۶۸۹۶۹۷
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

قیمت نفت کاهش یافت

قیمت نفت بر اثر انتظار برای افزایش تولید نفت آمریکا در سال جاری میلادی کاهش یافت.

خبرگزاری فارس: قیمت نفت روز دوشنبه به علت انتظار برای افزایش تولید نفت آمریکا در سال جاری، کاهش یافت و افزایش‌های قیمت در ساعات اولیه که ناشی از کاهش هفتگی تعداد دکل‌های نفتی آمریکا و کاهش بیکاری بود را از دست داد.

هر بشکه نفت خام آمریکا با ۲۵ سنت کاهش ۶۱.۷۹ دلار فروخته شد. نفت برنت نیز با ۳۳ سنت کاهش ۶۵.۱۶ دلار در هر بشکه معامله شد.

بانک‌ آی‌ان‌جی در یادداشتی نوشت: «افزایش تولید و ذخایر نفت در آمریکا احساس حاکم بر بازار برای سرمایه‌گذاری را کم کرده است. حس سرمایه‌گذاری در بازار در پایان ماه ژانویه به اوج خود رسیده بود.»

پس از اینکه در ماه فوریه بیشترین میزان در یک سال و نیم گذشته بر تعداد فرصت‌های شغلی آمریکا افزوده شد، قیمت نفت خام در روز جمعه و ساعات اولیه روز دوشنبه افزایش یافت.

در بازارهای نفتی، شرکت‌های انرژی امریکا هفته گذشته برای نخستین بار در تقریبا ۲ ماه گذشته، تعداد دکل‌های نفتی فعال خود را کاهش دادند. بیکر هیوز، بزرگ‌ترین شرکت خدمات نفتی جهان روز جمعه اعلام کرد حفاران آمریکایی ۴ دکل را خاموش کردند و در مجموع تعداد دکل‌ها به ۷۹۶ دکل رسید.

علی رغم کاهش تعداد دکل‌های نفتی که عاملی اولیه برای پیش‌بینی میزان تولید نفت است، فعالیت دکل‌های نفتی بسیار بیش از یک سال گذشته است.

آمریکا به دومین تولید کننده نفت جهان تبدیل شده است و تنها روسیه بیشتر از آن تولید دارد و به نزدیک به ۱۱ میلیون بشکه نفت در روز تولید می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شمامرتبادراخبارداغ ازکاهش یافزونی وبالارفتن قیمت نفت خبرمی دهید میخواهم ببینم این خبر چه تاثیری درزندگی ماطبقه دهم مملکت داره بالا بره یاپایین بیاد بقول قدیمی ها بزی است ویک کیلو جو ایابابالا رفتن تغییری درارکانوزندگی ما حاصل میشه شاید باپایین آمدنش تورم بالابره که حتما میره اماباافزایش قیمت نفت مطمین باشید آب ازآب برای ماتکان نمیخوره درحالیکه در همین کشورهای حاشیه نشین درآمدحاصل ازازدیاد فروش نفت بحساب مردمشون واریز میشه درحالیکه این مطلب برای مامثل یک رویاست البته سهم انهایی که سفره هاشون بوی نفت میده ازماجداست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج