جاباما
۶۹۰۱۹۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

یونسی درگذشت «هفتوان» را تسلیت گفت

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی طی پیامی درگذشت هنرمند فرهیخته ایران، لوون هفتوان (خانگلدیان) را به همه ایرانیان، ارامنه عزیز و جامعه هنرمندان، تسلیت گفت.

خبرگزاری فارس: علی یونسی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی طی پیامی درگذشت هنرمند فرهیخته ایران، لوون هفتوان (خانگلدیان) را به همه ایرانیان، ارامنه عزیز و جامعه هنرمندان، تسلیت گفت.

در این پیام آمده است: درگذشت هنرمند فرهیخته ایران، لوون هفتوان (خانگلدیان) را به همه ایرانیان، ارامنه عزیز و جامعه هنرمندان، تسلیت می گویم. لوون هفتوان متعلق به همه ایرانیان با هر گرایش قومی، دینی و مذهبی است زیرا هنر و هنرمند متعلق به همه انسان‌ها است.

همچنین در این پیام تاکید شد: لوون فرزند معنوی ایران زمین است زیرا همه فرصتهای مادی جهان غرب را رها کرد و خدمت به فرهنگ ایران و هموطنان را انتخاب نمود. اینجانب از طرف ریاست محترم جمهور، جناب آقای روحانی، درگذشت این هنرمند ایرانی ارمنی را به خانواده محترم ایشان، همه ایرانیان فرهنگ دوست، به خصوص ایرانیان عزیز ارمنی، تسلیت می گویم. از خدای منان برای روح آن مرحوم رحمت و شادمانی و برای بازماندگان صبر و اجر الاهی مسالت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یعقوب

      ساعت خواب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج