جاباما
۶۹۱۶۸۴
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

زندان رفتم چون حرف بالادستی ها را گوش نکردم

یکی از مهم ترین جنجال های دوران ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال ماجرای بازداشت او بود که سر و صدای زیادی به راه انداخت.

آی اسپورت: یکی از مهم ترین جنجال های دوران ریاست علی کفاشیان در فدراسیون فوتبال ماجرای بازداشت او بود که سر و صدای زیادی به راه انداخت. رئیس سابق فدراسیون که با خبرگزاری ایسنا مصاحبه کرده این موضوع را ناشی از اختلافش با مقامات مافوقش دانسته و گفته:" فقط یک صبح تا عصر زندان اوین بودم. به هر حال رئیس بودن در فدراسیون فوتبال این مشکلات را هم دارد. ما با مدیران بالادستی مختلفی کار می‌کنیم که هر کدام هم سلیقه‌های مختلفی دارند. ما هم سعی می‌کردیم که با ساز کسی نرقصیم. این بالادستی ها افراد سیاسی هم بودند، مثل وزیر وقت ورزش. آنها هم نقطه نظری داشتند که شاید بعضی از نظرات‌شان را اجرا نمی‌کردیم. آنها هم ناراحت می‌شدند و مسائلی برای ما ایجاد می‌شد. بخشی از مشکلات هم از سوی رسانه‌ها ایجاد شد. وقتی رسانه‌ها هجمه‌ای برای یک نفر ایجاد می‌کنند و می‌گویند کفاشیان این کار را می‌کند، سیستم نظارتی هم شک می‌کند و به دنبال تحقیق می‌رود. همین که شک می‌کنند و سوال می‌کنند، خودش باعث ایجاد حاشیه می‌شود چون برای سوال کردن، احضار می‌کردند و رفتن به دادگاه هم دردسر می‌شد.

البته حق داشتند سوال کنند و بحث خاصی نیست." کفاشیان در ادامه صحبتهایش از اختلافش با وزیر وقت ورزش رونمایی کرده است:" وقتی آن وزیر آمد، می‌خواست نقطه نظرات خودش را در فوتبال اعمال کند. من هم آدمی هستم که اگر وزیر و بالادستی‌ام چیزی بخواهد، تابعم اما به شرطی که با قوانین ما در تضاد نباشد. یکسری امکانات، ورزشگاه و بودجه دست وزیر است. وقتی ما یکسری از حرف‌هایشان را گوش نمی‌کردیم، بودجه نمی‌داد. جالب است بدانید یک سال از وزارت ورزش به ما بودجه‌ای ندادند. نگاه نمی‌کرد که فوتبال زمین می‌خورد و فقط می‌گفت تا زمانی که کفاشیان است، بودجه نمی‌دهم یا مثلا می‌گفت خانم نایب رئیس فدراسیون را عوض کن. ما می‌گفتیم مجمع او را انتخاب کرده و عوض کردنی نیست. می‌گفت دبیر را عوض کن و فلانی را به جایش بگذار. حتی می‌گفت سرمربی را عوض کن. ما می‌گفتیم کی‌روش کار خودش را می‌کند و ما از او راضی هستیم، چرا باید عوضش کنم؟ اما چندین بار از ما خواست کی‌روش را برداریم. به هر حال ما به این فشارها تن نمی‌دادیم و باعث می‌شد این کدورت‌ها بیشتر شود و برای بنده موانعی ایجاد کند. تمام تمرکزش را هم روی فوتبال گذاشته بود تا من رئیس فدراسیون فوتبال نباشم." کفاشیان اعتراف کرده که انتخاب اسدی به عنوان دبیرکل فدراسیون فوتبال، خواست وزارت ورزش بوده:" یک سال به آقای نبی فشار آوردند و ما هم گفتیم آقای نبی! شما برو. سپس آقای اسدی آمد. چند نفر دیگر را معرفی کردند اما نپذیرفتیم.دکتر اسدی هم با ما خیلی هماهنگ کار می‌کرد. البته ابتدا دو، سه نفر دیگر را معرفی کرده بودند اما زیر بارش نرفتیم. بالاخره بر سر دکتر اسدی به تفاهم رسیدیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا سر وقتش نگفتید

    • بدون نام

      واقعا باید تاسف خورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج