جاباما
۶۹۱۱۳۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آتش سوزی در ساختمان مسکونی چهارراه نظام آباد

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی و مصدومیت سه نفر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از وقوع حریق در یک ساختمان مسکونی و مصدومیت سه نفر خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد این حادثه اظهار کرد: به دنبال حادثه آتش سوزی که ظهر امروز (پنجشنبه) در یک ساختمان مسکونی در چهارراه نظام آباد اتفاق افتاد، سه ایستگاه به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش‌سوزی یک ساختمان مسکونی چهار طبقه بود که در طبقه منهای یک که کاربری پارکینگ داشت و وسایلی همچون فرش، موکت، میز و صندلی چیده شده بود، حریق اتفاق افتاد.

ملکی با بیان اینکه وسعت آتش‌سوزی حدود ۴۵ متر بود و دود بسیار زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته و آتش در حال سرایت به طبقات دیگر بود، اظهار کرد: اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افراد طبقات بالایی در دود غلیظ ایجاد شده محبوس شده و در وضعیت ناایمنی قرار گرفته بودند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران افزود: این افراد سعی داشتند از محل خارج شده اما در بین راه‌پله‌ها گرفتار شده بودند که آتش‌نشانان بلافاصله همزمان با خاموش کردن آتش، عده‌ای را سریعا از داخل ساختمان خارج کرده و چند نفر هم به طبقات بالاتر انتقال داده شدند. همچنین بعد از خاموش کردن آتش و تخلیه دود از داخل راهروها و طبقات و ایمن‌سازی محل، آن افراد هم از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته ملکی، در نهایت در این عملیات هفت نفر شامل چهار مرد و سه زن از ساختمان خارج شده که سه نفر دچار مصدومیت بوده و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی گفت: آتش خیلی سریع خاموش، محل ایمن سازی و تخلیه دود انجام شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج