جاباما
۶۹۰۶۰۷
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا: مصدومیت من خنده‌دار بود!

گلزن تیم پرسپولیس به الوصل گفت: سری دوم که از ناحیه کتف مصدوم شدم واقعا اتفاق خنده‌داری رخ داد و شاید اگر کسی آن اتفاق را می‌دید خنده‌اش می‌گرفت!

خبرگزاری فارس: کمال کامیابی‌نیا زننده گل برتری تیم پرسپولیس مقابل الوصل امارات در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به امارات صحبت‌هایی را در خصوص بازی شب گذشته پرسپولیس مقابل الوصل انجام داد که متن این گفت‌وگو را در زیر می‌خوانید:

الوصل را بردید تا گام بلندی برای صعود بردارید. بازی چطوری بود؟

خدا را شکر توانستیم ۳ امتیاز را بگیریم. چون مهم ۳ امتیاز بود. شرایط طوری بود که چون هر ۴-۵ روز یک بار بازی می‌کنیم در این بازی خیلی خسته بودیم. تیم الوصل هم تیم خوبی بود. آنها با تغییراتی که داشتند و با اضافه شدن ۳-۴ بازیکن توانستند بازی خوبی انجام دهند اما خوشحالم که ما برنده شدیم.

سال ۹۶ برای شما خوب تمام شد، هم در لیگ قهرمانان آسیا تا حدود زیادی صعود شما به مرحله بعد قطعی شده و هم در لیگ برتر قهرمان شدید.

خدا را شکر می‌کنم. باید در اینجا از مسئولان باشگاه، مربیان، بازیکنان و تدارکات تشکر کنم. یک سال زحمت کشیدیم و توانستیم این نتیجه را بگیریم. به هواداران هم خسته نباشید می‌گویم که هیچ جا ما را تنها نگذاشتند. توانستیم آخر سال کمی آنها را خوشحال کنیم. امیدوارم سال جدید هم اتفاقات خوبی برای پرسپولیس رقم بخورد.

درباره گلی هم که به الوصل زدی صحبت کن. کمتر پیش می‌آید با سر گل بزنی...

ما در طول هفته کار می‌کنیم. در تمرینات ضربات ایستگاهی را داریم. فکر می‌کنم سومین یا چهارمین گلی بود که با سر زدم. ما همیشه روی این برنامه‌ها کار می‌کنیم و برانکو هم روی ضربات ایستگاهی تاکید دارد.

می‌توانیم صعود پرسپولیس را به مرحله بعد قطعی بدانیم؟ چون پرسپولیس هم 9 امتیازی است و به گفته برانکو شانس زیادی برای صعود دارد.

ببینید ما حریفان سختی داریم. بازی با نسف قارشی هم در ازبکستان سخت است چون آنها ۲ بازی در خانه را برده‌اند و به هیچ کسی باج نمی‌دهند. شرایط این بازی هم سخت است. من با تیم نفت تهران به ازبکستان رفته‌ام. از نظر هتل شرایط خیلی خوب نیست. تیم‌های ایرانی کار سختی در ازبکستان دارند چون شرایط آنجا از همه نظر سخت است. امیدوارم همه چیز مهیا شود و بتوانیم نتیجه خوب بگیریم و صعود کنیم.

درباره اردوی تیم ملی صحبت کن.قرار است به اردوی تیم ملی هم اضافه شوی. یکی دو بازی تدارکاتی هم دارید، در آستانه جام جهانی شرایط تیم ملی چطور است؟

شرایط تیم ملی در طول این چند وقت خوب بوده است و با بازیکنانی که مد نظر کادر فنی بوده در کمپ تیم ملی تمرین و ریکاوری می‌کردیم. کار خوب و حرفه‌ای بود. امیدوارم مسئولان و مردم از تیم ملی حمایت کنند. بازی‌های حساسی داریم. امیدوارم برنامه‌ریزی خوب صورت بگیرد و امکاناتی که کی‌روش دارد اجرایی شود تا تیم ملی خوب نتیجه بگیرد. امیدوارم همه چیز مهیا باشد.

سال 96 گذشت. خاطرات تلخ و شیرین داشتی. دو بار از ناحیه مصدوم شدی از اما خاطرات خوب هم داشتی و در تیم ملی و پرسپولیس بازی‌های خوبی انجام دادی. سال 96 برایت چطور گذشت؟

خدا را شکر توانستم به شرایطی که می‌خواستم برسم. مصدومیت کتفم سری دوم روی یک اتفاق خنده‌دار رخ داد. شاید هر کسی آن اتفاق را می‌دید می‌خندید. روی اشتباه خودم هم بود. باید حرفه‌ای رفتار می‌کردم. خدا را شکر توانستم بعد از مصدومیت خودم را برسانم. قبل از آن در اوج آمادگی بودم و شرایط خوبی داشتم. بعد از مصدومیت کمی از نظر بدنی افت کردم اما رفته رفته با کمک برانکو توانستم به شرایط خوب برسم. امیدوارم این شرایط را حفظ کنم. دوست دارم در تیم ملی مسافر جام جهانی باشم و همین روند را ادامه دهم تا نظر کی‌روش را جذب کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخ آره حریفان سختی دارید خخخخخ . تیمهای محلی خودتونم تیم محلی هستید بجز السد

      پاسخ ها

      • سلطان

        خفه شو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج