۶۹۱۵۲۵
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

۲۹ اسفند، مهلت اعلام دستمزد کارگران

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای اعلام دستمزد کارگران در سال ۹۷ تا ۲۹ اسفندماه جاری فرصت داریم اما امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده نتیجه‌گیری و در جلسه یکشنبه هیئت دولت مطرح شود.

خبرآنلاین: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: برای اعلام دستمزد کارگران در سال ۹۷ تا ۲۹ اسفندماه جاری فرصت داریم اما امیدوارم ظرف یکی دو روز آینده نتیجه‌گیری و در جلسه یکشنبه هیئت دولت مطرح شود.

محمد شریعتمداری در حاشیه جلسه تعیین دستمزد سال ۹۷ گفت: تاکنون ۹ جلسه سه جانبه بین نمایندگان کارگران، شبکه کارفرمایی و دولت برگزار و تلاش شده آرای دو بخش کارفرمایی و کارگری به هم نزدیک شود.

وی افزود: افزایش قیمت تمام شده تولید برای واحدهای تولیدی موضوع مهمی است و در صورتی که قیمت تمام شده به صورت غیرقابل قبولی رشد کند، بازار برای محصولات محدود می‌شود و به طور طبیعی امکان به کارگیری و اشتغال بیشتر و توسعه طرح‌های تولیدی محدودتر می‌شود که کارگران هم به این موضوع علاقه‌مند نیستند. از سوی دیگر کارفرمایان نیز علاقه‌مند نیستند که معیشت کارگران با مشکل مواجه شود.

شریعتمداری تاکید کرد: طبیعتا علاقه مندی کارگران به کار و انگیزه‌شان برای تولید بهتر موجب می شود که نشان های تجاری معروف تر شوند و بتوانند در بازارهای خارجی و داخلی عرض اندام کنند. بنابر این طبیعی است که دو طرف با این انگیزه های مشترک به هم نزدیک خواهند شد اما هنوز به نتیجه قطعی برای تصمیم گیری نرسیده‌ایم.

وی درباره زمان اعلام نتیجه نیز گفت: تا ۲۹ اسفند ماه فرصت داریم اما فکر می کنم ظرف یکی دو روز آینده نتیجه گیری و در جلسه یکشنبه هیئت دولت مطرح شود و در صورت نهایی شدن نتیجه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام قطعی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      برید گمشید ... حق کارگران رو میخورید

    • بدون نام

      ....و این حربه رو چند دهه است دارید به سر کارگرا میکوبید...و هی پول پارو میکنید ...

    • بدون نام

      چراباید دلمونو به جنس ایرانی خوش کنیم؟تاکی میخواید از تولید ملی ایرانی حمایت کنید درحالیکه همه میدونن از نخ ریسندگی گرفته تا بزرگترین دستگاهها کلا از هرچیزی که تولیدمیکنندیه چیزی ازش می دزدند،یه چمدان ایرانی خریدم صدتومان بازش کردم میبینم نصف زیپش از یک زیپ دیگه هست تا بازش کردم همه دندونه هاش جر خورد،فقط جیب مردم رو غارت میکنیدبااین تولیدات داخلی تون

    • بدون نام

      میشه یه فکریم برا تعطیلی کارخونه ها بکنین.

    • بدون نام

      اگه از زیاد شدن حقوق کارگرها تولید به خطر میفته بزار به خطر بیفته مگه چقدر میخاین زیاد کنین یکی مثل اقای نجفی پیدا بشه دره این وزارت کارفرما رو گل بگیره چقدر خوب میشه لعنت به انهای که تو دفترهای شیکشون نشسته هستن برا کارگرهای زحمت کش حقوق تعیین میکنن لعنت به ......

    • عباس

      شما بااین کش و قوص حقوق دارید کارگر بنده خدا دق میدهید اعلام کنید دیگر کارگر 100 تک تومان همه برایش صدتومان و با عرق ریختن و عذاب ان را بدست میاورد طوری تعیین اعلام کنید که حداقل امسال دیگر شرمنده زن بچه برای کمبودها نباشیم متشکرم از تمام کسانی که برای رسیدن کارگر بحقش تلاش میکنند

    • یاس

      یه چیزی اعلام کنید که تهش یه حقوق نجومی برا شما بمونه

    • عرفان

      باسلام دولت نگران کارفرمایان نیست نگران خودش هست چون در کشور ما بزرگترین کارفرما خوددولت می باشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج