۶۸۹۶۳۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

خادم: شاید رفتن من از تنهایی کشتی بکاهد

رئیس مستعفی فدراسیون کشتی اظهار داشت: منصفانه نیست به واسطه تلاش ناموفق آقایان برای همراه کردن فردی چون من که تمامی سلول های وجودش از کشتی است، بیش از این آب را به روی کشتی ببندند.

خبرگزاری فارس: مجمع فوق العاده کشتی امروز برای بررسی استعفای رسول خادم در حال برگزاری است. خادم در این مجمع اظهار داشت: با سلام و درود به اعضا محترم مجمع فدراسیون کشتی بویژه روسای محترم هیات کشتی استان ها که یار و یاور کشتی کشور در اجرای برنامه های سنگین و فشرده آن بوده و هستند. در این چندسال شاهد مظلومیت مدیریت کشتی کشور در برابر مواضع ناخوشایند آشکار و پنهان وزارت ورزش و جوانان نسبت به ورزش ملی کشور بوده اید.

وی افزود: از نظر من مشی و مرامنامه عملی مدیریت ورزش در کشور به گونه ای است که با روحیات و زوایایی رفتاری دیگر متقاضیان محترم کاندیداتوری فدراسیون کشتی، هماهنگی و همخوانی بیشتری دارد... حضور من اسباب تحمیل بی مهری های مضاعفی بر کشتی خواهد بود. در این چند سال تلاش کردم که از کنار تمامی تنگناهای حاصل از بی توجهی های مدیریت کلان ورزش به کشتی کشور با اتکا به بزرگی خانواده کشتی بگذرم...

رئیس مستعفی فدراسیون کشتی ادامه داد: حتی این تلاش را با شرکت مجدد در انتخابات فدراسیون کشتی نیز ادامه دادم، اما خواهران و برادران عزیزم، بهتر است دیگر کتمان نکنیم... کشتی به اندازه کافی تنها هست و منصفانه نیست به واسطه تلاش ناموفق آقایان برای همراه کردن فردی چون من که تمامی سلول های وجودش از کشتی است، بیش از این آب را به روی کشتی ببندند.

وی با اشاره به دلایل استعفای خود گفت: از اعضای مجمع تشکر می‌کنم و اعلام می‌کنم که دلیل استعفای بنده عدم حمایت لازم وزارت ورزش و جوانان از فدراسیون کشتی و برنامه‌های کشتی در سال‌های اخیر است و و ربطی به مسائل رژیم اشغالگر قدس ندارد.

خادم در پایان از اعضای مجمع خواست تا با استعفای وی موافقت کنند: نکته آخر اینکه، حضور من در کشتی برای خودم نبوده و نیست... من مدیون کشتی بوده و هستم... هیچ گاه هم از خانواده کشتی جدا نخواهم شد. اجازه بدهیم فردی مسوولیت فدراسیون کشتی را بپذیرد که بتواند با ادبیات و افکار مورد نظر آقایان وزارتی، فدراسیون را اداره کند..... شاید این اتفاق کمی از تنهایی ورزش ملی کشور بکاهد. بهتر است که من در کشتی نباشم تا کشتی از بودن من آسیب نبیند و افراد دیگری بیایند که هماهنگ با سیاست‌های آنها باشند و بتوانند کار را بهتر از من انجام دهند و کشتی از بودن من ضربه نخورد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برو خادم عزیز جای تو میون انجمن مدیران دزدهای دریایی نیست

    • عـمــر

      تو ورزش این کشور جایی برای با لیاقت ها نیست
      دادکان،صفایی فراهانی،طاهری،خادم...

    • بدون نام

      هی داد یه نفرم که دلسوز و وطنپرست بود پروندید از اولم جات بین این قوم نبود جوانمرد

    • بدون نام

      آدمهای سالم تو جامعه ما جایی ندارند هر بز مچه ای از جاش بلند میشه خودشو جای بزرگان جا میزنه /خادم عزیز تو سالم بودی وسالم خواهی ماند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج