۶۹۱۱۴۷
۱۶۴ نظر
۵۰۰۷
۱۶۴ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش ایران به اظهارات اهانت‌آمیز ولیعهد سعودی

سخنگوی وزارت خارجه ایران محمد بن سلمان ولیعهد سعودی را خام اندیشی متوهم خواند که جز به تلخی و دروغ سخن نمی گوید و سیاست و کیاست را جز در درشت گویی بی هنگام و از سر بی تدبیری نمی داند.

خبرگزاری مهر : به نقل از اسپوتنیک، محمد بن سلمان ولی عهد عربستان در سخنان خود عنوان داشت: اگر ایران بمب هسته ای بسازد عربستان نیز همین کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد داد.

وی در گفتگو با برنامه «۶۰ دقیقه» شبکه «سی بی اس» مدعی شد: عربستان به دنبال بمب هسته ای نیست اما بدون شک اگر ایران به بمب هسته ای دست یابد ما نیز همین کار را در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهیم داد.

بن سلمان در خصوص اختلافات میان ایران و عربستان مدعی شد: ایران رقیب عربستان نیست و ارتش این کشور در میان پنج ارتش نخست جهان اسلام نیست. اقتصاد عربستان نیز از ایران قوی تر است بنابراین بعید می دانم که این کشور رقیب عربستان باشد.

وی در ادامه ادعاهای خود، به مقام معظم رهبری ایران توهین کرد.

بن سلمان گفت: نمی خواهم حوادثی که در خاورمیانه در گذشته به وقوع پیوسته بار دیگر تکرار شود.

قرار است این مصاحبه بن سلمان روز یکشنبه یعنی دو روز قبل از دیدار وی با دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا منتشر شود.این نخستین مصاحبه بن سلمان با تلویزیون آمریکا است.

واکنش قاسمی به اظهارات اهانت آمیز محمد بن سلمان

خبرگزاری فارس: بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به گفته های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مصاحبه با تلویزیون سی بی اس آمریکا گفت: سخنان او ارزش پاسخگویی ندارد؛ چرا که وی خام اندیشی متوهم است که جز به تلخی و دروغ سخن نمی گوید و سیاست و کیاست را جز در درشت گویی بی هنگام و از سر بی تدبیری نمی داند.

قاسمی افزود: ایران برای همه همسایگان خود و کشورهای جهان و ملل مختلف صرف نظر از مساحت، قدرت نظامی و اقتصادی و حتی اعتبارشان در داخل و خارج احترام قائل است و همواره به منطقه ای قوی، امن و باثبات به جای کشوری قوی اندیشیده است؛ از این رو دعوت به گفتگو و مدارای جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه بخصوص برخی بداندیشان و معاندان لجوج از روی کرامت و عقلانیت و تدبیرِ ناشی از تجربه، دانایی، فرهنگ و تمدن دیرینه و با نظرداشت مصالح جهان اسلام و در راستای صلح، ثبات و امنیت در منطقه و جهان است.

سخنگوی وزارت امور خارجه سخنان فاقد درایت و مملو از عصبیت ناروای ولیعهد عربستان را یادآور جاهلیت بدوی خواند که تنها رجز خوانی های تهی مایه دوران جاهلی را به اذهان متبادر می سازد. اگر این شاهزاده جوان اینگونه می اندیشد پس چگونه است هر دم نزد اربابان خود از خطر ایران عجز و لابه می کند و هر بار هم بعد از آن همه تمنای زبونانه دست خالی اما دوشیده شده باز می گردد؟

قاسمی در پایان تاکید کرد: بهتر است کشوری که بیش از ۳ سال در مقابل مردم تحت محاصره و بی سلاح و بی دفاع یمن به زانو درآمده و مقاومت آنان خواب از چشمانش ربوده است از اندازه ارتش و اقتصاد خود دم نزند و همچنان با تقدیم داشته های مالی مردم خود برای خرید "سلاح های زیبا" سرگرم باشد و وارد کننده امنیت باقی بماند و در مقابلِ بزرگتر از خود؛ آنهم کشور مقتدری چون ایران حد سخن و کلام نگاه دارد که دانایان از دیر باز گفته اند: سکوت به ز پریشان گفتاری استد.

به گزارش فارس، «محمد بن سلمان» ولیعهد عربستان سعودی در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس آمریکا اظهارات توهین‌آمیز و متکبرانه‌ای علیه ایران مطرح کرده است.

وی در این مصاحبه حاکمیت ایران را با «هیتلر» مقایسه کرده و گفت: ایران رقیب عربستان سعودی نیست. ارتش ایران جزو پنج ارتش بزرگ جهان اسلام هم نیست. اقتصاد عربستان بزرگتر از اقتصاد ایران است. ایران خیلی تا برابر شدن با عربستان فاصله دارد.

بن سلمان عنوان کرده است: ایران هم مانند هیتلر به دنبال توسعه نفوذش در منطقه است. اروپایی‌ها زمانی خطرات اقدامات هیتلر را متوجه شدند که دیگر دیر شده بود. من نمی‌خواهم این اتفاق در خاورمیانه بیافتد.

وی با بیان اینکه ما به دنبال سلاح اتمی نیستیم، بیان کرده اما اگر ایران بمب اتم بسازد، ما هم در اسرع وقت این کار را خواهیم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا که بساز بسازه منم میرم تو اشپزخونمون بمب هسته ای و هیدروژنی با اسانس اورانیوم 236 و پودر پلوتونیوم میسازم

      جنگ جنگ تا رفع فتنه در جهان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        متاسفانه هرچی گفته راست گفته..

      • بدون نام

        او چاقان کرده هرگز نمیتوند بمب اتم بسازد چون برای اسرائیل قابل قبول نیست.
        او همه داشته خود را قربانی دنیا پرستی کرده..
        و بدا به حالش که شیطانی رجیم است

      • بدون نام

        این پسره از یه طرف میگه اگه ایران بمب بسازه منم موخام! از طرف دیگه میگه ایران اصلا رقیب ما نیست و ما خیلی سرتریم .بیایید همه با هم از ایران فریاد بزنیم ممد تو بهتری تو برتری تو خفنی تا شاید دست از سر ما برداره .

      • بدون نام

        این سخنگو چرا انشاء نوشته؟ این گلواژه ها چیه؟ بابا کام آن !

      • بدون نام

        تو برو سبزیتو پاک کن!!!!!!!!!!!!!!

    • بدون نام

      بن سلمان نوکریتو تبریک عرض میکنم ... با ایران روبه رو بشین دست ب دامن شیطان بزرگ شدید چقد خار و ذلیل شدین که امریکا خودش جرات نزدیک شدن ب ایران و نداره همون انصار..‌ برای کل قدرت شما کافیه نیازی نیس ایران براتون رجز بخونه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امریکا دیگه قراره چه بلایی سرمون بیاره که جراتش نداره؟!!
        کم زیادی حرف بزنید دیگه ترکیدیم

      • بدون نام

        رنج سنی مخاطبای برترینها بیست بیست و پنج و رنج عقلی اکثر جنگوهاش پنج ساله هم نیست یکیتون اگه جنگ و دیده باشه و بدونه چیه ما یه تانک و هواپیما نداریم تازگیا ناوشکنمون ساحل شکن شد اینقدر الکی قپی نیاید

    • رضا

      این کوچولو چند سالشه؟ " مثل بچه ها حرف میزنه. اگه بزنی منم میزنم. خودتو کوچیک کردی با نوع حرف زدنت خخخخخخخخ

    • بدون نام

      شما نمیسازید. شما پول میدید و میخرید!

      پاسخ ها

      • جواد

        نیروهای مسلح عربستان اکثرا مزدور ازکشورمان پاکستان ،بنگلادش ،مصر ،اردن، مراکش،هند،سودان ،هستند .خودعرب جماعت دل و جرات جنگیدن نداره بزدل وترسو هستند بلانسبت عرب زبانان هموطن عزیزکشور ایران که درشجاعت بی نظیر هستند .درجنگ تحمیلی عراق علیه ایران اکثر اسرا مال همین کشورهای عربی بودند

    • بدون نام

      از نظر قدرت ارتش شاید ایران هشتم کشور های اسلامی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط تبل تو خالی.. هیچ کدوم هیچی نیستن

      • علی

        سلام بر شما . بله ارتش ایران قوی نیست اما تمام نیروی نظامی ایران , فقط ارتش نیست , سپاه هم هست.کل نیروی مسلح ایران از کل نیروی مسلح عربستان بسیار قویتر هست بر حسب آمار.

    • بدون نام

      دروغ میگی عربستان هرچه داره از واردات نفتی است خودشان چنین عرزه ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما چی داریم !!

      • بدون نام

        تا چند وقت پیش هر جا عربستانیها در مورد ایران مزخرف می گفتند همه دادشون در می اومد حالا چی شده همه طرفدار بن سلمان شدند؟ از لجبازیه؟ یا واقعا عربستان در فضای مجازی ایران حضور داره؟! مثل اون هشتگهایی که در دوره اعتراضات از عربستان زده میشد!

      • بدون نام

        نه عزیز دلم عربستان تو فضای محازی حضور نداره! ......

    • بدون نام

      نه این کار را نکنید.شما انبار بمب های اتمی پاکستانی هستید و منتظر دستور از چمدان سیاه ترامپ بیرحم ونادان که همه چیر خودش را در ازای پول معامله میکند.پاکستان خود فروخته پس از ترور بی نظیربوتو همواره رابطه کج ومریزی با ماداشته منتظر فرصت است وهابی ها همدیگر را خوب در می بابند.

    • بدون نام

      این مردک خیلی سرش باد داره، نمیدونه اگه یه وقت جنگ بشه از کشور مزدورش چیزی باقی نمیمونه و باید مثل اسلاف چادر نشینش زندگی کنه.

    • بدون نام

      شما اول آقا اجازه بگو بعد صحبت کن

    • بدون نام

      برای ایران دم درآورد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببین ایران بکجا رسیده و چقدر در این مدت خوار و خفیف و پست شده که اونا واسه ما شاخ شدن.. حتما یچیزی میدونن که اینطور قوی حرف میزنن..

      • بدون نام

        ...فک
        کردی الان همه چی مثل هزار سال قبله؟ یه حساب کتاب کن همین تو این 1000 سال چقدر پیشرفت کرد و ما چقدر؟

      • بدون نام

        ولش کنین اگه می خواست غلطی کنه هشت سال جنگ ایران با عراق می کرد خود غرب اینو بهش گفته با ایران در نیفتی

      • مختار

        بن سلمان تو که با یک تلنگور سید علی تاروماری

      • بدون نام

        کسانی که منفی دادن عرب وهابی هستند

      • بختیاری

        برادر من کرامت انسان به عرب و عجم بودن نیست
        لطفا قومیت را در این موضوع دخالت نده که نتیجه اش همان است که دشمنان ملتهای منطقه می خوان.
        باور کن اون دنیا از هیچ کس نمی پرسن کجایی هستی..با این روش بن شیطان سال 2020 عربستان دیدن داره
        پست من برا این آشغال اینه که سگ در خونه صاحبش خوب واق واق می کنه

      • بدون نام

        همه کشورها خوب می دانند سعودی ها ترسو هستند این حرفها شکست یمن دوراهی گیر کرده تو عددی نیستی خون مردم یمن گریبانت خواهد گرفت

    • بدون نام

      ولی عهد اینها هم عرف دیپلماتیک را قبول ندارد و انقلابی صحبت میکند.
      الله اکبر! الله اکبر

    • بدون نام

      اگر قدرتش رو داشتید تا حالا ساخته بودید
      هیچ کشوری هم به شما بمب اتم نمیده, چون شما فقط بازار مصرف تسلیحاتشون هستید, بمب رو به بچه نمیدن.

    • بدون نام

      شما پلاستیکی بساز

    • مشیری

      اگه راست میگه رو پای خودش وایسه و از خودش دفاع کنه.نه اینکه باج بده که ازش مواظبت کنند.اینا مثه بچه یتیم باید قیم داشته باشن و زیر سلطه باشند و دیگران ازشون دفاع کنند. فعلآ دنیا میدونه هر کجا ایران رفته و اونا بودند شکست منتضحانه خوردن.اونا ائتلاف ننگین شون فعلآ از باتلاق یمن خودشونو نجات بدن بعد دم از ارتش قدرتمندشون بزنند.حرفشون راجب ساختن بمب اتم هم بیشتر به جوک شبیه.

    • بدون نام

      غلط اضافه مرتیکه وهابی،هنوز از قدرت ایران خبر نداره یا خودشو زده به نفهمی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما به قدرت مطمئنی؟؟؟

      • بدون نام

        قدرت ایران رو از وضع زندگی مردمش میشه فهمید. اگه قدرت داشتیم وضعمون این نبود...البته شاید بلدیم برا اونا قدرتمند باشیم

    • بدون نام

      مرتیکه وهابی نوکر صفت کثیف , تو فعلا مثل گاو به اربابت ترامپ دیوانه شیر بده تا شیرت تموم بشه , ترامپ گفت سعودیها مثل گاو شیرده هستند واقعا حیف نام گاو که بر سر این نادان ها بگذاریم

    • ...

      برو بدبخت،40 تا کشور تو 8 سال حریف ارتش از هم پاشیده ایران نشدید.شما بدبخت ها اگر یک روز تحریم هایی که ما تو این 40 سال رو کشیدیم کشیده بودید اندازه یمن هم نبودید.
      برای سیاست های ایران متاسفم که فلسطینی که به مربوط نیست رو بر عهده گرفت و فراموش شد کی با کی باید دشمن باشه و کی با کی نه.

    • سرباز امام خامنه ای

      مرگ بر آل سعود خائن وخبیث تو امثال تو مال این ...نیستید شما از دست یک گروه شپه نظامی مثل موش قایم شدید مدام سپر موشکی از این واون می خرید وای بر روزی که امام خامنه ای عزیز فرمان درهم پیچیدن نسخه تاریخ مصرف گذشته تان را صادر فرمایند

    • ستاره

      خدایا.....
      خاک تو سرما....که عربها دیگع مارو قبول ندارن...وای چی کردن با ما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیییقا. ببین از کجا به کجا رسیدیم... اینا واسه تعیین ولیعهد دست به دامن ایران میشدن ولی الان مارو آدم حساب نمیکنن.. آدم بودیم که وضعمون این نبود

      • بدون نام

        دنبال مقصر نگردید

    • الهایی

      بن سلمان تو عددی نیستی...کثافت اسرائیلی.اگه رهبرم اجازه میداد با خاک یکسانتان میکردیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ.. خودت تنهایی؟؟؟ چی میزنی عمو اینقدر حس خوبی بهت میده؟؟؟

      • بدون نام

        عه جدی میگی؟ برو اون کسایی که دارن دزدی میکنن با خاک یکسان کن...امثال شما اگه جنگ بشه میرن تو تنور قایم میشن میگن کمین کردیم

      • بدون نام

        کیسه اب گرمتم ببر

    • بدون نام

      واق واق کردن در خونه صاحبت رو قبلا هم دیدیم
      کثافت آشغال ما ملتی صبور هستیم و چشم براه روزی هستیم که...........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        که چی؟؟؟ که از اینم بدبخت تر و خوارتر بشیم تو دنیا؟؟

      • بدون نام

        همه فحشاشو که چاپ کردی چرا بقیشو سانسور کردی دیگه چیزی نمونده بگه

    • کاردوک

      شما خیالت راحت ما اگرم میتونستیم بسازیم ،دیگه نمیتونیم ،با سیمان پر شد و رفت
      هر چند شما حتما خواهید ساخت

    • سعید

      خخخ خود کرده را تدبیر نیست این هم سزای آدمهایی است که میگن جنگ خیلی بده آره جنگ بده اما نه با این عربستانیهای نجس و پدر سوخته اینها رو باید آتش زد اینها اصلا" در حد و اندازه ایرانیها نیستند که حرف بزنند باید بروند ....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فعلا که عربستان خییلی خیلی از ایران با ابهت تر و بهتره..

      • بدون نام

        تو برو تو استادیوم کرکری بخون برای یه کشور هشتاد و یک میلیونی هم نسخه جنگ نپیچ.باشه؟

      • بدون نام

        معلومه که باید از جنگ بدت نیاد تو که قرار نیست بری میدون جنگ

    • بدون نام

      آخه دماغو خودتونو با ایران مقایسه میكنید؟؟؟ ایران بدون بمب اتمم میتونه نسلتونو نابود كنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مثل بچه ها جو گرفتی

      • بدون نام

        اینقدر جوگیر نباش...فعلا که نسل جدید ایران داره نابود میشه ایران خیلی قدرتمنده حواسش به مردم خودش باشه

    • آزیتا

      عزیزم

    • بدون نام

      تو اول فشنگ بعد تفنگ بعد موشک بساز بعدش بشین روش فکر کن بمب اتم بساز جوجه

    • بدون نام

      زیان عربستان برای منطقه کمتر از بمب هسته ای نیست،پس لازم نیست بمب هسته ای بسازد .

    • بدون نام

      تو اقتصاد نیستیم درست چون هرچی حق ملت خور اختلاصگر تو اقتصاد ایران ریخته هرگزم تمومی نداره این حرفتو همه ما مردم ایران قبول داریم اگه یه حرف درستی از اون دهان کثیف لجنتون اومد بیرون همینه ولی بحث ارتش اگه بخوای پیش بکشی بهتره اون کله پوک تو بکار بندازی ایران از خداش میخواد که تو فهرست اینجوری نشون بده اون صاحب که تو امثالت سگشون باشین یعنی همون آمریکا اگه قدرت ارتش سپاه نظام ایران میدونست که میتونه نابود کنه تا الان نابود کرده بود پس تو امثال تو هی مثل بچه سگ پارس نکنین که کسی به شما نمیگه که برین بگیرین

    • بی خیال

      مثل اینکه سرگیجه عادل الجبیر وهابی به اربابش سرایت کرده است چرا آنهمه هزیان و چرت وپرت گوی کار خودش کرده مردم یمن با دست خالی گریه آل سعود را درآوردند آنوقت مرتیکه تکفیری ارتش گربه سفت خودشان را با نیروهای مسلح ما که اصلا قابل مقایسه نیست محک میزند فکر میکنم مغز هر خورده است

    • بدون نام

      اینها نمی تونن یه مداد بسازند بعد در سریع ترین زمان ممکن بمب اتم می سازند؟ لابد باز از پاکستان و انگلیس و آمریکا آدم اجیر می کنند:)

      پاسخ ها

      • بی نام

        اقای ولیعهد لطفا خفه سر دار سلیمانی


        رو که میشناسید گم شید نوکر امریکایی ها

    • بدون نام

      حالا هی برین مکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خلایق هرچه لایق لیاقت ایرانی همینه

    • مهدی

      شما پول بدید بخرید دیگه
      مغز شما ها نمیکشه دانشمندتون کجا بود که بسازید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مغزشون کار نمیکرد ملتشون مثل ملت ما بدبخت و بیچاره بودن..

      • بدون نام

        ما که مغزمون کار میکنه چرا وضعمون اینه؟

    • ایرانی

      شما آفتابه هم نمیتونیم بسازید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منفی ها عرب وهابی هستند

    • بدون نام

      بدبخت ما بمب اتم ندار یم و نخو اهیم ساخت.تو هم اگر میتوانی منتظر ما نباش دشمن تو اسراییل سالها پیش ساخت و اسلاف تو هم کاری نتوانستند بکنند . زیادی حرف مفت نزن

    • مهران

      خخخخ
      ببینید چی میگه
      اگه به کشور های غربی تکیه نکنین خودتون هیچ نیستین
      ما خوزستانیا تنهایی دودمان همه ی آل ... را نابود میکنیم بقییه ی شیران ایران اصلا نیاز نیس خودشونو به زحمت بندازن
      حالا هم این وزیر خارجی جدید آمریکا شما را میفرسته جلو تا کمتر از یکسال به عصر حجر برتون گردونیم
      دوستان جورج بوش جنگ طلب ترین رییس جمهور آمریکا در سالهای اخیر بوده
      تقریبا همه ی کابینش متفق القول بودن که عربستان در رویارویی با ایران کمتر از یه هفته دوام میاره

    • مهدی

      حالا ما یک غلطی کردیم. شما از وضعیت ما درس بگیر و دنبال این جفتک انداختن ها نباش

    • بدون نام

      ما به بمب هسته ای نیاز نداریم شما هم اگر تمام بمب های جهان را داشته بکنید باز هم مثل اربابتان آمریکا هیچ غلطی نمیتوانید بکنید.
      این احمق امروز راه باتلاقی را در پیش گرفته که سالها پیش صدام در آن غرق شد.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آمریکا هیچ غلظی نمیتونه بکنه؟ دیگه میخوای چیکار کنه؟ اصلا این به کنار...ما تونستیم چیکار کنیم؟

    • بدون نام

      ترقه نمی تونند بسازند .می خواهند بمب هسته ای بسازند .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دمت گرم چی گفتی

    • بدون نام

      کارمون به کجا رسید!!!

    • بدون نام

      به نظر بنده ولیهعد عربستان ضد جهان اسلام است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آری و اگر جنگی در بگیرد که اغازش امریکایی ها هستن عربستان مرکز اصلی این فتنه اس و از همه جهات بهمون حمله میکند.
        صد میلیارد سلاح خریده ..
        عجیبه.و وحشتناک چون صاحب سلاح یک دیوانه کودنه

    • محبت

      لعن.بر ال سقوط

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منفی ها از ال سعود هستند

    • بدون نام

      ایران آدمشان کرد ، حالا دم درآوردن!

    • بدون نام

      ای ولا درست صحبت کردین قرار باشه باضعیفا هم مثه خودشون صحبت کنینم فک میکنن در حدن. راضیم ازتون

    • بدون نام

      اگه راست میگی بیا تو گود!!!!!!خدا به دادت برسه اگه بخوای خون ایرانی رو بجوش بیاری.مواظب گفتارت باش. یه کاری نکن از رو زمین محوت کنیم. حواست رو جمع کن و با ایرانی جماعت کل کل نکن که اگر پاش بیفته کل جهان هم باهات باشن بازم در برابرش عددی نیستی. برو که هنوز تو دوران جاهلیت هستی!!!
      !بترس از غیرت ایرانی!!!! این نصیحت من رو داشته باش

    • امیر

      خدا وکیلی جنسش خیلی خوبه از کجا میگیری

    • بی نام

      مفت زده توهم زده اگه وجود داری با ایران وارد جنگ بشو ... امثال تو واربابات اگه میتونستید به ایران حمله کنید تا الان کرده بودید به اربابات آمریکا واسراییل بگو کم واق واق کنن هیچ غلطی نمیتونید بکنید آشغال

    • نوذر فخری

      اخر تو وکشور بی ارزشد اگر باج به امریکا ندین کجای دنیا معلومین

    • دوره گرد

      خشکیه....خشکککککک...
      دمپایی..پلاستیک...آهن غراضه...رویی شکسته...میخریم....خشکیه....خشککککککک

    • محسن قمی

      افرین به سخنگوی متفکر وزارتخاجه لذت بردم

    • بدون نام

      در هرحال تقدیر چنینه که روزی عربستان توسط شیعیان فتح خاهد شد، برای فتح هم باید بیشتـــــر بهش نزدیک بشیم کاری که الان بهش مشغولیم!!

    • بدون نام

      ببخشید حضرات بجای احساسی نظر دادن بگین بی فکریه حماقتهاو دزدیهای مسولین ماست که اینا زبون درازی میکنن

    • بدون نام

      صدام هم همینو میگفت، البته که تو انگشت کوچیک صدام هم نمیشی

    • ابوالفضل قره داغی

      وقتی به کشوری بیش از اندازه و فرهنگش بها داده شود همین میشود

    • بدون نام

      اگر این هتاک افسارگسیخته وکشورش تنها بود حسابش را نقدا میرسیدیم.به پشتیبانی آمریکا عرض اندام میکند تمام همسایگان خریداری شده اند ازطرف آمریکا با ائتلاف جنگی هشت کشور طرفیم.

    • بدون نام

      برو بابا ارزش نداره ادم جوابشو بده میره امریکا واسه ترامپ واق واق میکنه

    • بدون نام

      راس میگه هم اقتصادش قویه هم از نظر نظامی جدیدترین سلاحها رو داره..ایران هم یک کشور ضعیف و پراز مشکل .خیلی به اینده خوشبین نیستم اینبار با همه بارها فرق میکنه

    • خاسر

      حرف اول واخر رادرجهان که کدام کشور سلاح هسته ای داشته باشدیا نه امریکا می زندهمانگونه که به ایران اجازه نداد به شما عربستانی های کثیف که شرارت تمام وجودتان را گرفته را هم نمی دهد،البته تا زمانیکه منافع شان را تامین میکنید ازتان حمایت میکند در خصوص قویتر بودن شما در اقتصاد کاملا درسته گفتید چون علاوه بر ذخائر نفتی ،پول حجاج خصوصا حجاج ایرانی برای بنیه دفاعی ونظامی شما هرساله سرازیر می شودوحق دارید به ان بنازید از ان طرف هم در کشور ما یک تعداد ادم در قالب مسئول در تمامی سازمانها وادارات خصوصا معادن،بانکها وبیمه ها، کمرکات حضور دارندکه وجود اینها از هر بمب هسته ای برای ایران خطرناکتر بوده وکماکان هم وجود دارندوکاریکه اینها پس از جنگ تحمیلی بااین کشور کرده اند ومیکنندهیچ بمب هسته ای نمیکند. خواهشا ایران را باسلاحهای هسته ای تهدید نکنید وحرف مفت هم نزنید ......

    • محب علي

      بن سلمان یادتون نرود با صدام هزار فرسخ پا بفرار تا امریکا ترمز کردی با دم شیر بازی نکن یه وقت دیدی همان دم شیر نه خود شیر حتی نمی گذارد ترمز بگیرید همان وقت فاتحت خوانده شود

    • فرخی

      این اقا میخاد بره پیش اربابش دم تکان بد میخاد به اربابش بگه یه غلطی کردم جایزه بده جاهل بدبخت

    • ناد ر

      مزدور کثیف, ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و این بارها و بارها بهمه دشمنان اهلبیت خصوصا وهابیهای پست و مزدور ثابت شده . تو هم مثل هم پیمانت دولت امریکا عصانی باش و از این عصبانیت بمیر. رهبر ما در قلبها جا دارد.
      اینرو شما خیلی مونده بفهمید

    • زهرانیک اقبال

      اقتصاد که راست میگه از ایران دزد و اختلاس گر قوی تره

    • کاظمی

      بگو اخه تو که هیچ اربابت ترامپ هم هیچ غلطی نمیتونی بکنی تو بچه ای ترامپ گاوت را دوشیده شیر گیرت نیومد بزرگ بشی خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      برترینها جان تو چقد خوبی هرچقد ازخوبیت بگیم کم گفتیم وای چقدرررر خوبی ولی یکم جناحی عمل نکن هرچی کامنت به نفع خودتون ثبت کردی و ماهایی ک مخالف هستیم چاپ نمیشه مردم بیدار شدن دیگه رسانه های شما اخبار های دروغ شما خریداری نداره و بیشتر تو باطلاق فرو میرین

    • بدون نام

      بن سلمان جان ایشالا بمب اتم هم میسازی نگران هزینه ش هم نباش حاجی های ایرانی بدبخت میان عربستان جیبتونو پر از پول میکنن!!!!

    • خارکن

      بشین سر جات وهابی کثیف

    • بدون نام

      خب که چی ایران کارخوبی کرده جواب داد

    • بدون نام

      کاری به حرف های ان جوان خام نداریم , شمای پر مدعا چرا توهین میگنی. ؟ حرفهای ان جوان در باره اقتصاد و قدرت نظامی هم که درسته ,ناراجتی نداره!

    • امیر

      فازش چیه ؟

    • بدون نام

      بیای جنگ کنی قدرت ایران را در یابید

    • رسول بصیری

      مرسی و خیلی ممنون جناب آقای قاسم بهرامی . بسیار زیبا و با درایت جواب این جوجه فکولی را دادید .

    • احمدنوروزی

      بخت ازمابرگشته که بما توهین می کنه۰تفوروزگارا تفو۰

    • بدون نام

      سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به گفته های محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در مصاحبه با تلویزیون سی بی اس آمریکا گفت: سخنان او ارزش پاسخگویی ندارد!
      خوب شد ارزش پاسخگویی نداشت ی دفتر بد و بیراه به یارو گفتی :)

    • بدون نام

      خفه شو بن سلمان احمق، شما فعلا فقط میتوانید نقش گاو شیرده ترامپ را در منطقه ایفا کنید و بس .هیچ عددی نیستید .

    • بدون نام

      اقای قاسم خوانی. مردم عربستان دوسش دارت و تو رفاهن. مردم ابران کی به تو و حرفای اهمیت وقتی گشنه ان. تو زجر و فقرن. راست گفت اقتثاد دادن تجهیزاتشونم قویه. ایران زمانی مقتدره که ملت مثل دفاع مقدس پشتش باسن. ایا الان ملت مثل سابق هستن.

    • بدون نام

      ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست

    • مالدمهرپور

      شاهزاده سعودی ......جیش بوس لالا برو.....مسواکتم بزن

    • دلسوز ایران

      دولتمردان ایران در برابر این بیابان گردان بی سر وپا خیییلی کوتاه آمده و گرنه یک بیابانگرد جرات همچو غلط هایی را نمی کرد - فقط میدونم به مساحت کل ایران مدیون "کوروش کبیر"یم .

    • اوستا

      بابا تو حریف انصار الله هم نمیشی ارتش و نظامیان ترسوی شما به تنهایی جرات مقابله با یک گروه چریکی هم نداشتند تنها چند لشکر ما تمام خاک شما رو خاکستر خواهد کرد، شما آخرین و ضعیف ترین ارتش دنیا هستید. با این همه تجهیزات و امکانات و نیروهای دیگر کشورها از پس یمن هم بر نیومدید....

    • بدون نام

      این شتر چی میگه ،اگه عربستان بمب اتم بسازه سوریه و عراق هم مسلح به همان خواهند شد،تا ببیند دنیا رو چطور باید بنگرند

    • بدون نام

      ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست عرض خود می بری و زحمت ما می داری

    • بدون نام

      شاید هم راست میگن،با پولی که از حجاج بدست میاورند باید هم اقتصاد قویتر از ایران داشته باشند

    • سعید

      خوب .... اگه ارتش قوی داشتید که یمن رو شکست میدادید با چه روی این حرفو میزنی

    • بدون نام

      درود بر سپاه اسلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی.مرگ بر ال سعود و بن سلمان بزدل و یاوه گوه

    • بدون نام

      دمش گرم تا الان خیلی خوب ومنطقی عمل کرده و حرفاشم کاملا حرف حساب هست

    • بدون نام

      حرفایی که اینجا نوشته بود توهین آمیز نبود. اتفاقا حرفهای مسولان ما به شاهزاده سعودی توهین آمیزه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چه بی غیرت^!!! مگر اینکه ایرانی نباشی البته فکر کنم خودت سعودی وهابی باشی

    • من

      وزارت خارجه ما بسیار عالی،مودبانه و تحقیر کننده جوابش رو دادن.افرین به مسولین خارجه خودمون

    • amir

      جوجو خیلی جوجه‌ای بیبی. معلومه از ترس خودشونو خیس کردن

    • بدون نام

      حرف حق زده

    • بدون نام

      ای پشه عرصه سیمرغ نه جولانگه توست
      ناقلا دم در آوردی

    • A 21

      وارد سیاست نمیشم

    • بهزاد

      عالی گفته

    • بدون نام

      به چه روزی افتادیم که یه بچه عرب بهمون توهین میکنه

    • بدون نام

      واقعا چقدر ایران ضعیف شده که هر کسی از راه میرسه یک چیزی میگه ایران ما این نبود...

    • ناصر

      ....رابه جایی رسانیدست کار
      که تاج کیانی کند آرزو
      تفو بر تو ای چرخ گردون تفو
      فکر میکنه میتونه با پول غیرت و مردونگی بخره بنظر میره راه صدام رو پیش گرفته داره عین اون تخته گاز میره نمیدونه همینکه تاریخ مصرفش تموم بشه عین یه پارچه نجس پرتش میکنن تو سیاهچال بعدم دارش میزنن

    • بیطرف

      برو پاپتی.. ی نگه به گزشته بکن ببین پدرانتون چگونه جلوی شاهان ایران میرقصیدن ...

    • امیرامیری

      اگر نریم مکه ودرامد میلیاردی به این گرسنه ها ندیم الان اینطوری صحبت نمی کردند و توهین نمیکردن خواهش میکنم نرید عربستان بوالله کعبه همین جاست.اینها کافرن وهابی های کثیف.

    • بدون نام

      فقط اومدم بگم که من سیاسی نیستم ومکه نرین ویه چیز دیگه مال من دوربرساعت ۵ونیم عصر بود نزاشتین البته تیتر بمب بود

    • بدون نام

      سگهای سعودی همینکه کمراسلام رابابی خردی خردکرده اند کافیست دهنشان راباید گل گرفت
      مرگ بروهابی ودشمن اهل بیت ع

    • اکبر

      جواب اقای قاسمی خوبه اما بنظرم میرسه بایستی یه کمی خودمونی تر باشه.... وهابی کثیف فعلا به فکر جمع کردن کشتی تفریحی و دلار و جواهر و... برای ترامپ باشه و برای ترامپ مثل سگ دم تکون بده تا هواش رو داشته باشه چه به این ... خوردنی ها...

    • سید

      اگر ایرانیها حتی غیر مسلمان به یاوه گویی های این آشغال بی سروپا جاهل ونادان واکنش بدهند به خود اجازه غلط های زیاد و بزرگتر از خودش و قوم سخیفش نخواهد داد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینبار حمله کنید سفارت امارات

      • حسن

        هر فرد ایرانی یک بمب اتم است عرب بی غرت سعودی نوکر امریکا

    • boom

      گیریم ک ایران بمب اتم ساخت..
      تو علم و تکنولوژیت کجا بود که بخای در کممممترین زمان ممکن بسازی؟
      غیر اینه ک میدویی میری از عمو ترامپت میگیری! ؟

    • حمید نعمتی

      باید قدرتی نشان دادوقرشی کرد

    • مصطفی فتاحی

      صدام ملعون هم با این طرز فکر و با فتح ایران در عرض چند روز با اتکا سلاحهای پیشرفته ای که داشت وارد جنگ با ایران شد و نتیجه بر عکس شد. وقتی پشتیبان توله سگی گرگ درنده باشد ادعای شیری کند .

    • زینب

      مگه دروغ گفته بنده خدا؟؟؟خودتونو بزارید جای مردم کشور عربستان رو چه حسابی باید با ما خوب رفتار کنن؟؟مایی که اکثر کشورای دنیا رابطشون با کشور ما سیاه و تباهه ... ولی این عربستان که روزی شترسوار بودن و ما سوار بر بنز الان رابطشون با کل دنیا خوبه و وضع کشورشون صد برابر ما بهتره

    • بدون نام

      یک مشت لات مجازی فحش دادن چاپ شده . بنده یک کلام گفتم سانسور شد . متاسفانه از لحاظ فرهنگ هم از عربستان عقب تریم باوجود این سانسور گری ها . پسر جان با سانسور فقط عقده و حرف نگفته در وجود مردم میمونه و یکهو منفجر میشه . کاش کمی سواد داشتین

      پاسخ ها

      • محمد

        اینها هم از قصد میکنند منفجر شویم

      • بدون نام

        بالاتر هم گفتم این بندگان خدا هم مجبورند توجه دارید که ازادی بیان و رسانه اینجا موج میزنه ...

    • بدون نام

      خیر نبینند آنهایی که به سفارت عربستان حمله کردند وروی عربستان را به روی ما باز کردند وباعث این تنش ها شدند وتوبیخ هم نشدند

    • طاها

      سلام بر منتقدان عزیز انشاله جنگی دیگر در منطقه صورت نگیره چرا که جنگ ایران با هر کشوری درمنطقه جنگ جهانی 3 وکل دنیا به هم میرزه انشاله همه ما متحد شیم ودرس عبرت به غربیها بدیم وقدرت واقعی ما مسلمانان دراتحاد هست امروز غرب باتفرقه شیعه وسنی بعدش قومیت وزبان بعدش نژاد ورنگ خدا به خیر کنه عجب اتاق فکری دارن این فرماسونها تودنیا یکم هممون فکر کنیم که حدیث هست از هفتد سال عبادت برتر است

    • جهانبخش کشاورز

      اقای شاهزاده حق داری ملت ایران راتهدید کنی
      نا انقدر زبون شده ایم که هر کس میتواند ماراتهدید
      کند پناه بر خدا

    • بدون نام

      ایرانی ها هر چقدر که مشکلات داخلی هم داشته باشند، اما وطن پرستند و مقابل بیگانه متحد. مقابل این انحاد و میهن پرستی ارتش اول دنیا هم کم میاره ، چه برسه به عربستان تازه به دوران رسیده.

    • محمد

      وقتی فرکانس مثبت واسه عربستان می فرستیم نتیجه‌اش همینه

    • شهروند

      خسته نشدی اینقدر سانسور کردی مایه خجالت هستین !

    • همت

      تنها حج عمره مان را لغو کنیم دیگر به شاخ نمی کشید متاسفانه دراین موقع منافع چند نفر از کشور خودمان کم میشد

    • علی

      دوستان دقت بکنین این آدم آنقدر مفت خوری کرده فقط هیکل گنده کرده انسان مفتخور اینقدر مثل کاو هیکل گنده میکنه یک اسلحه بدین دستش نمی تونه درست حسابی دستش بگیره چه برسه به فرماندهی ارتش کشورش خلاصه یاوه گویی و بی خاصیت هستش

    • پویا

      به نظرمن هرکی تواین دنیاپول داشته باشه وقدرت اقتصادی قوی داشته باشه اون قویتره کشورمثل یک خانوادست فرض کنین اگه یک خانواده کونگ فوبلدباشه یک خانواده هم فقط پول داشته باشه به نظرتون کی برندست خب معلومه پول چون پولورشوه میده به کشورهای پیشرفته ودیگه بقیه ماجرا‌....

    • محمدعلی عباسی کوهدشت

      چهارطرف ایران بمب هسته ای دارن پاکستان بمبهای امریکا درعراق وافغانستان ترکیه روسیه حالا هم عربستان میل به بمب دارد وقتی همه دارن چرا ما نداشته باشیم کمی اونطرفتر کفتار خطرناک اسرائیل کثیف چراکسی به اینها کاری نداره

    • بدون نام

      عربستان پیشرفته خیلی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج