جاباما
۶۹۱۴۴۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

تعیین مزد ۹۷ بر اساس «سبد معیشت» و «تورم»

وزیر کار در حاشیه نشست رسمی شورای عالی کار با اعلام پایان نشست این شورا از افزایش دستمزد سال ۹۷ کارگران به نسبت سبد معیشت و نرخ تورم خبر داد و گفت: به دنبال افزایش قدرت خرید کارگران هستیم.

خبرگزاری فارس: صبح امروز دویست و هفتاد و دومین نشست رسمی شورای عالی کار با حضور وزرای اقتصاد، صنعت و کار و همچنین نمایندگان گروه‌های کارگری و کارفرمایی در وزارت کار برگزار شد.

در حاشیه این نشست علی ربیعی با اشاره به اینکه جلسه بعدی شورای عالی کار فردا ساعت ۸ شب برگزار خواهد شد، اظهار داشت: علاوه بر اینکه نرخ تورم را در نظر خواهیم گرفت، سبد معیشت نیز برای افزایش مزد ۹۷ کارگران مدنظر خواهد بود.

ربیعی گفت: به دنبال این هستیم تا قدرت خرید کارگران افزایش پیدا کند و در کنار آن شرایط کار و تولید را نیز مدنظر قرار می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه افزایش دستمزد سال آینده کارگران باید به نسبتی از هزینه‌های معیشت آنان باشد، گفت: در نشست امروز اختلاف‌نظرهای زیادی میان گروه‌های کارگری و کارفرمایی وجود داشت، گفت: به همین منظور فردا ساعت ۸ شب نشست بعدی شورای عالی کار خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • م ش

      آقای وزیر کار چرا حد اقل معیشت را برای بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا نمیکنید

    • سید محمد میرمهدی

      جناب اقای وزیر اولا کارفرما حقوق کارگر را از جیب مبارک نمی پردازد واین جیب مصرف کننده است که حقوق کارگررا پرداخت میکند . قابل ذکراست که خود کارگر نیز مصرف کننده است . مطلب مهم تر اینکه مگر چند درصد هزینه تمام شده کالا حقوق کارگر میباشد که اینقدر فشار به کارگر میاورید لازم است با مدیریت هزینه های اضافی وپرت را ازسبد تولید خارج ولی انگیزه کارگر را برای تعهد تولید افزایش دهید

    • بدون نام

      بهتر نیست تا ارزاقه ،عمومی را ارزان کرده و به مردم و ملته ایران نفع برسانید؟ تا بفکره سوده بیشتر نباشید و هم دنیا را داشته باشید. و هم آخرتی که ازش دم میزنید. در حالی که اصلان آخرتی وجود، ندارد.با تشکر بای و الا این همه ظلم و اختلاس و غیره نبود، آقا یا خانمی که روبات نیستی ،بای

      پاسخ ها

      • جک

        اقامعیشت دوستان سرمدارتامین شودبعدااگراضاف امدبدهندبه کارگرفعلامشکل مملکت حجاب هست وپیراهن آستین کوتاه

    • حسین

      هه،اینهمه جلسه و نمایش مثل هرسال درنهایتم 100هزارتومن بذارید روحقوق کارگر بدبخت.

    • بدون نام

      تاپایه حقوق ۹۰۰تومان وضع کارگرمظلوم بدبخت بدوبدترمیش واین وتوهرکشوربگی میخندن بهت ایااونیکه این دستمزدمیزارخودش میتونه بااین همه هزینه گران می تونه زندگی کنه این چه عدالتیه خداقهرش میگیره همین قدرت خریداومدپایین مگه پیامبرنگفته ان چیزی راکه خودمیپسندی برای دیگران هم بپسنداونیکه تعیین دست مزدمیکنه انصاف وعقل ومنطق ونامردی حدواندازه دار

    • دزفول

      اقای وزیر کار پس بازنشسته های تامین اجتماعی چی

    • اسدزاده

      لطفا هرکاری میکنید بکنید که بازنشستگان بااین گرانیهای اخیر دیگه نای نفس کشیدن ندارن
      سپاش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج