جاباما
۶۹۰۰۸۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

افتخاری: هواداران استقلال برنده بازی بودند

مدیرعامل باشگاه استقلال از حضور هواداران این تیم در ورزشگاه برای همراهی آبی‌پوشان در دیدار مقابل العین امارات ابراز تشکر کرد.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت باشگاه استقلال، سیدرضا افتخاری درباره تساوی یک - یک استقلال مقابل العین امارات گفت: مصدومیت ناخواسته چند بازیکن خوب ما اجازه نداد تا برنده از زمین مسابقه خارج شویم، اما نباید فراموش کنیم که استقلال صدرنشین سخت‌ترین گروه لیگ قهرمانان آسیاست و با نتایج درخشان خود در این مسابقات باعث عزت و سربلندی فوتبال ایران در لیگ قهرمانان شده است و همچنان شانس اول صعود از این گروه محسوب می‌شود.

وی در ادامه افزود: نکته مهم و کلیدی اما شکوه و عظمت حضور هواداران استقلال در ورزشگاه بود که اتفاقی کم‌نظیر و تاریخی است. هواداران استقلال از ساعت‌های اولیه روز دوشنبه در ورزشگاه حاضر شدند و با عدم استفاده از وسایل ممنوعه و ارائه رفتاری جوانمردانه، باعث سربلندی باشگاه استقلال و فوتبال ایران شدند و نشان دادند که بر خلاف فضاسازی‌ها، ایران کشوری امن برای میزبانی است. شرایط میزبانی به اندازه‌ای ایده‌آل بود که مامیچ سرمربی تیم العین نیز در نشست خبری به این موضوع اعتراف کرد.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: هر چند نتیجه مطلوب هواداران در ورزشگاه آزادی کسب نشد، اما مطمئنا هواداران استقلال برنده این دیدار بودند. تشویق بازیکنان و کادرفنی استقلال در پایان مسابقه حرکت درخشان دیگری بود که از سوی هواداران رخ داد تا روز درخشان هواداران تکمیل شود. حضور هواداران و رفتار بسیار خوب آنها یک پیام مهم برای مجموعه استقلال داشت. همه ما باید برای خوشحال کردن هواداران اقدام کنیم و حضور درخشان آنها را با کسب نتایج در اندازه نام استقلال، جبران کنیم. بازیکنان و کادرفنی به خوبی مسئولیت خود را می‌دانند و مدیران استقلال نیز تلاش خواهند کرد تا مسیر موفقیت تیم را هموار کنند.

افتخاری در پایان اظهار داشت: بی‌شک نباید نقش پررنگ نیروهای انتظامی، یگان ویژه و حراست و پرسنل مجموعه ورزشی آزادی را در ایجاد نظم بی‌نظیر در ورزشگاه آزادی نادیده گرفت که بدین وسیله از زحمات این افراد که از ساعات اولیه صبح تا پاسی از شب در ورزشگاه حضور داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینو نگی چه داری بگی

    • بدون نام

      بی خودی جک سازی نکن عزیزم افتخاری تلاش خودشو میکنه. کارشم خوب بلده بی انصافی نکنین

    • بدون نام

      پس جام تقدیر میرسه به هواداران کیسه مبارکه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج