۶۸۸۶۵۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وب سایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.
جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

پس از فیلم های «جونو» و «بزرگسال جوان» سومین همکاری بین جیسون رایتمن (کارگردان) و دیابلو کودی (نویسنده) با بازی شارلیز ترون در نقش مارلو، مادر سه بچه، در فیلم «تالی» (Tully) رقم می خورد. سه نوزاد مارلو او را به نقطه انفجار رسانده اند تا اینکه تالی (مکنزی دیویس) که پرستار شب است، سر می رسد و از بار روی دوش او می کاهد. فیلم «تالی» که در جشنواره فیلم ساندنس نقدهای بسیار خوبی دریافت کرد، قرار است 20 آوریل 2018 روی پرده سینماها برود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

«مری پاپینز بازمی گردد» (Mary Poppins Returns) در دهه سی در لندن اتفاق می افتد، جایی که مایکل (بن ویشا) و جین (امیلی مورتیمر) بنکس حالا دیگر بزرگ شده اند. پس از آنکه مایکل یک تراژدی را پشت سر می گذارد، مری پاپینز (با بازی امیلی بلانت که جایگزین جولی اندروز در سال ۱۹۶۴ می شود) باز می گردد تا به خانواده بنکس کمک کند و از یک چراغ افروز خیابانی با بازی لین-مانوئل میراندا کمک می گیرد. این فیلم که نوبت اکران ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ دارد، توسط راب مارشال کارگردانی شده که کاراکترهای جدیدی از کتاب های پی ال تراورس از جمله تاپسی (مریل استریپ) و بانوی بادکنکی (آنجل لنسبری) را معرفی کرده است.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

بندیکت کامبربچ در انیمیشن ماجرایی جدیدی که برای یکی از آثار کلاسیک دکتر سئوس ساخته شده، در نقش گرینچ صداپیشگی می کند. اسکات موزیر و یارو چنی کارگردان انیمیشن «گرینچ» ( The Grinch ) هستند که چیزهای بیشتری درباره خانه گرینچ، دوستی اش با یک سگ به نام مکس، و نقشه اش برای دزدیدن کریسمس از همسایه ها در هو-ویل تعریف می کنند. نهم نوامبر 2018 منتظر اکران این انیمیشن باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

در «بازی تمام شد، رفیق!» (Game Over, Man!) ستاره های سریال تلویزیونی «معتادان کار» (آدام دوین، اندرز هولم و بلیک اندرسون) نقش دوستان دوران کودکی را بازی می کنند که حالا قهرمانان اکشن شده اند و هتلی که در آن کار می کنند توسط تروریست ها اشغال شده است. این کمدی که نیل مک دانا، جیلیان بل، ایا کش و اوتکارش امبودکار نیز در آن بازی کرده اند، قرار است ۲۳ مارس ۲۰۱۸ در نتفلیکس پخش شود.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

پس از ساخت فیلم ناامید کننده «خداحافظ کریستوفر رابین»، فیلم «کریستوفر رابین» (Christopher Robin) با بازی ایوان مک گرگور در نقش اصلی فیلم قرار است روز 3 اوت اکران شود. کریستوفر که حالا بزرگ شده و برای خودش کار و زندگی دست و پا کرده است، با وینی پو، دوست دوران کودکی اش، روبرو می شود و از نو شادی های زندگی را کشف می کند. مارک فورستر این فیلم را کارگردانی کرده و هیلی اتول نیز در آن بازی کرده است. از صداپیشگان فیلم می توان به جیم کامینگز، کریس اوداود و توبی جونز اشاره کرد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

ویم وندرز کارگردانی فیلمی اقتباسی با بازی آلیسیا ویکاندر و جیمز مک اووی از رمان جی. ام. لدگارد را بر عهده دارد که درباره مأموری انگلیسی (مک اووی) و یک زیست-ریاضیدان (ویکاندر) است که قبل از آنکه شغلشان آنها را از هم جدا کند، عاشق هم می شوند. این مأمور در سومالی زندانی می شود در حالیکه ویکاندر به دنبال کشف منشأ زندگی می رود. «مخفی سازی» (Submergence) که نقدهای اولیه متفاوتی و مختلطی دریافت کرده است، ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ اکران خواهد شد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

سیرشا رونان در فیلمی اقتباسی از رمان «مرغ دریایی» آنتون چخوف نقش آفرینی می کند. مایکل مه یر این فیلم را کارگردانی کرده که داستان آن پیچیدگی های رمانتیک یک هنرپیشه مسن (آنت بنینگ)، پسرش (بیلی هاول)، عشق پسرش (رونان) و محبوبش که رمان نویس مشهوری با بازی کوری استول است را به تصویر می کشد. «مرغ دریایی» (The Seagull) از 11 مه 2018 روی پرده سینماها خواهد رفت.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند رایان پراوس نقدهای اولیه خوبی دریافت کرده است. داستان یک کشتی گیر مکزیکی شکست خورده، یک شیاد سابق با تتویی روی صورت، یک معتاد در حال ترک که در جستجوی کلیه است، موضوع فیلم «تبهکار» (Lowlife) است که نشان می دهد چطور یک رئیس مافیای بیرحم زندگی این سه موجود پس را بهم وصل می کند. روز ۶ آوریل منتظر اکران این فیلم در سینماهای منتخب باشید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

پیتر لیوولسی (کارگردان) از روی رمان پرفروش پیتر بنیانی درباره زندگی پسر 16 ساله ای به نام سباستین پرندرگاست، فیلمی اقتباسی ساخته است. سباستین که بیشتر عمرش را نزد نانا گذرانده است، امیدوار است که نانا او را به عنوان دست پرورده مربی سابقش باکمینستر فولر بزرگ کند و حالا سباستین شروع به پرسه زدن با جرد (الکس ولف) و خواهر نوجوانش مردیث (مود اپاتو) کرده است. اکران فیلم «خانه فردا» (The House of Tomorrow) از روز 27 آوریل 2018 در سینماهای دنیا آغاز خواهد شد.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

فیلم جدید لوکرتسیا مارتل (نویسنده و کارگردان) نه سال پس از فیلم تحسین شده او یعنی «زن بی سر» ساخته می شود که فیلمی اقتباسی از رمان آنتونیو دی بِنِدتو (۱۹۵۶) درباره دُن دیه گو دی زاما است، یک کارمند دفتری در امپراتوری اسپانیا که آرزوی اصلی اش، انتقال از پست فعلی اش در پاراگوئه کنونی است. «زاما» (Zama) نقدهای اولیه عالی از منتقدین دریافت کرده است و قرار است ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ به نمایش عمومی درآید.

جدیدترین فیلم‌های سینمایی دنیا اینجاست (۷۵)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• مکنزی دیویس در حال مذاکره برای نقش آفرینی در فیلم «نابودگر 2: روز داوری» به کارگردانی تیم میلر است. لیندا همیلتون و آرنولد شوارتزنگر برای این دنباله به نقش های خود باز خواهند گشت. (منبع: Variety)

• دیوید چیس قرار است تهیه کنندگی و نویسندگی «همه قدیس های نیووارک» را بر عهده بگیرد که فیلم بلندی درباره وقایع پیش از ماجراهای سریال تحسین برانگیز «سوپرانوها» محصول شبکه اچ بی او است که در جریان شورش های نیووارک در سال 1967 رخ می دهد و بعضی از کاراکترهای سریال در آن بازی می کنند. (منبع: Deadline)

• وین دیزل قرار است در فیلمی اقتباسی از روی سری کتاب های کمیک «بلادشات» نقش آفرینی نماید. دیو ویلسون کارگردانی این فیلم را بر عهده گرفته و قرار است اریک هایسرر فیلمنامه آن را بنویسد. (منبع: Deadline)

• تیفانی هدیش قرار است با تایکا سامپتر و اوماری هاردویک در کمدی «لیست» به کارگردانی تایلر پری نقش آفرینی کند که قرار است دوم نوامبر 2018 اکران شود. (منبع: Variety)

• فیلم بعدی مایکل بی «6 زیرزمین» خواهد بود که از روی فیلمنامه ای از نویسندگان «ددپول» یعنی پل ورنیک و رت ریس ساخته خواهد شد. وی همچنین در حال مذاکره برای کارگردانی فیلم اقتباسی استیون اسپیلبرگ از روی «آخرالزمان رباتی» از دنیل اچ. ویلسون است. (منبع: Variety)

• جان فاورو سریال تلویزیونی اکشن-زنده «جنگ ستارگان» را برای سرویس پخش دیزنی را تهیه کرده و نویسندگی خواهد کرد که هنوز نامی برای آن انتخاب نشده است. (منبع: StarWars.com)

• ریف فاینس، متیو گود و مت اسمیت به کیرا نایتلی در «اسرار رسمی» پیوستند که داستانی درباره کاترین گان، دارد. (منبع: Variety)

• سایمون کینبرگ قرار است نسخه بازسازی شده «فرار لوگان» را بر اساس فیلمنامه ای از پیتر کریگ، کارگردانی نماید. (منبع: Deadline)

• لی لی جیمز در حال مذاکره برای درخشیدن در کمدی موزیکال دنی بویل است. (منبع: THR)

• الیزابت بنکس قرار است در فیلم ترسناکی به کارگردانی دیوید یاروفسکی و تهیه کنندگی جیمز گان ایفای نقش نماید. (منبع: Deadline)

• رای روسو-یانگ قرار است فیلم «خورشید هم ستاره است» با بازی یارا شهیدی را کارگردانی نماید که فیلمی اقتباسی از رمان پرفروش نیکولا یون است. (منبع: THR)

• جان تراولتا نقش یک شکارچی را در فیلم «موس» که فیلم جدیدی از فرد دارست است، ایفا نماید. (منبع: Variety)

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج