۶۹۱۰۳۳
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

طنز؛ سگ عزیزم، امیدوارم یه هاپوی ناز باشی

لیلا عراقی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: پارسال نوشته بود سال خروس سالی همراه با آرامش برای شماست! خب یعنی الان این سالی که گذشت حالت «با آرامش» سال بود؟ والا چیزی که ما دیدیم، خروس انتقام تمام مرغ‌هایی که تو این سال‌ها خورده بودیم رو از ما گرفت.

لیلا عراقی در ستون طنز روزنامه قانون نوشت: پارسال نوشته بود سال خروس سالی همراه با آرامش برای شماست! خب یعنی الان این سالی که گذشت حالت «با آرامش» سال بود؟ والا چیزی که ما دیدیم، خروس انتقام تمام مرغ‌هایی که تو این سال‌ها خورده بودیم رو از ما گرفت. یعنی با توجه به مجموع اتفاقات سال گذشته، بی‌شک مساله خروس با ما خانوادگی بوده و یه حس انتقام بی‌منطقی داشته.

من فکر کردم تا سال شروع نشده چند کلامی با سگ اختلاط کنم و یکم وضعیت رو براش روشن کنم:

سگ عزیزم، اول از همه امیدوارم خیلی پاچه‌گیر نباشی. قبل شما که خروس بود و اصلا بحث پاچه باهاش نداشتیم پاچه‌مون رو گرفت. خلاصه ما از نظر پاچه آش و لاشیم، لطفا این مورد رو بی‌خیال ما شو.

دوم اینکه لطفا اینجا خیلی وفادار نباش و به ما دل نبند. این رو واقعا برای خودت میگم که اذیت نشی. ما از اون‌هایی هستیم که از خونه خارج شدنمون با خودمونه اما برگشتمون با خداست. کار دنیاس دیگه، پراید، اتوبوس، قطار، هواپیما، آلودگی، غبار، کم آبی، همش واقعیت‌های زندگیه. اصلا اینجا یه برنامه ساختن به اسم «به خانه بر می‌گردیم» که امید به برگشتن رو تو ما زنده نگه دارن وگرنه بیشتر محتمله برنگردیم.

سوم، یه خصوصیت دیگه‌ای که شنیدم داری اینه که خیلی هوشیاری و در مواقع لازم پارس میکنی. ببین عزیزم شما از امسال سال ما میشی، دیگه غریبه نیستی. شما زیادی حواست به جزییات و اطراف باشه دق می‌کنی. اینجا خیلی سخت نگیر. مثلا یکی حالا یه مبلغی احتیاج داره بر میداره به شما چه پارس کنی؟ والا دست اون‌هایی که باید هم بهش نمیرسه، چه برسه به پوزه شما.

مساله چهارم مهم‌ترین مساله‌ای هست که میخوام باهات مطرح کنم. شنیدم این آمریکایی فلان و بهمان مایکل جکسون تو سال شما به‌ دنیا اومده. حالا این کاریه که شده برای این نمیخوام سرزنشت کنم اما حواست باشه اگر امسال بچه‌ای اینجا به دنیا میاد به خصوص اگر دختر بود اصلا از اون استعدادها بهش ندی. اینا برای جاهای دیگه دنیا استعداده. اصلا شما هرچقدر تونستی استعدادهاش رو ازش بگیر. به حرف من گوش کن، به نفعش میشه.

درخواست آخرم هم اینه که شنیدم شما هفت تا جون داری. با توجه به مواردی که برات گفتم خیلی ممنون میشم اگر ۶ تاش رو به ما بدی که ما امسال رو هم رد کنیم تا ببینیم سال دیگه چی میشه.

خلاصه اینکه امیدوارم بتونی کاری کنی که وقتی یادت می‌افتیم بگیم «آخی چه هاپوی نازی بود» نه اینکه «چه سگی گیر ما افتاد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وحید

      طنز نویسی تون اصلا قشنگ نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج