۶۹۱۶۰۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبال علیه بانک سرمایه!

شاگردان مصطفی کارخانه برای سومین‌سال پی‌درپی قهرمان لیگ برتر والیبال شدند تا به رکوردی دست نیافتنی در تاریخ این باشگاه دست پیدا کنند.

شهروند: شاگردان مصطفی کارخانه برای سومین‌سال پی‌درپی قهرمان لیگ برتر والیبال شدند تا به رکوردی دست نیافتنی در تاریخ این باشگاه دست پیدا کنند. این باشگاه که درواقع شعبه دوم تیم‌ملی والیبال است، در فینال لیگ والیبال تیم شگفتی‌ساز لیگ را شکست داد و به دشواری سومین قهرمانی لیگ را از آن خود کرد اما با قانون جدید فدراسیون والیبال، این تیم متمول نمی‌تواند مثل سال‌های گذشته باشگاه محبوب ملی‌پوشان والیبال باشد.

ستاره‌ها و سومین قهرمانی

بانک سرمایه که توانسته با قراردادهای بالا ستاره‌های والیبال را به خدمت بگیرد، تبدیل به تیمی قدرتمند شده که قهرمانی آن در لیگ برتر والیبال کاملاً قابل پیش‌بینی است. قدرت سرمایه که به کمک بهترین بازیکنان تیم‌ملی والیبال به دست آمده این تیم را به تنها قطب لیگ تبدیل کرده است. بازیکنانی چون فرهاد قائمی، مهدی مرندی، محمد موسوی، مجتبی میرزاجانپور و علی شفیعی که درحال حاضر ملی‌پوش هستند به همراه عادل غلامی و شهرام محمودی که فعلاً به صورت موقت از تیم‌ملی کنار رفته‌اند، نقش پررنگی در موفقیت‌های این تیم داشته‌اند. بانک سرمایه در نیم فصل اول لیگ برتر توانست بدون شکست کار خودش را پیش ببرد اما رفتن به جام باشگاه‌های جهان و کسب نتایج ضعیف در این جام باعث شد سرمایه دیگر در نیم فصل دوم شکست‌ناپذیر نباشد و با ٣ باخت فصل را به پایان برساند. با این حال، بحران‌ها حریف تیم مصطفی کارخانه نشدند و این تیم با معدل امتیازی که فاصله زیادی با رقیبانش داشت، باز هم قهرمان شد.

قانون جدید برای تک قطبی نشدن والیبال

تصمیمی که رئیس جدید فدراسیون والیبال گرفته و روی انجام شدن آن تأکید دارد، قطعاً به مذاق باشگاه بانک سرمایه خوش نمی‌آید. تک‌قطبی شدن والیبال ایران با باشگاه بانک سرمایه که پرستاره و متمول است، باعث شده احمد ضیایی تصمیم بگیرد از‌سال ٩٧ تغییراتی را در نحوه برگزاری لیگ برتر برگزار کند که مهمترین آنها گذاشتن محدودیت برای باشگاه‌ها در جذب ملی‌پوشان است. او در این‌باره گفته است: «اینکه هر باشگاهی نهایتاً بین ٣ تا ٤ ملی‌پوش در اختیار داشته باشد باعث می‌شود هم هزینه تیمداری پایین بیاید و هم این‌که یک باشگاه پرستاره نمی‌شود که باشگاه‌های دیگر نتوانند شانسی برای خود شانسی قایل شوند. البته این پیشنهاد هنوز خام است و باید با پیشکسوتان و کارشناسان نشست بگذاریم تا به بهترین شکل ممکن عملی شود.» قطعا این اتفاق برای باشگاه‌های دیگر می‌تواند خوشایند باشد و منجر به پخش‌شدن ستاره‌ها در همه تیم‌ها شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج