جاباما
۶۹۱۹۳۳
۱۹ نظر
۵۰۰۳
۱۹ نظر
۵۰۰۳
پ

پرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی به فرهنگیان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در مورد وام‌های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.

ایلنا نوشت: معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش در مورد وام‌های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.

الهیار اظهار کرد: معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی دارای چهار وظیفه اصلی است که اگر خوب و دقیق تر کار کنیم به دستاورد های بهتری دست خواهیم یافت و خدمات بهتری ارائه خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش بیان کرد: هر کاری که کرده ایم وظیفه است و افتخار برای ما این است که این مجموعه را منسجم اداره کنیم که از همه منابع حداکثر بهره‌وری را داشته باشیم و رضایت را در دل فرهنگیان ایجاد کنیم و بتوانیم در تحقق اهداف آموزش و پرورش موثر باشیم.

الهیار اضافه کرد: در خصوص سیاست های رفاهی نیز از دیرباز برای اینکه شرایط معیشتی فرهنگیان خوب تامین شود، توسعه مراکز رفاهی در دستور کار بود که در بخش های تفریحی و درمانی و... خدمات دهی شود.

وی بیان کرد: در کل کشور شبکه بزرگی از این مراکز را داریم که باید همیشه به فکر انسجام بخشی و ارتقای کارآمدی آن ها باشیم و مجموعه عواملی را ایجاد کنیم که در خدمت فرهنگیان خوب عمل کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: تقویت و توسعه مراکز آموزشی و رفاهی در دستور کار است و از نظر کمی و کیفی این مراکز را توسعه می دهیم.

وی ادامه داد: سازماندهی و ساماندهی نظام نامه رفاهی فرهنگیان، تقویت و بهبود وضعیت درمانی فرهنگیان و ایجاد الگوی منسجم بیمه فرهنگی و بهبود وضعیت معیشت و مسکن و درمان فرهنگیان از دیگر برنامه ها است.

الهیار در مورد وام های پرداختی به فرهنگیان نیز گفت: توافق نامه با بانک را داریم و تفاهم نامه برای پرداخت یک بانک دیگر هم انجام شده است و بخشنامه به زودی برای پرداخت وام های ۳۰ میلیون تومانی نیز انجام می شود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش اظهار داشت: ایجاد و راه اندازی باشگاه ویژه پیشکسوتان در همه استان ها از برنامه های مهم است و در همه استان ها شاهد راه اندازی این مراکز خواهیم بود.

لازم به ذکر است مجموعه مذکور دارای سالن پذیرایی با ظرفیت ۵۰۰ نفر ، سالن کنفرانس ، ۲۴ سوئیت با ظرفیت ۱۰۰ نفر و طراحی و معماری خاص ایجاد شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سایر کارمندان چی؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        و شما هم باور کردین.مدارس پول سوخت و ورق ندارن. اینوقت میخوان به معلم مثلا وام بدن؟

    • بدون نام

      به قرآن دروغه.هم اداره و هم بانک هزار تا تبصره و ماده میارن تا هیچ فرهنگی نتونه وام بگیره. و رفع تکلیف میکنند.الان مردم ساده هم فکر میکنند دارن گنج قارون واسه ی معلم کشف میکنند.بسه دیگه.کدوم نهاد و اداره ای به غیر از شما اینقدر سر کارمندشو شیره میماله؟؟

    • بدون نام

      از کدوم وظیفه و افتخار میگین استاد؟؟؟

      پاسخ ها

      • معلم

        الکی میگی!

      • بدون نام

        وزارت خانه های دگه خانه سازمانی تامین زمین خانه بهترین بیمه ی درمانی تکمیلی درشهرهای دگه امکانات سکنا برای پرسنل در مسافرت دارن صداش در نمیارن انوقت اموزش و پرورش که پایه علم وپیشرفت این مملکته کمترین حقوق بدون هیج کمک دگی هنوز نه بدره تو بوق کرنا مکنه هر که ندونه میخان کوه قاف با معلمین بدن دروغ حدی داره صابونتون کف نداره بسه شیره سرمون نمالین حسرت بدل موندیم حسرتمونم دیگران رو مکشه

    • بدون نام

      دروغ.
      اره بانک رذالت وام به معلما برای خرید کامیون با بهره بالا میده

    • بدون نام

      شمابیاییدحداقل دراین یک موردصداقت خودتان راثابت نمایید اگرواقعامی خواهیدوام بدون دردسر باتوجه به اینکه بهترین ضمانت ما حقوقی است که ازبانکهادریافت می کنیم ازهمین امروزاین مبلغ رابه حساب فرهنگیانی که تمایل دارند واریزوماهیانه ازحقوقمان برداشت کنند خدا وکیل این عمل خداپسندانه راهمین شب عیدی انجام دهیدشایدبتوانیم ماهم یک سال عید خوبی داشته باشیم زیرابااون عیدی هشتصد هزار تومانی که دادید فقط بر گرفتاری وغم وغصه مان وشرمساری درمقابل خانواده هامون شده اگرواقعا فکرفرهنگی وبازنشسته هستید یاعلی این گوی واین میدان

    • پارسا

      اگه یه کیت اموزشی برا دانش اموزان خریدین اینکارو هم میکنید خجالت بکشین ...

    • منصور صادق نیا

      یک نمونه خفت برای فرهنگیان اسکان اونها در مدارس است که باید باباش هزینه هم پرداخت کنند همش دروغ دورنگ وگول زدن ما فرهنگیان است بسه دیگه خجالت بکشید ؟!

    • محمد محمدزاده

      چرت میگن کار که نداره دروغ گفتن

    • بدون نام

      بخدا دروغه ما توی یه شهر صد هزار نفری هستیم با سه هزار معلم خدا وکیل چهل نفر سهمیه دادن حساب کن برا بقیه چند سال طول میکشه

    • بدون نام

      ایندفعه دیگر کدام مقامی می خواد به اسم وام فرهنگیان اختلاس میلیاردی بکند

    • محمد

      واقعا متاسفم برای کسانی که این تضمیمات مضحکو میگیرن خدایی دیگه بیشتر از این به اعتبار فرهنگیان عزیز اسیب نزنید به همین کشورهای همسایه نگاه کنید و شرایط معلماشونو با ما بسنجید حتی افغانستان جنگ زده ،بعد از اقای خاتمی که به فرهنگیان ارزش و اعتبار نسبی دادن بقیه دولتها نابودمون کردن مخصوصا دولت محمود خان

    • داش بلاغ دارباف زیداتو مکگل

      من فرهنگی نیستم ولی بقران خدا همه اش دروغه اینا حقوق معلمین حق التدریس را با گذشت شش ماه ندادن حالا میخوان وام سی،،،،،،،،بدن اینم در کارنامه دروغ پردازی نوبخت و بطحایی ثبت کنید

    • بدون نام

      همش دروغه، وام قبلی یه شرایطی داشت که به کسی که واقعاً بهش نیاز داشت نرسید، تعداد محدود و افراد خاص، اسم وام فرهنگیان روش نذارید، که به تنها کسی که نمی رسه فرهنگیه

    • جمشیدی

      هر وعده که دادین همه اش باد هوا بود......
      حالا بازنشستگان آموزش و پرورش چی

    • بدون نام

      باچنددر صد سود.چون ازکارمندان خوش حسابت کسی نیست چون اقساط راازحقوقت کم میکند که زحمت پرداخت هم نداشته باشی ولی با چنددرصد سود مهمه باسود ۴/درصدایشااله یا۲۸درصد

    • علیرضا

      با سلام
      دروغ هم نباشه سود خوبی میگیرن که بازم به نفع خودشونه نه معلم..... همین الان مدارس با گدایی و مشارکت مردم می چرخه حالا آقایون دارن لطف می فرمایند به معلم وام میدن؟؟؟ با این ارزش کم پول سی میلیون رو چیکارش کنن؟ تا دورشون بگردن اقساطش با سودهای سرسام آور سر میرسه. بانک ملی 50میلیون به یه عده داد البته با هزار دنگ و فنگ و ضامن و کسر حقوق اما برگشت وام نزدیک 80میلیون تومنه!!!! فعلا که آموزش و پرورش خودش میچرخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج