۶۹۰۰۴۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تاریخ عرضه call of duty جدید مشخص شد

سری بازی‌های ندای وظیفه (Call of Duty) از محبوب‌ترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای هستند که در چند سال گذشته هر سال شاهد عرضه نسخه جدیدی از آن بوده‌ایم.

دیجی رو: سری بازی‌های ندای وظیفه (Call of Duty) از محبوب‌ترین عناوین دنیای بازی‌های رایانه‌ای هستند که در چند سال گذشته هر سال شاهد عرضه نسخه جدیدی از آن بوده‌ایم. پس از عرضه Call of Duty: WWII که با بازگشت به فضای جنگ جهانی اول موفقیت بسیار زیادی نیز کسب کرد، شایعات مختلفی در مورد عنوان ۲۰۱۸ این سری منتشر شده بود و اوایل هفته جاری بالاخره اکتیویژن به تمام شایعات پایان داد و اعلام نمود که نسخه بعدی Call of Duty: Black Ops ۴ نام خواهد داشت.

اکتیویژن در حال حاضر تأیید کرده که Black Ops ۴ در دست توسعه است و اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد. ساخت این نسخه از بازی بر عهده استودیوی Treyarch گذاشته شده که پیش از این سه شماره اول Black Ops را هم ساخته بود. البته اکتیویژن هنوز جزئیات زیادی در مورد Call of Duty: Black Ops ۴ ارائه نکرده و تنها به این نکته اشاره کرده که این بازی برای رایانه‌های شخصی، پلی استیشن ۴ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. در این بین هیچ اشاره نشده که آیا نسخه‌ای هم برای نینتندو سوییچ در نظر گرفته خواهد شد یا نه.

خوشبختانه قرار است در تاریخ ۱۷ مارس (۲۶ اسفند) اطلاعات بیشتری از بازی در طی رویدادی که توسط اکتیویژن برگزار خواهد شد، منتشر شود. بنابراین در شرایطی که تنها چند روز تا برگزاری رویداد مذکور باقی مانده، انتظار نداشتیم که جزئیات بیشتری در خصوص بازی منتشر شود. اما برخلاف انتظار ما امروز اکتیویژن تأیید کرد که Call of Duty: Black Ops ۴ در روز جمعه ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ۹۷) روانه بازار خواهد شد. در انتها بد نیست اشاره کنیم که این تاریخ حدود یک ماه زودتر از موعد هر ساله عرضه بازی‌های Call of Duty است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج