۶۹۰۴۸۱
۱۰ نظر
۵۰۰۴
۱۰ نظر
۵۰۰۴
پ

بدنساز استقلال خودش به دو بدنساز نیاز دارد

مربی بدنساز پیشین تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و تیم ملی ایران ادعای وینفرد شفر مبنی بر نسبت دادن مشکلات استقلال به بدنسازی پیش از فصل را رد کرد.

خبرگزاری مهر: ولی الله صالح نیا با اشاره به ادعای وینفرد شفر مبنی بر نسبت دادن مشکلات استقلال در بازی مقابل العین به بدنسازی پیش از فصل اظهار داشت: بعنوان کسی که ۴۰ سال تجربه در کار بدنسازی دارم و با استقلال و پرسپولیس بعنوان مربی بدنساز ۱۱ قهرمانی، با استقلال یک قهرمانی، یک نایب قهرمانی و یک سومی در جام باشگاه های آسیا دارم شدیدا ادعای شفر را رد می کنم و با جرات می گویم بدنسازی پیش از فصل کوچکترین ارتباطی با مشکلات بدنی فعلی تیم ندارد.

مربی پیشین بدنسازی استقلال گفت: آقای شفر یک بدنساز خارجی برای تیم آورد که این آقا خودش به دو بدنساز نیاز دارد که بدنش را تراش دهد.!آنها از هفته هشتم تیم را تحویل گرفتند والان هفته بیست و پنجم هم گذشته. آقایان لازم نبود به علم بدنسازی تسلط داشته باشند تا بتوانند از هفته هشتم تا الان بدن بازیکنان را بسازند. من خودم بارها همین استقلال را از وسط فصل تحویل گرفتم و توانستم بدنسازی خوبی انجام بدهم و تیم هم با همان بدنسازی قهرمان شد.

صالح نیا در ادامه بیان داشت: سئوال من از شفر این است آیا روزی که پرسپولیس را بردید تیم تان مشکل بدنی نداشت؟ آیا روزی که الهلال را بردید بدنسازی نیم فصل مشکل نداشت؟ آیا روزی که با العین در امارات ۲-۲ مساوی کردید و همه برای شما «به‌به و چه‌چه» کردند تیمتان مشکل بدنسازی در نیم فصل نداشت؟ آیا سه روزه تیمتان در بدنسازی نیم فصل مشکل پیدا کرد؟

مربی سابق بدنسازی استقلال، پرسپولیس و تیم ملی تصریح کرد: مشکل استقلال در مقابل العین مشکل روحی بود که نتوانستند با فضای حاکم بر ورزشگاه منطبق شوند. مشکل تیم در این بازی بالا رفتن سطح توقع از تیم بود که قبل از بازی این فضا را ایجاد کرده بودند که سه، چهار گل باید به العین بزنند. مشکل تیم بدنسازی پیش فصل نبود. شفر کاملا فرافکنی کرد و خواست فشار را از روی خودش بردارد.

وی اضافه کرد: البته در توانایی های شفر شک نیست، اما این عادت اخلاقی خوبی نیست روزی که برنده شد نتیجه را به نام خودش ثبت کند و روزی که نتیجه نگیرد پای علیرضا منصوریان و مربیان قبلی را وسط بکشد. در آلمان نمی دانم اما ما در ایران نام این کار را سیاه نمایی می گذاریم برای شانه خالی کردن از بار مسئولیت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      ایول حاج ولی!!!!
      دو کلمه حرف حساب

    • ۶ تایی ۴ تا خور

      خخخخخخ

    • نیما اردلان

      شما جانبداری منصوریان رو نکنید لطفا! کاری که منصوریان با استقلال کرد رو هرگز تاریخ فراموش نمیکند.

    • بدون نام

      راست میگه!

    • مهرداد س

      شوفر خیلی زود زبون بازی کیسه کشارو یاد گرفت و برعلیه خودشون بکار برد

    • پیام

      مصدومیت های پی در پی بازیکنان استقلال در این مقطع هنر مربیان ایرانی تیم اساتید منصوریان ، چینی و خرمگاه است .. آقای صالح نیل مردم شما و امثال شما را خوب می شناسند پس بهتر است ساکت باشید

    • فتاح

      آقای عزیز انگار شما هم جو حسن روشن شما رو هم گرفته آقای شفر گفتن مصدومیت ها بخاطر بدنسازی اول فصله نه نتایج دوما آخه عزیزم از اول فصل تا حالا شش ماه گشذشته کجا یکساله سوما ما که نیم فصل نداشتیم شما که چهل ساله مربی بدنسازی میشه توی نه روز بدنسازی کرد اگه میشه پس چرا هشت هفته اول فصل باید بدنسازی کرد شما دنبال کار میگردید درد خیلی ها اینه ولی چرا گیر به تاج کبیر میدید

    • زهرانیک اقبال

      بازیکنان ایران همشون از نظر بدنسازی مشکل دارن. شفر کاملا درست میگه

    • sherwin

      کاملا موافقم

    • بدون نام

      جناب صالح نیا دانش ربطی به هیکل نداره شما خودت هم همچین هیکل قلمی نداشتنی ما همه شمارو میشناسیم قبلا استقلال پرسپولیس فقط مسابقه میدادن تو شهرستان که چه تیمی کمتر ازشون گل میخوره هر کدوم از دو تیم سرخ آبی تو شهرستان راحت برنده وقهرمان میشدن ولی الان تیمهای خوبی تو شهرستان داریم وراحت به سرخ آبی ها باج نمیدن زمان شما کجا الان کجا؟ علی پروین تپه های داوودیه خودش کار بدنسازی میکرد تو دیگه صد سالته دنبال بازار گرمی نباش کل فوتبالدوستان ایرانی که بازیهای استقلال میدیدن بدون استثنا میفهمیدن آین تیم اول فصل خوب بدنسازی نکرده ولی شما با این ادعا نفهمیدین الان ثابت شد با رابطه مربی استقلال وپرسپولیس شدین نه با ضابطه بخدا هیچی حالیت نیست.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج