جاباما
۶۸۸۹۹۵
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

شفر: هواداران لیزر و بمب نیاورند

سرمربی استقلال دیدار تیمش مقابل العین امارات را یک بازی مهم خواند.

ایسنا: وینفرد شفر سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل العین گفت: همه می‌دانید که ما فردا یک بازی مهم را پیش روی داریم.

او افزود: مشخص است که ما این شانس را داریم که رده نخست را در گروه حفظ کنیم. دیروز در اینترنت درباره دایو زدن بازیکنان در لیگ انگلستان چیز جالبی دیدم. مشکل تنها داور نیست بلکه از بازیکنان هم این عمل اتفاق می‌افتد. در آن‌جا یک بازیکن را که دایو زده بود دو جلسه محروم کردند. داور چه کاری می‌تواند بکند؟ من همیشه حامی داوران هستم. داور قبلی از مالزی بود و شاید برای او سخت بود آن بازی ولی برای او آرزو می‌کنم بهتر از این شود.

سرمربی استقلال گفت: امیدوارم فردا ورزشگاه پر شود و هواداران خوشحال باشند. ما مجید حسینی را فردا نداریم. هواداران استقلال بهترین هوادارانی هستند که من دیده‌ام. از آن‌ها می‌خواهم از لیزر و یا بمب‌های کوچک استفاده نکنند. از همه می‌خواهم بیایند تا پیروز شویم.

شفر در پاسخ به این سوال که چرا کادر فنی استقلال اعتراضی به داور در بازی قبلی در طول بازی نکرد؟ اظهار کرد: این را باید بگویم که بازیکنان ما شخصیت بالایی دارند و نمی‌خواهند که به سمت داور بروند و او را تحت فشار قرار دهند. دو بازیکن حریف داور را تحت فشار گذاشتند تا پنالتی بگیرند. ما چنین تیمی نیستیم. من خوشحالم که داور نیستم و ما باید به او کمک کنیم تا بتواند بهتر قضاوت کند. داوری کردن کار سختی است. الان فقط بحث دو امتیاز نیست بلکه دو بازیکن ما کارت زرد گرفتند که مستحق آن نبودند. کنفدراسیون آسیا باید این روند را متوقف کنند.

وی درباره کری خوانی العینی‌ها برای استقلال گفت: این طبیعی است. ما هم نمی‌گوییم که مثلا به العین می‌رویم تا ببازیم. الان کایو را ندارند. شاید بیش‌تر دنبال ضد حمله باشند. بازیکنان بسیار خوبی دارند و کار ما سخت است و باید بهتر از بازی رفت بازی کنیم.

او در پاسخ به این سوال که چرا تیمش وقتی جلو می‌افتد به دفاع می‌رود؟ بیان کرد: ما مقابل العین کمی عقب‌نشینی داشتیم ولی در مقابل الهلال این اتفاق نیافتاد. در نیمه دوم بازی با الریان هم این‌گونه بود. در بازی با پرسپولیس این اتفاق افتاد چون حریف پاس بلند می‌فرستاد. در بازی آخر همه می‌دانیم که بازی سختی داشتیم. همه بازیکنان ما می‌دانند چه کاری باید فردا ارائه دهند.

شفر در پاسخ به این سوال که دخترش گفته وقتی به ایران می‌آید که به ورزشگاه برود؛ نظر شما چیست؟ گفت: من نمی‌توانم بگویم دخترم چه چیزی می‌خواهد یا نمی‌خواهد.

وی درپاسخ به این سوال که از بین رحمتی و حسینی چه کسی فردا درون دروازه قرار می‌گیرد؟ گفت: فردا ببینیم چه می‌شود.

سرمربی استقلال در پایان افزود: نکته آخر این که مهم است هواداران‌مان لیزر یا مواد محترقه نیاورند. در ورزشگاه باید با صبر و لبخند حاضر بود تا بتوانیم بابت سه امتیاز جشن بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هواداران نیارن ولی یه مشت لنگی بی فرهنگ میارن و باعث محرومیت استقلال میشن

    • بدون نام

      هواداران نیارن ولی یه مشت لنگی بی فرهنگ میارن و باعث محرومیت استقلال میشن

    • پرسپولیس جعلی

      دمت گرم مربی حرفه ای یعنی همین.
      حالااگه منصوریان بود همش حرفای تکراری و از کلمات انگلیسی استفاده میکرد ک مثلا چیزی حالیشه درصورتی ک هیچی ازمربیگری بلد نیست البته تو پیتزا فروشی کارش خوب بلده

    • استقلال

      اگر خدا هم بیاد پایین خواهش کنه از جماعتی که ازین نوع حرکات میکنن ، اینا کار خودشون میکنن .
      بعضی ازین لنگی هایی که چشم دیدن موفقیت استقلال ندارن شاید به عنوان هوادار استقلال بیان آشوب بپا کنن ، استقلالی ها خیلی باید مراقب این افراد باشن

      پاسخ ها

      • استقلال عشق منه

        اره

    • پارسا

      کو گوش شنوا تمام عربا سوسمارخوار منتظر اینن که تماشاگرا کوچکترین کاری انجام بدن تا محرم کنن ایران را

    • بدون نام

      مگه چندتا هوادار دارید؟

    • شاپور

      الان همه عرب ها منتظرن تا ما کوچکترین حرکت اشتباهی انجام بدیم تا مثل تیم های عربستانی مارو از میزبانی محروم کنند .خواهشا کاری انجام ندیم داخل ورزشگاه .تورو به هرکه میپرستین ..

    • بدون نام

      لنگی نفهم فردا میبینی چقدر تماشاگر داریم.چش کورتو وا کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج