۶۸۸۱۹۳
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

برج ساز ربوده شده چگونه کشته شد؟

دو مرد جوان با طراحی سناریوی گروگانگیری، یک مرد برج‌سازرا ربودند تا دو میلیارد تومان از خانواده‌اش باج خواهی کنند اما نقشه آنها با فرار گروگان و مرگ او طور دیگری رقم خورد. دو متهم پرونده در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز، به اتهام قتل و گروگانگیری محاکمه شدند.

روزنامه ایران نوشت: دو مرد جوان با طراحی سناریوی گروگانگیری، یک مرد برج‌سازرا ربودند تا دو میلیارد تومان از خانواده‌اش باج خواهی کنند اما نقشه آنها با فرار گروگان و مرگ او طور دیگری رقم خورد. دو متهم پرونده در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز، به اتهام قتل و گروگانگیری محاکمه شدند.

به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این ماجرای مخوف، سال ۹۳ با ناپدید شدن جوان برج‌ساز در خیابان تهرانپارس شروع شد. در حالی که کارآگاهان تحقیقات تخصصی را آغاز کرده بودند افراد ناشناسی در تماس تلفنی با خانواده برج ساز جوان، از ربوده شدن وی خبر دادند و برای آزادی‌اش دو میلیارد تومان از خانواده‌اش خواستند. چند روزی ازاین واقعه گذشته بود که مأموران پلیس کرج هنگام گشت به خودرو آدم ربایان ظنین و در بازرسی با جسد مرد جوانی روبه‌رو شدند.

با انتقال جسد به پزشکی قانونی مشخص شد قربانی ماجرا براثر شکستگی شدید ستون فقرات و کمرش جان باخته است. ازسوی دیگر دو سرنشین خودرو برای بازجویی به اداره آگاهی منتقل شدند و کارآگاهان جنایی دریافتند جسد پیدا شده متعلق به مرد جوان برج‌سازی است که چند روز پیش توسط گروگانگیران در تهران ربوده شده و به کرج انتقال یافته بود.

دو متهم پرونده در همان بازجویی‌های مقدماتی به قتل برج ساز جوان اعتراف کردند. آنها پس از بازسازی صحنه گروگانگیری و تکمیل پرونده، در شعبه یکم دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه ایستادند.در ابتدای جلسه خانواده مقتول خواستار قصاص متهمان شدند. سپس دو متهم در برابر قضات قرار گرفتند و گفتند اتهام گروگانگیری را قبول دارند اما اتهام قتل برج ساز را نپذیرفتند. آنها ادعا کردند، مرد برج‌سازهنگام فرار از پنجره ساختمان، طنابی را برای این کار پیدا کرده و هنگامی که از ریسمان آویزان شده بود از طبقه سوم به پایین سقوط کرد.

در پایان جلسه محاکمه، قضات دادگاه وارد شور شدند تا حکم خود را درباره متهمان صادر کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به کسی چه ربطی داره
      مردم پولدار باشن
      به چه قیمتی
      ی نفر کشتید

      پاسخ ها

      • شش ساله شمال

        چ خبره.خدایاخودت برسان.

    • فاطیما

      آخه از خدا بی خبرا اگه شما اینکارو نمیکردین اوم بدبخت هم لازم نبود فرار کنه و سقوط کنه ...
      باید دوتاتون اعدام بشین

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فاطيما جان من موندم از این که ماها نداریم یعنی وضع مالی خوبی که چه عرض کنم. مسناجریم آن هم مثل یک مرغ دانی است پول نان شب هم نداریم چون بیکاریم، با این حال خدا را شکر می کنیم، اما طوری معلومه اگه پولدار باشی بیشتر جانت در خطره!! کسی نیست به این دو نفر آدم ربا که متهم هستن بگه بابا این برج ساز ممکنه پولهای آنچنانی به جیب زده، ولی تعدادی فقیر بیچاره را حداقل نان شب تعدادی را بخور نمیر فراهم میکرده، خلاصه اگه نداشته باشی مثل ما از گرسنگی میمیری، اگر هم داشته باشی، می دزدنت تا پولهات را بگیرن و عاقبت می کشنت و به قتل میرسی، پس بهتر است از گرسنگی در خانه خودت، همون مرغ دونی گرسنه بمیری، این بهتر بنظر میاد،

    • بدون نام

      چه عجب اینا نمیگن مامشروب خورده یا شیشه کشیده بودیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج