۶۹۱۹۴۴
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

هشدار نسبت به خطر فضای مجازیِ غیربومی

مرجع تقلید شیعیان خطر فضای مجازی بدون نظارت و غیربومی را خطر نخست فرهنگ دانست و گفت: مکرر حوزه به مسئولان تذکر داد اما به‌ظاهر بنای بر حل مشکل نیست و عده‌ای هم به‌دنبال این هستند که بگویند حوزه با پیشرفت و فضای مجازی مخالف است.

خبرگزاری تسنیم: مرجع تقلید شیعیان خطر فضای مجازی بدون نظارت و غیربومی را خطر نخست فرهنگ دانست و گفت: مکرر حوزه به مسئولان تذکر داد اما به‌ظاهر بنای بر حل مشکل نیست و عده‌ای هم به‌دنبال این هستند که بگویند حوزه با پیشرفت و فضای مجازی مخالف است.

این مرجع تقلید در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی در مشهد مقدس اظهار داشت: توقع این بود مسئولان از شعار و جلسه خارج می‌شدند و جهادی برای تحقق شعار سال شکل می‌دادند. باید در نظر داشت اگر به‌طور جدی حرکت می‌شد بسیاری از مشکلات اقتصادی گریبان جامعه ما را نمی‌گرفت.

وی بیان کرد: امروز معیشت مردم انسان را شرمنده می‌کند، نامه‌های فراوانی از اقشار مختلف اعم از فرهنگیان، کارگران و کشاورزان داریم که گله‌مند هستند، بنده از مسئولان می‌خواهم به‌فکر اقشار کم‌درآمد باشند این مردم به گردن ما حق‌دارند، این مردم مستضعف خون دادند، شهید دادند و انقلاب کردند.

مرجع تقلید شیعیان تأکید کرد: اگر به این‌ها توجه نشود و این‌ها ناراضی باشند ظلم است؛ خدمت به مردم را عبادت بدانید. امام سجاد(ع) فرمودند اشرف و اعظم عبادت خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: از اختلاف طبقاتی باید جلوگیری شود، خوی اشرافی‌گری را دور کنیم و برویم با مردم چهره به چهره حرف بزنیم. خودمان را به‌عنوان مسئولان اجرایی در معرض مردم قرار دهیم، بنده همیشه به همه دولت‌ها عرض کردم و به این دولت هم گفتم ما کاری جز خدمت به مردم و رضایت آنان نداریم و به‌جای تخریب همدیگر با وحدت و پیروی از رهبری به مردم خدمت کنیم. البته معتقد هستم عده‌ای از مسئولان تلاش می‌کنند و قصد خدمت هم دارند.

آیت‌الله نوری همدانی بیان کرد: وضعیت فرهنگی کشور باید بهتر از این باشد چون فرهنگ قوام و نظام جامعه است اگر فرهنگ درست باشد شناخت مشکل و حل آن آسان‌تر است و در مقوله فرهنگ باید کار جهادی شود، تمام امور فرهنگی اعم تبلیغات، هنر، سینما، تلویزیون و... باید هماهنگ با اسلام و انقلاب باشد، البته پیشرفت بسیار بوده و قابل‌مقایسه با گذشته نیست ولی نگرانی‌هایی هم وجود دارد.

وی خطر فضای مجازی بدون نظارت و غیربومی را خطر نخست فرهنگ دانست و یادآور شد: مکرر حوزه به مسئولان تذکر داده اما به‌ظاهر بنای بر حل مشکل نیست و عده‌ای هم به‌دنبال این هستند که بگویند حوزه با پیشرفت و فضای مجازی مخالف است درحالی که ما با فضای مجازی که از خارج هدایت می‌شود و با ایجاد شبهه و دروغ دین مردم را هدف قرار داده و این‌همه آسیب اجتماعی درست کرده است، مخالف هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هشدار نسبت به گرونی و بیکاری،کاد الفقر اَن یکون کفرا.فقر منجر به کفر میشود

    • بدون نام

      حضرت آیت الله مردم چهل سال است که درزیر چرخ دنده های گرانی له شده اند ...

    • بدون نام

      از اول نباید شبکه های خارجی رو باز می گذاشتند تا از روستایی و عشایر هم واردش بشن! نهایت طبقه متوسط به بالای شهری با فیلترشکن وصل میشد.ولی الان دیگه همه عادت کردند و فیلتر هم بشن با فیلترشکن وارد میشن و در زمانهای شلوغی دقیقا همین مردم ساده رو تحریک می کنند .وگرنه متوسط به بالاهای جون عزیز که حاضر نمیشن وارد هر قائله ای بشن!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ای خاص ای خیلی خود فهمیده فرض کن شماببخشید اینکه تو عادت داری همیشه هر کی هر چی بهت میگه باور کنی دلیل نمیشه همه شبیه تو باشن ای زرنگ ای از تیزی مثال سوزن

      • مخمد

        فیلسوف

    • محمد

      همشون باهم یهوی صداشو درمیا چرا

    • حیدر

      به جای اینهمه بحث تکراری ای کاش بلند میشدید میرفتید پایین شهر سر 4 راهها و هزاران هزار جای دیگر تا مشکل و خطر را ببینید .حضرت ایت الله شما نام خدا رایدک میکشی در پیشگاه خدا خیلی مسئو لیت دارید. هر چیزی که روی ان حساس شدی نتیجه عکس میدهد. 1 ذر ه فقط 1ذره از فقر بگویید

    • m

      باسلام،خودتون رواذیت نکنیدکه هیچکس بفکرمعیشت مردم نیست ومنبعد هم نخواهد بود روزبه روز قدرت خرید مردم کمتر وکمتر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج