جاباما
۶۹۰۰۷۳
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

تاجگردون: آدمِ لاریجانی نیستم

نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اتهام زنی ها به نمایندگان که به گفته وی موجب بدبینی جامعه می شود، گفت که هواپیمای تهران - یاسوج حتی بیمه نداشته است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم گچساران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی اتهام زنی ها به نمایندگان که به گفته وی موجب بدبینی جامعه می شود، گفت که هواپیمای تهران - یاسوج حتی بیمه نداشته است.

غلامرضا تاجگردون در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در موافقت با طرح استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کلام امروز من صرفا در قالب قسمی است که در برابر مردم، قرآن و قانون اساسی یاد کرده ام، استیضاح های مهم بعد از انقلاب را مرور کنید. آقایان عبدالله نوری، ناطق نوری، مهاجرانی و اخیرا فرجی دانا در همه آنها دو گفتمان مطرح بود. من امروز از صحن، قانون اساسی، دولت و نمایندگان و مجلس عذر خواهی می کنم که اگر مطالبی گفته می شود که در شان دولت و مجلس نیست.

وی افزود: چهار سال و شش ماه پیش من در پشت این تریبون از برادر عزیزم آقای ربیعی دفاع کردم ایشان آن روز برای من عبادی بود که پاک، ضد فساد، برنامه ریز و مستقل بود و تحت تاثیر امثال تاجگردون قرار نمی گرفت و می‌دانست به پای انقلاب خون ریخته شده است. من آن روز از عباد حمایت کردم. اما چه شد که مخالف ربیعی شدم؟

تاجگردون ادامه داد: من و جمعی از استیضاح کنندگان خدمت آقای ربیعی رسیدیم گفتم می دانم از همه طرف به شما هجمه می شود. از شما مطالباتی دارند شاید دوست نزدیک من از تو مطالبه می کند اما پشت تو آمدیم که با هیچ کس حتی تاجگردون معامله نکنی و مستقل بایستی، ما ۴ سال و شش ماه با تو همکاری کردیم که خوب کاری کنی و برنامه هایت را اجرا کنی، اما عنان را رها کردی و بسیاری از بخشهای مهم کشور را معطل تصمیمات خود کردی. البته هیچ چیزی از دوستی ما کم نمی شود.

وی اضافه کرد: نمی شود رئیس سازمان تامین اجتماعی را یک سال در هوا معلق کرد. یا رئیس سازمان بازنشستگی را معلق نگه داشت و بعد بگویی تاجگردون سفارش کرده است من امروز از زبان کارگرانی صحبت می کنم که به حقشان نرسیده‌اند. کی صدای دولت درآمد که مشکل کارگران حل شود. ما در امور کارگران مستقل تر عمل کردیم. مگر ما از پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی دفاع نکردیم؟این حق کارگر بود. بانک رفاه کارگران هم حق کارگر است نه هزاران میلیارد بدهی بانک رفاه به تامین اجتماعی بابت حقوق کارگران. حق کارگر آن جاست. بانک رفاه کارگران را ذلیل کردید.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: ما گفتیم آدمهای حرفه‌ای بگذار به این و آن وصل نکن و به ما نسپار. من امروز آدم لاریجانی نیستم. نروید به امیدی ها و به دوستان هم‌حزب من بگویید که اینها مامور لاریجانی هستند. نروید بین پایداری ها بگویید من مامور روحانی هستم که شما را بیندازم. من و استیضاح کنندگان، نماینده مردم هستیم و تنها وامدار مردم هستیم.

تاجگردون خاطرنشان کرد: من نماینده ۶۶ جنازه‌ای هستم که بالای قله دنا هستند. یک نفر در دولت نخواست چرا ما کوتاه بیاییم؟ من در دفاع از استیضاح قبلی آقای آخوندی گفتم که ایشان عذرخواهی کرده بنابراین ایشان را ببخشید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر شرفت ایرانی اصیل

    • بدون نام

      خیلی مردی

    • بدون نام

      اقای تاجگردون من لر دهدشتم اگاه باش تو ادم استان خودتی و باید در حفظ منافع استان تلاش کنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج