۶۹۲۱۷۱
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

پرتعدادترین فایل‌های نوساز در بازار مسکن

اگرچه فایل‌های نوساز در مناطق مصرفی بازار مسکن به ویژه در گروه میان‌متراژها بسیار کمیاب شده‌اند اما در مقابل آپارتمان‌های مناطق لوکس و واحدهای لوکس‌متراژ در مناطق غیرلوکس را می‌توان در زمره فایل‌های پرتعداد و غالب از گروه سنی نوسازها در بازار مسکن کنونی برشمرد.

دنیای اقتصاد: اگرچه فایل‌های نوساز در مناطق مصرفی بازار مسکن به ویژه در گروه میان‌متراژها بسیار کمیاب شده‌اند اما در مقابل آپارتمان‌های مناطق لوکس و واحدهای لوکس‌متراژ در مناطق غیرلوکس را می‌توان در زمره فایل‌های پرتعداد و غالب از گروه سنی نوسازها در بازار مسکن کنونی برشمرد.

نوسان قیمت در بازار مسکن بهمن ماه موجب خروج موقت فروشنده‌ها از بازار شد، به نحوی که در هفته‌های اخیر آپارتمان نوساز و تازه‌ساز در گروه میان‌متراژها در بازار مسکن مناطق مصرفی تهران به ویژه دو منطقه ۴ و ۵ به شدت کمیاب شده بود. واسطه‌های ملکی اذعان می‌کردند که فایل آماده فروش در این گروه وجود دارد اما فروشنده‌ها و سازنده‌ها فعلا از فروش منصرف شده و موقتا فایل خود را از بازار خارج کرده‌اند. اغلب فروشنده‌ها با طمع جهش قیمت در سال پیش‌رو در تصمیم خود برای فروش تردید کرده‌اند و پیش‌بینی‌های کارشناسی مبنی بر اینکه هرگونه جهش قیمت مسکن در سال ۹۷ را دور از انتظار توصیف می‌کنند، چندان مبنای تصمیمات خود قرار نمی‌دهند.

در عین حال فایل‌های اندکی که در گروه نوسازهای مصرفی در بازار وجود دارد نیز عمدتا به قیمت‌های بیش از آخرین معاملات منطقه عرضه شده که طبعا با استقبال خریداران روبه‌رو نمی‌شود. اما پرتعدادترین فایل‌های نوساز تا ۵ سال ساخت در بازار مسکن کنونی شامل دو گروه است؛ نخست آپارتمان‌های واقع در مناطق لوکس در تمام گروه‌های متری و دوم واحدهای لوکس‌متراژ با مساحت بیش از ۱۲۰ مترمربع در مناطق غیرلوکس تهران. در حال حاضر جویندگان نوساز در بنگاه‌های معاملات املاک عمدتا با این دو گروه فایل روبه‌رو می‌شوند و اگر خانه اولی و متقاضی خرید آپارتمان نوساز میان‌متراژ باشند، به سختی می‌توانند فایل مطلوب خود را پیدا کنند.

پرتعدادترین فایل‌های نوساز در بازار مسکن

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آخر عاقبت طمع کار ضرر هستش، بزار توی توهمات خودشون خوش باشن ، چراکه بازار ملک دیگه مثل ۱۰ سال قبل نیست و بخاطر شرایط زندگی مردم از جمله رکود اقتصادی و بیکاری و عدم ازدواج جوانان و آمار بالای طلاق سیستمش عوض شده و با ادامه دار شدن رکودش به علت قیمتهای نجومی و حبابی که طی این چند سال رخ داده به گل نشسته، و فقط تنها راه رونق مسکن هم خونی قیمت اون با معیشت مردمه ، حالا قیمت بشه ده برار ،وقتی خریدار نباشه مفت نمیارزه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج