۶۸۸۰۶۹
۱۰۹ نظر
۵۰۱۲
۱۰۹ نظر
۵۰۱۲
پ

حمله به سفارت ایران در لندن

حمید بعیدی‌نژاد سفیر ایران در انگلیس دقایقی پیش تأیید کرد که افرادی سفارت تهران در لندن را مورد تعرض قرار داده‌اند. بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان اعلام کرد که متعرضان به سفارت ایران در لندن دقایقی پیش توسط پلیس انگلستان دستگیر و با دخالت پلیس مسئله تمام شد.

خبرگزاری مهر: بعیدی نژاد در پیامی در شبکه اجتماعی توئتیر نوشت: دقایقی پیش اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شکستن پرچم در حال شعار علیه مقامات کشور، لعن عایشه، ابوبکر عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود آنها با چماق و قمه دیده شدند.

منابع خبری نیز اعلام کردند که عده ای با عنوان حمایت از بیت سید صادق شیرازی و اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی امروز در لندن متعرض سفارت ایران در این شهر شده و با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش آوردند.

حمله به سفارت ایران در لندن

این افراد که تصاویر سید صادق شیرازی و سید حسین شیرازی را در دست دارند، وابسته به گروهی با عنوان هیات «خدام المهدی» هستند که در حومه لندن فعالیت دارند.

شبکه ماهواره ای فدک که گفته می شود وابسته به یاسر حبیب (کویتی الاصل) است و ارتباط خاص با هیات خدام المهدی دارد پوشش پر رنگی به این ماجرا داده است.

شبکه ماهواره ای فدک دیدگاه های تندی راجع به ایران و بر دیدگاه های اختلافی بین تشیع و اهل سنت تاکید و اصرار می ورزند.

بر اساس اعلام شبکه بی بی سی، پلیس لندن می‌گوید ساعت ۱۶:۲۰ به وقت محلی به آنها گزارش شده است که افرادی وارد سفارت ایران شده‌اند. به گفته پلیس این اشخاص چهار نفر هستند و ماموران در حال رسیدگی به وضعیت هستند. هنوز کسی بازداشت نشده است.

فرقه شیرازی که از آنها به عنوان «شیعه انگلیسی» هم یاد می‌شود، تحت تاثیر فردی به‌نام سید صادق شیرازی است. طرفداران وی از جمله «یاسر حبیب»، صاحب شبکه تلویزیونی ماهواره‌ای الفدک، عموما به نشر مطالب تفرقه‌برانگیز در جهان اسلام شهرت دارند. شبکه تحت مدیریت یاسر حبیب، اقدام به پخش زنده تعرض به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن کرده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در شهریور سال 1395 در خصوص این فرقه و فعالیت‌های آن فرموده بودند: «اینکه شما می‌بینید رادیوها یا تلویزیون‌هایی در دنیای اسلام به وجود می‌آید که کار آنها این است که به‌عنوان شیعه و به نام شیعه، به بزرگان مورد اعتقاد بقیّه‌ی فِرق اسلامی بدگویی کنند، این معلوم است که بودجه‌اش بودجه‌ی خزانه‌داری انگلیس است؛ این بودجه‌اش بودجه‌ی انگلیس [است‌]، این شیعه‌ی انگلیسی است.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آذرماه همان سال نیز فرمودند: «امروز شما ملاحظه کنید از منتهاالیه شرق آسیا در میانمار مسلمان‌کشی هست، تا غرب آفریقا در نیجریه و امثال اینها؛ همه‌جا مسلمانها [کشته می‌شوند]؛ حالا یک‌جا به دست بودایی کشته می‌شوند، یک‌جا به‌ دست بوکوحرام و داعش و امثال اینها کشته می‌شوند. یک عدّه‌ای هم در این آتشها می‌دمند؛ شیعه‌ی انگلیسی و سنّی آمریکایی مثل هم هستند؛ همه، دولبه‌ی یک قیچی هستند؛ سعیشان این است که مسلمانها را به جان هم بیندازند؛ این پیام اراده‌ی تفرقه است که اراده‌ی شیطانی است؛ امّا پیام وحدت این است که اینها از این اختلافات عبور بکنند، در کنار هم قرار بگیرند، با هم کار کنند.»

انتظار می‌رود با احضار سفیر انگلستان به وزارت امور خارجه، مراتب اعتراض تهران به بی‌تدبیری لندن در دفاع از اماکن دیپلماتیک ایران به طرف انگلیسی ابلاغ گردد.

اعتراض شدید ایران به دولت انگلیس

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی وزارت امور خارجه از اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران به دولت انگلیس در پی تعرض به سفارت کشورمان در لندن خبر داد.

در پی ورود چند نفر از هواداران یک فرقه تندروی مقیم انگلیس به بالکن سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن و اهانت به پرچم مقدس کشورمان، بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: بلافاصله پس از وصول این خبر آقای دکتر عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به سفیر انگلیس در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات‌های کشورمان در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.

قاسمی افزود: سفیر انگلیس در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلیس گفت: پلیس ضدشورش انگلیس در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد.

وی گفت تمامی اقدامات لازم برای محافظت از جان دیپلمات‌های ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.

متعرضان به سفارت ایران در لندن دستگیر شدند

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، اعلام کرد که متعرضان به سفارت ایران در لندن دقایقی پیش توسط پلیس انگلستان دستگیر و با دخالت پلیس مسئله تمام شد.

قاسمی همچنین در اظهارنظری با اعلام ختم این غائله نمایشی خواستار محاکمه و مجازات آمران و عاملان این اقدام شد.

به گزارش فارس، چهار هوادار یک فرقه تندروی مقیم انگلستان ساعاتی قبل به سفارت ایران در لندن تعرض کرده و با ورود به بالکن سفارت جمهوری اسلامی ایران به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران اهانت کردند.

بلافاصله پس از وصول این خبر سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه مراتب اعتراض شدید جمهوری اسلامی ایران را به نیکلاس هاپتون سفیر انگلستان در تهران منتقل کرده و خواهان محافظت کامل پلیس از دیپلمات‌های کشورمان در لندن، و برخورد فوری پلیس با مهاجمین شد.

بهرام قاسمی در این باره گفت که سفیر انگلستان در تهران نیز ضمن ابلاغ عذرخواهی رسمی دولت انگلستان گفت: پلیس ضدشورش انگلستان در محل حضور یافته و اوضاع را تحت کنترل دارد.

وی گفت تمامی اقدامات لازم برای محافظت از جان دیپلمات‌های ایران و جلوگیری از ورود مهاجمین به داخل سفارت به عمل آمده است.

*وظیفه دولت انگلستان در حفاظت و حراست از اماکن دیپلماتیک و دیپلمات‌های ایرانی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، ضمن تایید خبر تعرض تعدادی عناصر تفرقه افکن و منحرف به سفارت ایران در لندن بیان کرد: در حال بررسی موضوع از طریق سفارت ایران در لندن و سفارت انگلستان در تهران هستیم.

وی با بیان اینکه با لندن در تماس هستیم، تصریح کرد: دولت انگلستان موظف است به طور جدی و قاطع وظایف خودش را در حفظ و حراست از اماکن دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران و دیپلمات‌های جمهوری اسلامی ایران انجام دهد و متجاوزان به حریم دیپلماتیک را سریعا دستگیر و مورد پیگیرد قرار دهد.

قاسمی تأکید کرد که برخلاف اخبار منتشر شده سفارت ایران در لندن اشغال نشده و تنها عناصر تفرقه افکنان که تعداد اندکی بوده‌اند به بالکن سفارت وارد شده‌ و پرچم ایران را پایین کشیده و پرچم خود را برافراشته‌اند.

*بعیدی‌نژاد: همکاران همه در داخل سفارت در آرامش و امنیت هستند

به گزارش فارس، «حمید بعیدی‌نژاد»، سفیر ایران در انگلیس نیز با تأیید تعرض عده‌ای به سفارت ایران در لندن در حساب کاربری‌اش در توئیتر نوشت: «دقایقی پیش تعداد اندکی از طرفداران فرقه شیرازی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض کرده و با شکستن پرچم، در حال شعار علیه مقامات کشور، و لعن عایشه، ابوبکر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه دیده شدند. پلیس در محل حاضر است.»

وی در توئیتی دیگر با انتشار تصویری نوشت: معترضان فقط روی بالکن بیرونی ساختمان سفارت بوده و در محاصره پلیس هستند. همکاران همه در داخل سفارت در آرامش و امنیت هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امیدوارم دولت برخورد مناسب نشون بده و منفعل نباشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هر كي از اين قضيه ناراحت نشده و بهش برنخورده وطن فروش و بي غيرته..خاك دو عالم به سرش

      • بدون نام

        اینا دیگه کی هستند؟ این موجودات عجیب و غریب چی اند روز به روز هم زیاد میشن. ممد حسینی و بقیه کورکچلها کم بودند اینها هم اضافه شدند! فرقه شیرازی دیگه چه صیغه ایه؟!!!! راست میگن انگاری که غربیها دارند زمینه چینی می کنند برای بهم ریختن مملکت

      • 09:32

        فقط شما اورجینالید و فقط شما خوب فقط اسم کم نیارید صلبات

    • بدون نام

      إينا ديكه جه فرقه أي هستن؟

    • بدون نام

      وقتی نظرهارو نشون نمیدین خواهشا این گزینه رو حذف کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما همون هایی هستید که به کامنت بالایی که پرسیده اینها دیگه کی هستند هم منفی دادید؟!! سازماندهی شده هستید یا از سر لجبازی منفی می دهید؟! چون قاعدتا آدم عاقل با هر فرقه مزخرفی که قراره مملکت رو بهم بریزه(مثلا این گروه که قراره دعوای شیعه و سنی راه بیاندازند و احیانا پای داعش رو هم وسط بکشند) موافقت نمی کنه!

    • بدون نام

      اه بیشعورا

    • بدون نام

      آقا روحانی کلاه شون رو بالاتر بزارن

      پاسخ ها

      • پرسپولیس کجا کیسه کجا

        من خودم مخالف روحانی ام ولی خداییش چه ربطی داره به روحانی؟

      • بدون نام

        چه ربطی به روحانی داره ابله!!!

    • قاسم حمیدی

      واقعا متاسفم

    • بدون نام

      دمشون گررم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی تمام این دار و دسته های عجیب غریب که روز به روز هم دارند زیاد میشن مملکت رو بهم ریختند و در داخل خونه ات هم امنیت نداشتی بهت میگم دمشون گرم چه معنی میده .افسوس که عوام فقط وقتی می فهمند که کار از کار گذشته

    • بدون نام

      فرقه شیرازی!!!!

      پاسخ ها

      • علی

        بله طرفداران شیخ صادق شیرازی که چندسال پیش هم به آقای بهجت توهین کرده بود

      • بدون نام

        سواد انگلیسی که ندارید برید از سایتهای خارجی کسب اطلاع کنید فقط از آمد نیوز و خزعبل نیوز اخبار رو دریافت می کنید که اونها هم بدتر از صداسیما خر گیر آوردند و بهشون هر جور بخوان مزخرف تحویل میدن!

    • احسان

      لعنت بهشون

    • بدون نام

      این فرقه از کجا اومده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از جهنم

    • بدون نام

      این فرقه ها علف هرز هستن که باید سمپاشی بشن

    • بدون نام

      روحانی و ظریف جرات هیچ کاری رو ندارن ذلت تا کی ؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • مینا

        چکارشون کنند؟

    • بدون نام

      اقای شریتمعداری کجایی اصلا در ایران هستی یا نه از کدام حقیقت از کدام صداقت مگر در کشور حقیقتی وجود دارد همه به هم دورغ میگویند زیر اب هم را میزنند مگر نمیبینی چه اشفته بازاری شده بگردید دنبال عوامل عاملین انهایکه خوردن بردن اموال بیت المال را بنام خانوادهایشان زدند در کاخهای ان چنانی زندگی میکنند وکوخ نشینها را نمیبیند گرسنه ها را نادیده میگرد بله جناب نتیجه بی در پیکر بودن کشور وداشتن دایه های مهربانتر از مادر دارد این میشود

    • رضا

      این افراد را شناسایی و اعلام اسامی کنید. خود برادران اهل تسنن می دانند که با آنها چه بکنند.

    • زهرا

      چرا شیرازی حالا حوصلشون شده این حرکت و کنن

      پاسخ ها

      • عزیز

        تاجونت بالا بیاد

      • بدون نام

        اگر نطق نکنی می گویند لالی حوصله خانم شیراز مهد تمدن ایرانه و از اندیشمندانش پیداست که سطح فرهنگ و شعور و تلاش مردمش بالاست هر کس جامعه ی ایران بهش افتخار می کند شیرازیه و این فرقه هم از مردم شیراز نیستن نام شهر گل و بلبل و شعر و شعور را لکه دار کردن پس تهمت نزن

    • بدون نام

      فرقه شیعی؟؟؟؟؟ عجب.چرا اختلاف میندازید بین شیعیان با این تیتر ها. چرا راست شو نمیگید چرا به سفارت حمله کردن

    • بدون نام

      چه فرقه های من در آوردی ای!!!!

    • سلام

      چهار نفر بیشتر نبودن این همه سر صدا نداره که .خودتون یادتون رفت گله ای می ریختین داخل سفارت خارجی

    • بدون نام

      چیزی که عوض داره گله نداره. وقتی سفارت انگلیس و عربستان رو دیوارشو بالا میرفتن چرا اعتراض نکردن و جلوشون رو نگرفتن. ؟؟؟

    • تاجیک

      ماهم یه فرقه تبریزی هستیم
      گفتم که آماده باشین
      هیهیهیهی

    • بدون نام

      دلیل شو هم شفاف بگو برترینها. جانب دارانه تیتر نزن

    • بدون نام

      احسنت کارخوبی
      کردن

    • میثم

      مسؤلان نالایق برای مردم چه کاری انجام دادند . که خواستار برخورد با آنان
      هستید . رسیدگی به وضعیت کشور و مردم ایران واجب تر است
      منافع سفارت برای آقازاده‌ها و مسئولان کشور و ثروتمندان است .
      ........ به فکر مردم و کشور باشید نه سفارت .....

    • A 21

      از بیکاری میشینن فرقه درست میکنن
      فرقه شیرازی! فرقه دراویش! فرقه پیاز اغلو

    • بدون نام

      لعنت به انها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت به هر کسی که به مقدسات دیگران توهین می کنه اینا یه مشت ترسوی سگ صفت هستن جرات دارن بیان جلو روی اهل سنت فحاشی کنن تا ببینن چه بلایی سرشون خواهد آمد
        البته اگر شناسایی بشن الانم زندگیشون مشکل خواهد شد کثافت های بی غیرت

    • بدون نام

      فقط شیعه شما اورجیناله و بقیه آمریکایی و انگلیسی؟؟؟؟؟؟؟ عجب

    • بدون نام

      خوبه طرف تو عراق هست.چه ربطی به انگلیس داره.ماله نکشید بیخود

    • سرخورده ی ایرانی

      متاسفم... یک زمانی ایرانی ارج و قرب زیادی داشت اما الان...

    • بدون نام

      تو خارج هم خودمون به سفارت حمله می کنیم ! کلا باید این نوع اعتراض را به اسم ایران ثبت بشه ! خواهشاً در حفظ این میراث ماندگار !!! کوتاهی نکنید

    • بدون نام

      هعی....خداااااا

    • بدون نام

      چیزی که عوض داره گله نداره یادتونه سفارت میگرفتید

    • بدون نام

      چرا نظرات چاپ نمیشه

      پاسخ ها

      • صغری بیسیم

        چون بزدل جان بدون نام هستی

    • بدون نام

      جهت اطلاع دوستان اقای شیرازی از مراجع تقلید. شیعه هستن که الان در بازداشت هستن

    • بدون نام

      چقدر این صحنه ها اشناست

    • مجید

      فرقه شیرازیها ( سیدصادق شیرازی) که تمام هزینه شبکه های تلویزیونی و تبلیغاتی آنها توسط دولت انگلستان تامین میشه .
      الهیاری آخوند انگلیسی و یاسر الحبیب داماد برادر صادق شیرازی در شبکه های به ظاهر شیعی سالهاست با توهین به اهل سنت عامل بسیاری از درگیری هاو دشمنی ها در خاور میانه هستند .
      البته حماقت این گروه و اشغال سفارت ایران در لندن با همکاری پلیس انگلستان باعث شد این فرقه منحرف به سرعت متلاشی بشه . اگر چه این متلاشی شدن برای ایران بدون هرینه نخواهد بود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مهم نیست سگ ها همیشه درحال پارس کردن هستن کاری جز این ازشون بر نمیاد

      • بدون نام

        الان در زمانه ای هستیم که عوام از سر لجبازی و بدبختی طرفدار ترامپ و بن سلمان و انگلیس و بقیه بر و بچ شدند .مغزشون هم کار نمی کنه که اینها هم دنبال منافع خودشون هستند نه راحتی مردم ایران! مسئولان احمق هم که در توهمات خودشون غرق اند ...بد روزهایی در انتظار ایرانه

    • بدون نام

      این شیرازی از دراویش بدتره خدا لعنتش کنه.

    • خسرو

      فرقه شیرازی. ؟؟؟ هر چی انگ بود به تمام دنیا زدیم حالا با کمبود اسم فرقه روبرو شدیم وهی از خودمون اسم در میاریم خدایی اخرشیم

    • بدون نام

      این فرقه نیست....بلکه ...شیعه هستند وبودند...ومقلدین آیت الله شیرازی هستند از مراجع تلقلید... شیعه دوازده امامی مانند خودمان...نه..فرقه..هستند ونه جدید الاحداث هستند... واز مدافعین سر سخت اهل بیت علیهم السلام هستند...وهیچ خلیفه ای.... جز وصایت پیامبر در خصوص حضرت علی قبول ندارند..وبه خلفآء اموی وعباسی وسه خلیفه راشدی...غاصبی میگویند..یعنی غصب ولایت وامامت علی علیه السلام کرده اند..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پس فرقشون چیه عجبا !!!!

      • بدون نام

        این جماعت افرادی هستند که بین شیعه و سنی اختلاف می اندازند .بخش بزرگی از مردم ایران سنی هستند.دور تا دور ما رو داعش گرفته بعد یه عده دیوانه اومدند به خلیفه ها فحاشی می کنند.می فهمید از چی طرفداری می کنید؟!

      • بدون نام

        ملکه انگلیس حامی شیعه شده و بودجه شبکه هاشون انگلیس میده اینا پازل دشمن اند و با داعش کامل میشن میده

    • ناشناس

      الا برکت ا......

    • احمد جوادی مقدم

      هردم ازاین باغ وبری میرسد تازه تازه ترازتازه تری میرسد نمیشه گفت همه این رفتارهاکه درگوشه وکنار ممالک اروپایی وآمریکایی وحتی آسیایی وخاورمیانه وکشورهای همسایه که اکنون وقبل دیده ویاشنیده ایم مربوط به برجام است نه اینگونه مواردحاکی ازقدرت ونفوذ انقلاب اسلامی وحقانیت کشورعزیزمان است که به همه دنیا صادرشده لذادشمنان ایران زمین رابرنمیتابد لذا دشمن همبشه بیداره و درحال نقشه کشی ومقابله بانظام ازهیچ کاری دست برنمیدارد انشاءالله شرش به خودشان برمیگرده ممنون که حوصله کردید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دشمن این نظام امثال شما ها هستند. موفق باشید.

    • مریم

      چقدر شبیه کاری هست که با سفارت عربستان شد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه اونی که سفارت عربستانو گرفت چه اینها محکوم اند . هر اندیشه افراطی محکومه

    • بدون نام

      سانسورچی حیا کن.برترینها رو رها کن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تازه دم عیده باس عیدی و پاداش بگیره نون بنده خدا رو شب عیدی میخواید اجر کنید :)

      • بدون نام

        مجبورن. وگرنه در سایت رو تخته میکنن.

    • مسلم

      لعنت خدا بهشون. جهنم جاهشون.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لعنت همه اونایی که بین مسلمانان تفرقه میندازن تا از آب گل آلود ماهی بگیرن و به مقاصد پلیدشون برسن

    • بدون نام

      از چی میترسی چاپ. نمیکنی

    • بدون نام

      ی مثال هست چیزی که عوض داره گله نداره

    • Hadi

      بیچاره این پرچم مقدس و باستانی که اخیرا مثل خون شهدا شده بازیچه سیاسیت های نادرست و دین سالاری .
      نه مسلمونیم نه زرتشتی نه سکولار... هنوزم نفهمیدم چی هستیم.
      ای کاش تو غرب به دنیا میومدم.

    • آرام

      فرقه ای که به سفارت عربستان در مشهد حمله کردند چه نام داشت ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چقدر ظریف و زیبا گفتی.آفرین

      • بدون نام

        ملت با غیرت حماسه افرین بهشون میگن... خخخخخ

    • بدون نام

      """""""""بد ترین ها"""""""""""""

      ولی خوب کاری کردن
      باید به ایران هم حمله کنن

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه و به جهنم واصلشون کنه که به همسر رسول خدا و نزديکترين يارانش لعنت ميفرستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدا تمام دشمنان رسول و صحابه را لعنت کنید چه انها که در خفا دشمنی میکنند چه کسانی که اشکارا

    • بدون نام

      جیگرم حال اومد. فقط همین

    • بدون نام

      چیزی که عوض داره گله نداره

    • بدون نام

      میدونین چیه همه دنیا بدن فقط ما خوبیم همه دنیا دروغ میگن فقط ما راست میگیم اینقدر به این واون وصله چسبوندیم وصله کم اوردیم اسم یه شهر رو بهشون وصله زدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی چی؟ الان اینها که خودشون دارند خودشون رو معرفی می کنند از اون فرقه نبودند و آزادیخواه تشریف داشتند؟ برای شکم شما به سفارت حمله کردند یا چی؟! چشمهاتون باباقوری داره و اون پرچم ها رو دستشون نمی بینید؟

    • بدون نام

      وقتی قرار نیست نظرات مخالف رو پخش کنید چرا یه بخش به اسم نظرات گذاشتید؟؟؟شما رسما مردم رو دراز گوش فرض میکنید.بخش نظرات رو گذاشتید که فقط نظارت موافق با خودتون رو بذارید؟تخته کنید بابا.دقیقا مثل اینه که بگی تو ازادی که هر نظری دوست داری بدی و کاملا ازدی که نظرتو بگی تا اونجا که نظرت با من موافق باشه وگرنه نظر تو اصلا وجود نداره!!!!

    • بدون نام

      پدر بزرگ‌همین اخوند شیرازی کسی بود که فتوای معروف تحریم تنباکو را ضد انگلیس داد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آهان شما از افراطی های این وری هستید .یعنی وضعیتی شده که هر موجود افراطی ای عقیده خودش رو عقیده مردم می دونه و از وضعیت موجود ناراضیه :)) مردم هم چون یک ناراضی می بینند بهش مثبت میدن :)))

    • بدون نام

      دمشون گرم

    • al8

      مردم رو اذیت نکنید تا مردم دس به قیام نزنند
      مالیاتهای سنگین
      رباحوری مسئولین
      توهین به مردم
      به بازی گرفتن مردم
      سانسور خبر
      اخبار دروغ
      و در اخر دزدی مسئولین مردم رو ب جنون کشیده

    • بدون نام

      حاصل خفقان همین چیزا میشه!

    • حمید

      گرفتن سفارت بده؟؟؟؟ پس‌ ما خودمون چرا....

      ولش کن ، دو تا چایی بیار

    • بدون نام

      فقط شما خوبید همه دنیا بد و کافرن

    • الف

      خوب مگه مقامات ومسولین مانمیگن اینها فرقه شیرازی شیعه انگلیشی هستند؟پس چراپلیس انگلیش داخل کشورخودش اقدام به دستگیری این افراد نموده!!

    • الف

      اگر این گروه فرقه سیدصادق شیرازی شیعه انگلیشی هستند!؟پس چراپلیش انگلیش اقدام به دستگیری افرادحامیان گروه خودش نموده!؟

    • بدون نام

      خخخخخخخخ حتما انتظار دارید من کامنت هم بذارم...خخخخخخ
      آخه اصلا یه کلمه هم بنویسم سانسور میکنید که....خخخخ

    • بدون نام

      ایول

    • بدون نام

      سفارت نوردی مد شده
      هر کسی ان درود عاقبت کار که کشت

    • کاوشگر فضایی

      لعن بر هر چی فرقه انحرافی ...

    • بینام

      مثلی است که میگویند لا

    • بینام

      مثلی است که میگویند لاک که شل شود خمیر اب پس میدهد از خیابان پاسداران چه خبر در فراسه دو نفر مامور زخمی میشوند رئیس جمهور فرانسه میگوید به کشور فرانسه حمله شده مامور مارا ناجوانمردانه به شهادت میرسانند تا حالا خبری از اعدام نیست جل %

    • بهناز

      ما ک تا دری به تخته میخوره از سفارت اینو و اون میریم بالا الان واقعا حقمونه

    • بدون نام

      سفارت بگیری سفارتت میگیرن!باسواری زیر بگیری با اتوبوس زیر میگیرن!چوب خدا کی گفته صدا نداره چوب خدا وقتی بزنه صداش کل دنیارو میگیره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کسی که از زیر گرفتن سرباز وظیفه دفاع می کنه یه روز سرباز وظیفهء خودش رو هم زیر می گیرند .بله دنیا این جوریه!

    • جمشید

      مث اینکه سفارت نوردی به لیست ورزش اضافه شده.قراره به زودی هم مسابقات جهانی سفارت نوردی در ایران برگزار بشه

    • بنده خدا

      لغت خدا بر تمامی فرق ضاله و منحرف . دولت غافل نشه ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و خداوند گاو را افرید تا بدون تحقیق شاخ زند

      • بدون نام

        فرقه کجا بود بنده خدای ساده دل؟
        اینا رو همه مخالفا اسم فرقه میذارن

    • بدون نام

      لعنت به اسلام

    • مقدم

      قطعا هرگروه وهرکسی به نزدیکان ویاران پیامبراسلام منجمله خلفای راشدین حضرات عثمان وعمر وحضرت ابوبکر وعاشیه همسررسول خدا بدوبیراه ولعن بگویدیقینا رسوا ونابود خواهدهرکس وهرکجا میخوادباشه!!

    • بدون نام

      به راستی که ما ملتی هستیم که چون طاقت شنیدن صدای مخالف خودمون رو نداریم زود شروع به انگ زدن میکنیم

      التماس تعقل تفکر تدبر
      خوش باشید با اینهمه جهل

    • بدون نام

      همه این فرقه ها انشاء‌الله نابودبشن،،،اینا هیچ غلطی نمی تونم بکنن،ما کشورمونو دوسداریم

    • حمید

      نخود مغزی .فقط همین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج