ورزشکارامون همراه شن

    • بی نام

      جالبش اینه خود فلسطینی هاو اسراییلی ها با هم رقابت میکنن که اتفاقا فلسطینی ها میخوان برنده بشن که از غرورشون دفاع کنن.اونوقت ما...

    • بدون نام

      چه دل خجسته ای دارنا.توی این کشور خییییلی مهمتر از قهرمانان ملی بین الملی و جهانی مردم عادی کشور های دیگه مثل فلسطین لبنان سوریه و عراق اند.حالا این وسط چندتا ورزشکار که تنها درامد و عشقشون ورزش و مداله مادام العمر محروم بشن و زندگیشون تباه بشه مگه اصلا مهمه؟؟؟؟

    • نامشخص

      یا عزت مندانه محروم میشویم یا ذلیلانه ادامه میدهیم.کدامیک؟کشتی گیران پاسخ دهند

      پاسخ ها

      • عـمـر

        فقط مسابقه با اسرائیل ذلالت میاره؟
        بازی با عربستان در زمین بی طرف ذلالت نمیاره؟
        رد بازی دوستانه از طرف فلسطین ذلالت نمیاره؟
        مگه ما دلمون برای یمنی ها نمیسوزه؟پس چرا تیم های فوتبالمون جلوی عربستانی ها انصراف نمیدن؟
        تنها رشته های کشتی و کاراته برامون افتخار میارن ک اونم خودمون داریم نابودشون میکنیم

    • نگار گرگعلی 11ساله از،،،،،

      کو مسئول چی .کی.،دلتون خوشه

    • بدون نام

      خداکنه قبول کنه

    • رهگذر

      دم خادم گرم
      ثابت کرد واقعا مدیره و به فکر زیر دستاش هست
      کاش همه مسولا مثل اون بودن

    • بدون نام

      مهم فلسطین عراق لبنان سوریه یمن میانماره....

    • بدون نام

      ما هیچوقت اسرائیلو به رسمیت نخاهیم شناخت ولی این معنیش نیس که باهاشون مسابقه هم ندیم... به نظرم مسابقه بدیم و ورزشکارا قول بدن برنده رقابت باشن و اگه بازنده بودن اونوقت خودمون از ورزش محرومشون میکنیم و این عادلانه ترع:)

    • بدون نام

      وقتی.تمام.کشورهای.اسلامی.حتی.فلسطین.با.اسراییل.کشتی..میگیرند. من. چرا

    • بدون نام

      تیم فوتبال فلسطین بازی دوستانه با ما را رد کرد بعد خودش رفت با تیم اسرائیل بازی کرد

    • بدون نام

      کی تموم میشه سیاسی کاری درورزش

    • بی نام

      به نظر من باید با اسرائیلیها مسابقه بدن و چنان بلایی سرشون بیارن که مضحکه دنیا بشن نه اینکه انصراف بدن و محرومیت براشون پیش بیاد خیلی از ورزشکارامون که چند سال زحمت کشیدن و به این جایگاه رسیدن از دور مسابقات حذف شدن

    • کشتی گیر

      بیشترین. افتخار رو تماشای گیر ها میارم. ولی حقوقمون از همه ورزش ها کمتره

    • علیرضا

      ماباید به کشتیگیران باید بسیار ارزش بگذاریم

    • بدون نام

      آقای نا مشخص محرومیت با نابود شدن یکیه تو چه میدانی دعوا بر سر چیست

    • بدون نام

      کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش باید خواستار تصمیم گیری نظام در این مورد باشد اما اونها به میز و پستشان چسبیدند و ورزشکاران بیچاره برای نجات ورزش این کشور باید جور اونها را بکشند.

    • بدون نام

      اسراعیل باید نابود شود فرمانده ای گرانقدر بسیج پای شماوززشگارها را قلم میکند مبارزه کنید وسلام

    • بدون نام

      ..صدام اعدام شد براش عزای عمومی اعلام کردن، الانم داوطلب میرن یمن بجنگن ، همشون هم به ایرانیا میگن بدتر از اسراییل ،....حالا پهلوان های ما باید بخاطر اینا محروم بشن؟؟؟!!!

    • 021

      بنظر من اصلا کشتی رومنحل کنیم بهتره تا بخاییم رژیم کودک کش و غاصب را به رسمیت بشناسیم...و من مطینم ازچندسال دیگر این اتفاق نمی افتد که باانها در مسابقات کشتی روبرو شویم..چون اسراییل به لطف الهی ....اینده را نخواهد دید.......

    • بدون نام

      ما با خودمون داریم دشمنی میکنیم نه اسرائیل و آمریکا و. ..

    • محمد

      عزیزان پیامم شاید اینجا بی ربط باشه اما مطالب سایتتون باز نمیشه

    • جمشید

      خب چرا با اسرائیل غاصب و بچه کش مسابقه ندن.بذارین مسابقه بدهند و اونا رو شکست بدن.اونوقت با افتخار میگیم تو ورزش شکستشون دادیم

    • بدون نام

      كشتي گرفتن يا هر ورزش ديگه با اسرائيل يعني سر زبون افتادن اسم اين كشور و شهرتش تو دنيا. قدرت ايران رو تو ورزش و سياست دست كم نگيريد اسرائيليا آرزوشونه جلو قهرماناي ايران بازي كنن حتي اگه شكست بخورن چون بخاطر پخش مسابقات و تبليغات اسم اونا و كشورشون ميوفته سر زبون ها و اين بزرگترين تبليغ واسه اين رژيم غاصب و نامشروع هست و اصلا اونا همينو مي خوان كه بگن ما هم هستيم.. پس نگيد بازي كنن و شكستشون بدن و اين حرفا.. بحث برد و باخت نيست بحث اينه كه رژيمي نبايد وجود داشته باشه كه حالا بياد تو مسابقه و ببازه

      پاسخ ها

      • جمشید

        خخخ.کل دنیا دارن با اسرائیل مسابقه میدن اونوقت اونا له له میزنن که با ایران مسابقه بدند تا به سر زبونا بیوفتن.جوک قشنگی بود

    • زهرا

      سلام.نامه ای که دل آدمو به درد میاره.
      کشتی محروم،در حال محروم شدن!
      همیشه سیاست سرزمینمون روی ضعیف ترین ها حساب میکنه.امیدواریم به این مساله رسیدگی بشه و یک نفر جوابگوی نه کشتی گیرها بلکه همه ورزش دوستان سرزمینمون باشه.

    • محسن

      موضوع اسرائیل شده لج و لجبازی چپ و راستی.یکی نیست بپرسه اخه پس چرا ما باانگلیس و امریکا که پدر رژیم ظالم اسرائیلی هستش بازی می کنیم.اما با خود اسرائیلی ها نه.

    • مونتلا

      واقعا حرف حق میزنند

    • هادی

      مــــرگ بــــــــر اســرائـیل

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج